תוכן שיווקי

קספרסקי בחרה בסי דאטה בענן כמפיץ בישראל

10/08/2021 11:06
ליר שרון, מנכ"ל סי דאטה בענן. צילום: פלי הנמר

קספרסקי, יצרנית פתרונות אבטחת מידע, הודיעה כי חתמה על הסכם הפצה חדש עם סי דאטה בענן, במסגרתו תפיץ סי דאטה בענן את מוצרי החברה בתחום אבטחת מידע לשותפים בארץ.

סי דאטה בענן הינה חברת בת של סי דאטה, חברת ההפצה הגדולה והמובילה למוצרי תקשורת, מחשוב ואבטחת מידע. 

סי דאטה בענן ממשיכה לגדול ולהוסיף פתרונות נוספים למשווקים שלה בתחום הענן והגיבוי.

"בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת של קספרסקי, הלקוחות שלנו יוכלו ליהנות מפתרונות אבטחת מידע וסייבר מיצרן מוביל בתחומו בעולם", אמר ליר שרון, מנכ"ל סי דאטה בענן.

"הוספת קספרסקי הינה החלטה אסטרטגית עבורנו ומאפשרת לנו לספק עוד נדבך בסל הפתרונות שלנו, בשאיפה לספק ללקוחותינו פתרונות מלאים, הן בצד האפליקטיבי והן בצד האבטחה, החשוב לא פחות.
שנת 2020 הייתה שנת קורונה בעולם, אך מהזווית שלנו היא גם שנת תקיפות הסייבר. למעלה מ-500 ארגונים הותקפו רק בישראל השנה, ונגרם נזק של מיליוני שקלים בכלל הסקטורים בתעשייה. חשוב לנו לתת פתרונות מהמעלה הראשונה לסגירת הפערים שנוצרו השנה, בייחוד עקב העלייה בשימוש בפתרונות מחשוב וענן בשל משבר הקורונה בעולם. קספרסקי מספקת פתרונות שיתנו לנו וללקוחותינו לישון טוב יותר בלילה", הוסיף ואמר שרון.

ג'רלדין קמפר, מנהלת מוצרי סייבר, סי דאטה בענן. צילום: יח"צ

ג'רלדין קמפר, מנהלת מוצרי סייבר, סי דאטה בענן. צילום: יח"צ

"אני שמחה ונרגשת לנהל את מוצרי קספרסקי בענן. אין לי ספק שהפתרון הוא פתרון שיכול לסייע לשותפים העסקיים שלנו להגן על הלקוחות שלהם, להצליח ולחסוך. אני, יחד עם צוות סי דאטה בענן, נמצאים על מנת לתת מענה מהיר ומקצועי לשותפים שלנו, לצד אפיון וסגירת עסקאות לכלל הפתרונות", אמרה ג'רלדין קמפר, מנהלת מוצרי סייבר, סי דאטה בענן.

אירועים קרובים