תוכן שיווקי

סיפור לקוח: הטמעת מערכת ארמיס בקרמר

12/07/2021 13:02
ארמיס

קרמר היא חברה מהמובילות בעולם בפיתוח ובשיווק של פתרונות מבוססי תוכנה וחומרה לניהול ושליטה בעולמות הווידיאו והאודיו המקצועיים. החברה משווקת את מוצריה ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם באמצעות משרדי החברה ועשרות מפיצים ברחבי הגלובוס. קרמר מפתחת מוצרים חדשניים משולבי תוכנה וחומרה לתעשיית ה-Pro AV מזה ארבעה עשורים, ומספקת פתרונות לעולם הלמידה ההיברידית, חדרי ישיבות חכמים, מרכזי בקרה ושליטה, קירות וידיאו ועוד. הטכנולוגיה של קרמר נמצאת בחזית המעבר ללמידה ועבודה היברידית, ומיושמת במספר רב של כיתות בבתי ספר תיכון, מוסדות אקדמיים וחברות עסקיות מובילות בארץ ובחו"ל.

קרמר

קרמר

ארמיס סקיוריטי (.Armis Ltd) היא חברה גלובלית, אשר הוקמה בישראל, שעוסקת בתחום ההגנה נגד מתקפות סייבר למכשירי IoT. הפלטפורמה של ארמיס היא פסיבית ו-Agentless, הפעילה במגוון רחב של תחומים (תעשייה, רפואה, קמעונאות ועוד), ומאפשרת למשתמשים לקבל תמונה ברורה ועמוקה של כלל הנכסים הדיגיטליים של החברה, החולשות והסיכונים שהם מהווים ברשת, וכן להתריע על התנהגות חריגה של אותם מכשירים.

גיל ליסוביץ', מנהל פיתוח עסקי בארמיס, ראיין את רונית ליסבון, מנהלת אבטחת המידע ומנהלת ה-IT הגלובלית (CISO & Global IT Manager) של קרמר מזה 20 שנים על חווית השימוש והערך המתקבל, לאחר תקופה משמעותית שבה החברה עושה שימוש בפלטפורמת ארמיס.

גיל ליסוביץ', מנהל פיתוח עסקי בארמיס. צילום: חן גלילי

גיל ליסוביץ', מנהל פיתוח עסקי בארמיס. צילום: חן גלילי

מה הייתה המוטיבציה אצלכם למגעים הראשונים עם ארמיס? על איזה צורך רציתם לקבל מענה?
"אנחנו רואים ערך עליון בהעלאת רמת האבטחה בארגון. כחלק מתהליך זה הייתה דרישה להכניס מערכת NAC, כדי לקבל תמונה ברורה על כל התקני הקצה המנוהלים והלא מנוהלים. בנוסף לכך, חשוב להדגיש שבהיותנו חברה גלובלית ועם קישוריות לאתרים מרובים, ראינו את הצורך במערכת שתנטר את התעבורה בכלל הרשתות ותעלה התראות על אנומליות ברשת. מה שהפך את העניין למאתגר אף יותר אלה רשתות ה-Wi-FI של הארגון ויכולת ההתממשקות של כלל הרכיבים לרשתות אלה.

סיטאדל, חברת אבטחת המידע המלווה אותנו, המליצה על בחינת המוצר של ארמיס כפתרון לדרישות שעלו. משם התחלנו בתהליך מאוד מהיר של הצגת המוצר, פגישה טכנית ויציאה לבדיקת היתכנות (POC).

יש לציין שסיטאדל היא חברת הסייבר המובילה בארץ בתחומי הייעוץ והשירותים המנוהלים. החברה פועלת בכלל התחומים, נמצאת בקדמת הטכנולוגיה ומבוססת על הון אנושי מיומן ומקצועי".

מה הייתה חוויית המשתמש הראשונית שלכם עם המוצר של ארמיס? איזה ערך עסקי ארמיס תרמה?
"בפן הטקטי, בעבודה היומית השוטפת, ראינו קיצור זמן משמעותי של הפעולות התפעוליות שצוות ה-IT נדרש לעשות. מדובר בהתייעלות שבאה לידי ביטוי באופן מיידי. היכולת להגיב מהר לכל אירוע נקודתי ולאפשר לארגון המשכיות עסקית הינה בעלת חשיבות גבוהה בקרמר.

בפן האסטרטגי, עצם היכולת לראות את כלל הנכסים הדיגיטליים, היכולת להבין את פועלם ברשת, התנהגותם, להיות מודעים לחולשותיהם וכן להגיב באופן מיידי תורמת בסופו של דבר גם להורדת הסיכון בארגון".

רונית ליסבון, מנהלת אבטחת המידע ומנהלת ה-IT הגלובלית של קרמר. צילום: יח"צ

רונית ליסבון, מנהלת אבטחת המידע ומנהלת ה-IT הגלובלית של קרמר. צילום: יח"צ

האם התלבטתם עם חלופות אחרות? למה בחרתם דווקא בארמיס?
"בעבר בחנו פתרונות NAC שונים, הסיבות העיקריות שמצאנו לנכון להתקדם עם ארמיס הן המענה הפונקציונאלי לדרישות שלנו, וכן קלות ההטמעה, התפעול והניהול, שהינן משמעותית פשוטות יותר מחלופות אחרות.

בזכות היותה של ארמיס פלטפורמה Agentless, כבר בתהליך ה-POC נוכחנו שהטמעתה הינה מהירה ופשוטה. צוות ה-IT של קרמר מימש מספר אינטגרציות מול מערכות אחרות בארגון – כל זאת ללא כל תמיכה נדרשת מצד ארמיס.

כמו כן, ארמיס מספקת יכולות שונות ומגוונות שלא באות לידי ביטוי במערכות NAC: יכולות גילוי משמעותיות ועמוקות, יכולת התממשקות למערכות נוספות ושליפת מידע למקום מרכזי אחד. ארמיס מאפשרת לנו לנהל את חולשות ההתקנים – דבר שלא אפשרי בפתרונות NAC".

לאחר תקופה שבה אתם משתמשים במערכת של ארמיס, איך תסכמו את שיתוף הפעולה בין ארמיס לקרמר?
"שיתוף הפעולה עם ארמיס התחיל ברגל ימין והמשיך ברמה הגבוהה ביותר. הרגשנו שארמיס מבינים את הצרכים שלנו. בשלבי ההטמעה, הצוות של החברה היה צמוד וזמין אלינו, ונתן לנו כל תמיכה נדרשת. צוות ה-IT והאבטחה של קרמר משתמש במערכת ביומיום ומפיק ממנה ערך רב ואמיתי".

האם יש לך מילות סיכום?
"כן. יש חשיבות גדולה מאוד להורדת הסיכון בכל ארגון. הורדת הסיכון בתחום אבטחת המידע מתחילה בהבנה עמוקה של נכסי החברה. ארמיס בהחלט נתנו לנו מענה על צורך זה".

אירועים קרובים