תוכן שיווקי

קומסק הפצה מרחיבה את ייצוג היצרנים ומוסיפה את גיגמון לפורטפוליו שלה

11/07/2021 12:00
שיתוף פעולה פורה. קומסק הפצה וגיגמון

קומסק הפצה (Comsec Distribution) וגיגמון (Gigamon)חתמו לאחרונה על הסכם הפצה לשיווק ומכירת פתרונות חברת גיגמון, אשר הינו יצרן הנראות המוביל בעולם, ומתמחה בפתרונות Network visibility and analytics.

לדברי ניר בר-אלי, מנכ"ל קומסק הפצה, "שיתוף הפעולה עם גיגמון מרחיב ומשלים את מגוון היצרנים והפתרונות המיוצגים בקומסק. גיגמון הינה יצרן המוביל בעולם בתחום נראות הרשת והאנליטקה וכן כלי אופטימיזציה לתעבורה רשתית. השילוב של גיגמון במגוון היצרנים יעזור ללקוחות והשותפים להשלים את מכלול אבטחת המידע הכולל בארגון".

מימין: זיו רוקח, מנהל מכירות אזורי בכיר, גיגמון; ניר בר-אלי, מנכ"ל, קומסק הפצה. צילום: יח"צ

מימין: זיו רוקח, מנהל מכירות אזורי בכיר, גיגמון; ניר בר-אלי, מנכ"ל, קומסק הפצה. צילום: יח"צ

לדברי זיו רוקח, מנהל מכירות אזורי בכיר בגיגמון, "אנו מאמינים בחיבור ושיתוף הפעולה בין גיגמון לקומסק הפצה. כחלק מההערכות שלנו לאתגרי התקופה הבנו שלמפיץ עם יתרונות רבים בשוק אבטחת המידע תהיה תרומה משמעותית לפעילות שלנו. השותפות עם קומסק תסייע לנו להרחיב את החשיפה שלנו לשותפים וללקוחות חדשים, ואין לי ספק שתצמיח פעילויות עסקיות בכלל המגזרים.

אנחנו נמצאים בתקופה מעניינת מאוד, בה לקוחותינו מבינים את החשיבות של מערך נראות רשתית, ככלי אסטרטגי אשר מסייע להם להבין טוב יותר איזה מידע זורם אצלם בתשתיות הארגוניות (הפיזיות, הווירטואליות ובענן), ובכך מהווה תשתית חשובה בהגנה על המידע ובשיפור ביצועי התשתיות וחווית המשתמש".

אירועים קרובים