תוכן שיווקי

זו השנה השלישית: סולארווינדס בריבוע הקסם של גרטנר לתחום ה-APM

08/07/2021 13:39
סולארווינדס מתקדמת בריבוע הקסם של גרטנר

סולארווינדס (SolarWinds), יצרנית עולמית מובילה של סוויטת פתרונות לניהול תשתיות ה-IT, שיפרה את מיקומה בריבוע הקסם של גרטנר שסוקר את תחום ה-APM (ר"ת Application Performance Monitoring – ניטור ביצועי אפליקציות), שהתפרסם באפריל השנה. בחינה של ריבוע הקסם מראה כי סוויטת ה-APM של סולארווינדס, הממוקמת בריבוע יצרניות הנישה, שיפרה את מיקומה ביחס לסקירה בשנה שעברה, והתקדמה על גבי ציר ה-Completeness of Vision.

על הפתרונות של סולארווידס לתחום נמנים Pingdom, AppOptics, Loggly ו-SAM (ר"ת Server & Application Monitor). בישראל מופצים פתרונות סולארווינדס על ידי פרולוג'יק (Prologic), שהקים ומנהל ליאור לוי.

ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק, צילום: נדב כהן יונתן

ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק, צילום: נדב כהן יונתן צילום: נדב כהן יהונתן

גרטנר, המשלבת בסקירתה לתחום ה-APM את סוויטת סולארווינדס זו השנה השלישית ברציפות, ציינה כי פתרונות החברה מספקים ניטור בשני מודלים – הן ענן (SaaS) והן און-פרמיס, וכי על לקוחות החברה נמנית קשת רחבה של ארגונים – מקטנים ועד ארגוני אנטרפרייז גלובליים. בין היתרונות שמונה גרטנר לפתרונות ה-APM של סולארווינדס ניתן למנות את מודל התמחור שלהם, שהוא נהיר ונמוך ביחס למתחרות בתחום – דבר המייצר אטרקטיביות בפרט לארגונים המעוניינים לשפר את הניטור האפליקטיבי, אך מוגבלים בתקציבים לביצוע. עוד ציין הדו"ח את קלות ההתקנה והשימוש בפתרונות סולארווינדס ואת המגוון של הסוויטה, המסוגלת לספק ניטור מקצה לקצה של עולמות ה-IT, כולל רשת, בסיסי נתונים, אבטחת מידע וניהול קונפיגורציה.

חוויה משולבת בעולמות ה-APM

באחרונה חשפה סולארווינדס את קונספט ה-APM Integrated Experience (ובעברית – חוויה משולבת בעולמות ה-APM), המאחד לממשק משתמש אחד את הגישה והנראות של מכלול נתוני הביצועים של האפליקציות, ובכל הסביבות – ענן, און-פרמיס או היברידיות. באופן הזה, "ספגטי" הנתונים הקיים, שעל פי רוב מוזרם בכמה קונסולות וממשקים, הופך לברור, קריא, מאפשר טיפול מהיר בתקלות במידה שאלה מתרחשות, ואף מסייע בזיהוי פרו-אקטיבי של תקלות עוד לפני שהן מורגשות על ידי המשתמשים. כמו כן מאפשרים הפתרונות של סולארווינדס יצירת סימולציה של חוויית משתמש, ניטור פרו-אקטיבי של אפליקציות ווב, ביצוע טרנזקציות, זיהוי צווארי בקבוק בתשתיות הארגוניות, ניטור לוגים ועוד.

רוחיני קסטורי, מנהל מוצר ראשי בסולארווינדס, ציין כי "בשנה האחרונה הרחבנו את היכולות של פתרונות ה-APM שלנו, במטרה להגדיל את הנראות של לקוחותינו לתוך הביצועים של התשתיות והאפליקציות הארגוניות, ולעשות זאת כפי שאנחנו יודעים טוב מכולם – בקלות, בפשטות ובהתאמה לכל ארגון".

ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק, נציגת סולארווינדס בישראל, ציין כי "פתרונות ה-APM של סולארווינדס מתאימים כמו כפפה ליד למקצועני המחשוב הישראליים. הפידבקים שקיבלנו מדברים על המחיר ההוגן, הפשטות של ההתקנה והשימוש השוטף, והיעילות שמציעה הסוויטה בהיבטי ויזואליזציה של הנתונים. בנוסף, וחשוב לא פחות, בישראל קיימת תשתית של רשת אינטגרטורים ומומחים מוסמכים, שיכולים לסייע לכל ארגון בכול גודל להתאים את הפתרון לדרישותיו ולקסטם אותו לצרכיו".

פרטים נוספים ניתן לקבל בפורטל סולארווינדס או בפורטל פרולוג'יק.

אירועים קרובים