תוכן שיווקי

ויז'ן.בי אי הוכתרה כשותף השנה של סנופלייק באירופה לשנת 2021

20/06/2021 12:00
שותף השנה של סנופלייק באירופה ל-2021. ויז'ן.בי אי. צילום: ויז'ן.בי אי

ויז'ן.בי אי (Vision.bi) – מספקת שירותי בינה עסקית ואנליטיקה מתקדמים – הוכתרה כשותף השנה של סנופלייק (Snowflake) באירופה לשנת 2021. 

ההכרה המכובדת של שותף השנה האזורי נובעת מהערך היחודי שמביאה ויז'ן.בי אי בהקמת פתרונות דטה מקיפים ללקוחותיה, ומינוף הטכנולוגיה הייחודית של סנופלייק עבור חברות מובילות בארץ ובחו"ל.

Vision.bi, שהיא חברת הבוטיק המובילה בישראל לייעוץ והובלת פרויקטים בתחומי Data & Analytics, קיבלה את התואר הנכסף בכנס השותפים השנתי שערכה סנופלייק מוקדם יותר השבוע.

סנופלייק הינה החברה בעלת הצמיחה המהירה ביותר בעולם בשנים האחרונות. החברה מציעה טכנולוגיה חדשנית של בסיס נתונים אנליטי, במודל שירות מנוהל (SaaS), המאפשרת ללקוחות לאחסן ולעבד נפחי מידע עצומים בביצועים גבוהים, יכולת גדילה (scale) ללא הגבלה, וכל זאת במודל תשלום מבוסס שימוש. יתרונות אלו ואחרים הפכו את סנופלייק לבסיס הנתונים המועדף על לקוחות רבים, אשר מעבירים את פתרונות הדטה שלהם לענן או מקימים פתרונות דטה חדשים. 

ויז'ן.בי אי, שותפת עילית ו-Reseller של סנופלייק, מתמחה בתכנון, פיתוח והטמעה של פתרונות טכנולוגיים ועסקיים מבוססי דטה, ובכך עוזרת ללקוחותיה להפיק את המירב מהנתונים העומדים לרשותם לשיפור הביצועים העסקיים. פתרונות אלו, מבוססי סנופלייק, מאפשרים ללקוחות לעבד ולהפיק תובנות מנתונים בצורה קלה ומהירה מבעבר, בייחוד נוכח המעבר של לקוחות רבים להתמקדות בערוצים דיגיטליים כמנועי צמיחה.

עם לקוחותיה של ויז'ן.בי אי נמנים גופים פיננסיים מהמובילים בארץ ובעולם, כמו גם סטארט-אפים וחדי קרן טכנולוגיים מהמבטיחים בישראל.

פתרונות לכמה מהאתגרים המורכבים ביותר בעולמות ניתוח הדטה

הצוותים של סנופלייק ו-ויז'ן.בי אי מספקים במשותף פלטפורמות ניהול נתונים חדשניות, כדי לפתור כמה מהאתגרים המורכבים ביותר בעולמות ניתוח הדטה. החברה מסייעת ללקוחות למנף את הטכנולוגיה של סנופלייק, לקצר את הזמן הנדרש להפקת תובנות עסקיות, לפשט את ניהול הטכנולוגיות השונות, לבצע אופטימיזציה לתהליכים, ולהתמקד בפיתוח תוצרי דטה בעלי ערך עסקי.

דאשבורד arctica.ai. צילום מסך

דאשבורד arctica.ai. צילום מסך

ויז'ן.בי אי שמה דגש על פיתוח פתרונות אנליטיים קלים לתחזוקה, סיבה נוספת אשר הובילה לבחירה ב-סנופלייק כטכנולוגיה המובילה בתחום. סנופלייק מספקת תשתית מנוהלת לפיתוח, ניהול ותחזוקה של פלטפורמות נתונים מתקדמות, ובכך מקטינה למעשה את הצורך של לקוחותיה בהקצאת משאבים לתחזוקה וניהול שוטף של המערכת. בפתרונות אלו משלבת ויז'ן.בי אי טכנולוגיות של שותפים נוספים, כגון טבלאו (Tableau) וריברי (Rivery), ליצירת פתרון דטה מודרני, מנוהל מקצה לקצה.

בנוסף, במטרה לספק ערך מוסף וייחודי ללקוחות סנופלייק, ויז'ן.בי אי השיקה לאחרונה את Arctica.ai – פלטפורמת SaaS המספקת סביבה אנליטית לניתוח השימושיות ב-Snowflake. אחד האתגרים המרכזיים בעבודה עם טכנולוגיות במודל מבוסס שימושיות הינו הניטור השוטף של עלויות ושימושיות (FinOps). ארקטיקה (Arctica) מספקת ללקוחות סנופלייק את המידע הדרוש למעקב וניתוח של תהליכי עיבוד הנתונים, תוך שיקוף מלא של העלויות השונות ברזולוציה גבוהה, זאת בכדי להבין ולמדוד בקלות את ה-ROI של תהליכים אלו בארגון.

אילן זיתון, מייסד שותף ומנהל הטכנולוגיות הראשי של ויז'ן.בי אי: "אנחנו מאוד נרגשים ומעריכים את ההכרה העצומה הזו. ויז'ן.בי אי תמשיך להרחיב בהתמדה את נתח השוק של סנופלייק בישראל, ותעזור ללקוחות למקסם את הערך שהם מקבלים מ-Snowflake Data Cloud. כחברה שהשירותים הם ליבת עיסוקה, לא היינו יכולים להגיע להישג זה ללא העבודה הקשה של צוותי מהנדסי הדטה שלנו, התומכים בלקוחות מדי יום ועוזרים להם לשלב את הכלים הטובים ביותר בתחום עם הידע הטוב ביותר בשוק".

קולין קאפאסה, סמנכ"לית שותפויות ובריתות ברחבי העולם בסנופלייק, הוסיפה: "אנו שמחים להכתיר את ויז'ן.בי אי בתואר שותף השנה של EMEA. מהנדסי הפיתוח המקצועיים של ויז'ן.בי אי הם דוגמה מצוינת לערך המוסף ששותף יכול להביא ללקוח, העבודה היסודית והמקצועית שנעשית מול הלקוחות מסייעת לממש את מלוא הפוטנציאל שיכולה סנופלייק לספק".

אודות ויז'ן.בי אי

ויז'ן.בי אי היא חלק מחברת קיירוס (Keyrus) העולמית. החברה מספקת שירותי בינה עסקית ואנליטיקה מתקדמים לצד עבודה צמודה עם הלקוחות לטווח ארוך. החברה מובילה את הפתרונות החל משלב התכנון והעיצוב, הפיתוח והעלייה לאוויר של פלטפורמות אנליטיות. ל-ויז'ן.בי אי ניסיון רב בהובלת פרויקטי מיגרציית נתונים לענן בכלל, ול-Snowfalke בפרט.

החברה ממוקמת בתל אביב ומונה למעלה מ-50 מהנדסי תוכנה, אשר סייעו ליותר מ-300 חברות ברחבי העולם ליצור פלטפורמות אנליטיות מתקדמות, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כגון: Snowflake, Tableau, Rivery ועוד.

מעוניינים לשמוע עוד על סנופלייק? ניתן לבקר בבלוג הטכנולוגי של ויז'ן.בי אי בכתובת blog.vision.bi, או לשלוח מייל ל[email protected], לטובת תיאום פגישת היכרות והצגה של בסיס הנתונים אשר ללא ספק מתווה את הדרך לעתיד בתחום הדטה. 

אירועים קרובים