תוכן שיווקי
בעקבות אירוע Mainframe Innovation World Tour

"המיינפריים – מרכיב אסטרטגי בתמהיל מוצרי התוכנה של ברודקום ו-NessPRO"

כך אמר זוהר פרל, מנהל חטיבת ברודקום-תוכנה ב-NessPRO

17/06/2021 11:03
זוהר פרל, מנהל חטיבת ברודקום-תוכנה ב-NessPRO. צילום: ניב קנטור

כ-70 מומחי מיינפריים מארגונים גדולים במגזרים שונים במשק התכנסו השבוע (ג') במלון דן אכדיה בהרצליה, למפגש של ה-Mainframe Innovation World Tour של חברת ברודקום (Broadcom) שנערך על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס. חטיבת ברודקום-תוכנה ב-NessPRO, בניהולו של זוהר פרל, משווקת בישראל באופן בלעדי את מוצרי קבוצת התוכנה של ברודקום, הכוללים את פתרונות הניהול של CA ובכללם הפתרונות לסביבת המיינפריים ואת פתרונות אבטחת המידע של סימנטק, לאחר שזו נרכשה על ידי ברודקום.

היה זה כנס הלקוחות הראשון של NessPRO שנערך באופן פיזי, ביום שבו בוטלה חובת עטיית מסיכות בחללים סגורים. הלקוחות שהתכנסו בדן אכדיה צפו והאזינו להרצאות של מנהלים בכירים בתחום המיינפריים בברודקום, בשידור חי בזמן אמת.

"אנו שמחים על כך שהנהלת ברודקום בחרה לחדש בישראל את ה-Mainframe Innovation World Tour אחרי הקורונה", אמר זוהר פרל, מנהל חטיבת ברודקום-תוכנה ב-NessPRO. "זהו אות כבוד לנו וללקוחותינו, המעיד על ההערכה הרבה שחשה ברודקום לפעילות שלנו בישראל".

"תחום המיינפריים ממשיך להוות מרכיב אסטרטגי בתמהיל מוצרי התוכנה, הן של ברודקום והן של NessPRO", ציין פרל. "המיינפריים ימשיך ללוות אותנו עוד שנים רבות".

ברודקום – משקיעה במיינפריים ובהתאמתו ל-Open Mainframe

תמר בן-פורת, מנהלת תחום מיינפריים בחטיבת ברודקום-תוכנה ב-NessPRO. צילום: יח"צ

תמר בן-פורת, מנהלת תחום מיינפריים בחטיבת ברודקום-תוכנה ב-NessPRO. צילום: יח"צ

תמר בן-פורת, מנהלת תחום מיינפריים בחטיבת ברודקום-תוכנה ב-NessPRO, אמרה כי ברודקום משקיעה רבות בתחום המיינפריים ומתאימה את הפתרונות שנמצאים שנים רבות בשימוש לקוחות, לעולם החדש של ה-Open Mainframe – גישה חדשנית שפותחת את המיינפריים כשרת נוסף בארגון. "ברודקום מציעה ללקוחותיה גם הכשרות מקצועיות בתחום המיינפריים, ללא תשלום, המאפשרות לשמור על רמה מקצועית ומיומניות גבוהות בחזית הטכנולוגיה".

גרג לוטקו, סגן נשיא בכיר והמנהל הכללי של חטיבת תוכנת המיינפריים בברודקום, הדגיש כי המיינפריים לא נמצא בארגון בצורה מבודדת, אלא נמצא באינטראקציה עם האקו-סיסטם הנרחב של ה-IT, והוא חלק אינטגרלי של הענן. הוא ציין כי החברה גייסה עובדים וממשיכה להשקיע בצוות פתרונות המיינפריים, תוך הרחבת תכנית הנדסת התוכנה, והדגיש את חיזוק הקשר והשותפות עם הלקוחות המשתמשים במיינפריים. לוטקו ציין כי החברה הציגה מתודולוגיות תמחור חדשות, כגון Mainframe Consumption Licensing.

סטיוארט מאקרווין, ראש ניהול המוצרים בחטיבת תוכנת המיינפריים של ברודקום, ציין בכנס את ההזדמנויות החדשות לאספקת ערך באמצעות המיינפריים, ובהן אפליקציות Web ומובייל, DevOps, APIs וקוד פתוח, ביג דטה ועוד. הוא דיבר על האפשרויות להרחבת אבטחת המידע של המיינפריים בעולם ההיברידי של ה-IT. "הבקרות ההיסטוריות של אבטחת המידע במיינפריים התבססו על ניהול גישה וזהות וכן סיסמאות מורכבות", אמר מאקרווין. "היום הדברים הרבה יותר מקיפים וכוללים, בנוסף לכך, גם מדיניות נרחבת של אבטחת מידע, אימות Multi Factor, תאימות קונפיגורציה, ניהול משתמשים פריווילגיים, ניהול אירועי אבטחת מידע ועוד".

דייוויד מיירס, יועץ בכיר, ניהול ואסטרטגיה של המוצרים, AIOPs, ברודקום, ציין כי המיינפריים נמצא במרכזן של החוויות הדיגיטליות, כגון שימוש בכרטיסי אשראי או שימוש בכספומטים. הוא הדגיש את חשיבותה של הבינה המלאכותית בשיפור התהליכים, התפעול ועוד. "אנו בברודקום רואים זאת כמסע לשיפור מתמשך", אמר מיירס.

טום יול, יועץ בחטיבת התוכנה של ברודקום, הרחיב בנושא ה-AIOPs וציין כי AIOps הוא יישום של למידת מכונה, טכנולוגיית ביג דטה ומדע נתונים לבעיות בתפעול ה-IT. הוא הדגיש כי AIOPs בתחום המיינפריים מתוכנן סביב אסטרטגיית open-first. יול פירט את פתרונות ה-AIOPs של ברודקום, ובהם ניטור ואנליזה בזמן אמת, assessments, תובנות ועוד. כמו כן שוחח על הבינה התפעולית של המיינפריים (Mainframe Operational Intelligence), שהיא פתרון AIOPs מתקדם לאנליזה ולימוד מכונה המאפשר לאסוף, לנטר וליצור באופן אוטומטי קורלציה בין התראות מיינפריים ממקורות נתונים מגוונים, כדי לאתר בעיות מוקדם יותר, למצוא מהר יותר את שורש הבעיה ולתקן בעיות לפני שהן משפיעות על העסק.

עוד הרצו בכנס היידן לינדסי, סגן נשיא להנדסה וארכיטקטורה בחטיבת המיינפריים בברודקום, ואנטוניו דיאז מרטין, מנהל בכיר בקבוצת ה-Mainframe Business Specialists בברודקום באירופה, המזה"ת ואפריקה (EMEA) ובאסיה-פסיפיק ויפן. השניים הציגו את החידושים בתחום ה-MF DevOps. במסגרת זו הם הציגו את התפתחות Zowe (שהיא יוזמה משותפת של ברודקום, יבמ ו-Rocket Software), המאפשרת לעבוד בסביבות הפיתוח החדשות בקישוריות מלאה מול הנתונים הארגוניים הקיימים במיינפריים, ועליהם נסמכות האפליקציות הקריטיות בארגון. יכולת זו נותנת מענה מהיר וזול לקישוריות לסביבה המודרנית בדומה לפלטפורמות ענן ומביאה אותה לעידן כלכלת האפליקציות והטרנספורמציה הדיגיטלית.

אירועים קרובים