תוכן שיווקי

אינסנטיבס סולושנס מנהלת ביצועים ותמריצים בענף הרכב, ומרימה אותו לגבהים

13/05/2021 13:08
מקור: אינסנטיבס סולושנס

אינסנטיבס סולושנס (Incentives Solutions) היא החברה המובילה בישראל בפיתוח וביישום של מערכות המסייעות לתכנן ולנהל תמריצים לאנשי מכירות, מנהלי שירות ומוסכים – הן באולמות התצוגה של יבואני הרכב והן בחברות הליסינג המובילות בארץ. באחרונה ההיא השיקה גרסה ידידותית וטובה יותר במוצר החדש Joopy Incent.

הפתרון הייעודי פותח במשך כמה שנים וזכה להתקנות בחברות הגדולות בענף, כגון קבוצת קרסו (היבואנית של ניסן, רנו, אינפינטי ודאציה), קבוצת כלמוביל (מרצדס, יונדאי ומיצובישי) וקבוצת צ'מפיון מוטורס (אאודי, פולקסווגן, סקודה וסיאט). כמו כן, התוכנה צוברת תאוצה בחברות הליסינג המשפיעות ביותר במשק הישראלי.

המערכת מוצעת כשירות ענן במחשב ובאפליקציה, או בהתקנה מקומית.

הטלטלה שעוברת על ענף הרכב

ענף הרכב עובר טלטלה ושינוי שלא ראה כמותם בשנים האחרונות: יותר ויותר ישראלים מעדיפים לקחת רכב חדש מסוכניות הרכב או בחברות הליסינג מאשר לשוטט באתרי יד שנייה. עקב פתרונות המימון המגוונים, כל אדם ממוצע שחפץ מסוגל לאפשר לעצמו לרכוש רכב חדש – מה שמביא את הצורך באנשי מכירות שיתומרצו היטב בצורה איכותית.

לפני השקת המוצר החדשני של אינסנטיבס סולושנס נוהלו תמריצי אנשי המכירות באופן ידני, שדרש לא מעט ימי עבודה, הגביל את היכולת לבצע שיקוף מלא של התמריץ ויעדי החברה בשוטף ובעיקר סבל מטעויות אנוש מרובות בחישובי אקסל מסורבלים.

למה לבחור במוצר החדש של אינסנטיבס סולושנס?

הפתרון החדש מציע אוטומציה מלאה של תהליך התמריצים, משקף לאנשי המכירות נתונים והמלצות בזמן אמת ובכך מוביל לשיפור בביצועים, ובנוסף חוסך זמן עבודה מרובה ממכירת הרכב עד לתלוש השכר שמופק ממערכת השכר.

מלבד החסכון הכלכלי שהוא מציע, כאמור, המערכת מתוכננת באופן שמותאם לכל לקוח, מאפשרת תכנון תמריצים והגדרת יעדים, מעקב אחר הביצועים וחישוב התמריצים וכל זה מתממשק באופן מלא עם מערכת השכר של הארגון, ללא התערבות ידנית.

המנהלים יכולים להפעיל כלי ניתוח מורחבים ודו"חות שמציגים בפניהם תמונת מאקרו של הביצועים והתמריצים, להבין מגמות וכן לבצע סימולציות שונות, שמעידות על הישגים או אי עמידה ביעדים ברמה ארצית, באולם תצוגה מסוים, בקבוצת עובדים ספציפית או בכל חתך אחר.

מקור: אינסנטיבס סולושנס

מקור: אינסנטיבס סולושנס

היתרון המיוחד באפליקציית Joopy Go של אינסנטיבס הוא שכל סוכן מכירות רואה בלייב על מסך הסמארטפון את הביצועים שלו באותו החודש, היכן הוא עומד ביחס ליעד וכמה הוא יתומרץ בהגיעו אליו. היא מאפשרת יצירת תחרות בין העובדים, כך שכל עובד רואה את המיקום שלו בדירוג העובדים בהיבטי ביצוע, תמריץ ועמידה ביעדים, ובעיקר מה חסר לו כדי לשפר את מיקומו ולעקוף את העובד שלפניו.

המנגנון הזה מייצר סיפוק מיידי לסוכן המכירות, מגדיל משמעותית את היקף המכירות לחברה ומחזיר את ההשקעה במוצר מוקדם מהצפוי.

מקור: אינסנטיבס סולושנס

מקור: אינסנטיבס סולושנס

מעבר לכך, אנשי המכירות עצמאיים לחלוטין ויכולים לבדוק בכל רגע נתון מה מצב התמריץ החודשי שלהם, איך בדיוק התמריץ חושב ועל בסיס אילו עסקאות, מבלי להטריד עובדים במחלקות הכספים וההנהלה בחברה.

כמו כן, המערכת תומכת ביישום ובהטמעה של שינויים דחופים שנדרשים לארגון בענף דינמי ונושם כמו עולם הרכב.

ניתן לקשר את המערכת בקלות למערכות ארגוניות מסוגים שונים, לרבות ERP ,CRM ,POS ומערכות לניהול משאבי אנוש. עובדים ומנהלים יכולים לעקוב אחר הביצועים במערכות הללו ונתוני הביצועים מועברים, כאמור, אוטומטית למערכת השכר.

מקור: אינסנטיבס סולושנס

מקור: אינסנטיבס סולושנס

אינסנטיבס סולושנס היא חברה טכנולוגית מובילת שוק בתחום הגברת המכירות, שיפור ביצועים, חישובי עמלות, פרמיות, בונוסים ושכר עידוד. מוצר התוכנה שפיתחה החברה, Joopy, מאפשר הגברת ביצועים, מתן כלים אפקטיביים לעובדים ולמנהלים להגדיר ולנהל את המודלים וחישובי העמלות, וכן שקיפות וזמינות המידע באופן שוטף וקבוע. הפתרון מאפשר ניתוח מעמיק של ביצועי העובדים ותשלומי העמלות. תהליך זה מאפשר להנהלת החברה להשיג בקרה אפקטיבית ביחס לעמידה ביעדי הביצועים והתשלומים, ולשפר באופן משמעותי את התוצאות העסקיות. לחברה בסיס לקוחות רחב ועל לקוחותיה נמנות החברות אמדוקס, DHL, חברת החשמל, רפאל, אוסם, קוקה קולה, טבע, שטראוס, סלקום, כלל חברה לביטוח, פסגות ועוד.

אירועים קרובים