תוכן שיווקי

LotemX  – פיתוח ווב ומובייל במחיר אטרקטיבי, באיכות של אנטרפרייז

"אנו מעין 'סיירת קומנדו' לפיתוח אג'ילי, שתמיד מוכוון לבצע Delivery בזמן, מבלי להתפשר על האיכות", הסביר דן ברכוביץ, מייסד LotemX, שבימים אלה מסתערת על השוק הישראלי

06/05/2021 09:30
דן ברכוביץ, מייסד LotemX. צילום: קבוצת לוטם

מאת הילל יוסף.

"אנו מתמחים בפיתוח אפליקציות web ומובייל, אתרי אינטרנט מורכבים וסטארט-אפים. יש לנו ניסיון של שני עשורים בשוק, עם מאות פרויקטים, תוך שימת דגש על סטנדרטים גבוהים ובאיכות ללא פשרות", כך אמר דן ברכוביץ, מייסד LotemX.

לדבריו, "היתרון המרכזי שלנו בעולם הפיתוח הוא שאנחנו יודעים לספק שירותי פיתוח לחברות וארגונים בתצורת מיקור חוץ, ויש לנו יכולת להעניק ללקוח הארגוני את כל היכולות ורשת הביטחון של חברת פיתוח גדולה, בלא כל הבירוקרטיה המיותרת. כך, הלקוח ייהנה ממה שבאמת חשוב: פרויקט באיכות גבוהה, מחיר אטרקטיבי ושירות אישי לאורך כל הדרך. הנתונים מדברים בעד עצמם: מאות לקוחות מכל העולם בחרו בנו להיות זרוע הפיתוח שלהם, על מנת שנפתח עבורם פרויקטים – החל מאפליקציות ווב ומובייל מורכבות, מיזמי אינטרנט ומוצרים בענן וסטארט-אפים טכנולוגיים וכלה ברשתות חברתיות ומוצרי צריכה דיגיטליים".

עובדי ומפתחי החברה, ציין, "יודעים לעבוד עם הגופים הגדולים באירופה ובארה"ב, כאשר הלקוח מקבל את היתרונות החשובים באמת בכל הליך פיתוח: מהירות, איכות, ומחיר. רוב הפיתוחים שאנו מספקים נעשים במרכז פיתוח בבעלותנו, הממוקם במזרח אירופה, עם עשרות אנשי פיתוח מקצועיים ואיכותיים, אשר יודעים לספק במהירות קוד ברמת איכות מושלמת. היתרון שלנו הוא, שמצד אחד אנחנו יודעים לספק את כל סוגי הטכנולוגיות המובילות בשוק, ומצד שני תמיד נמצא מפתח שמכיר טכנולוגיה ישנה, שדורשת שיפורים או תחזוקה".

LotemX, אמר ברכוביץ, "התרכזה במשך רוב שנות קיומה בשוק בחו"ל: סיפקנו שירותי פיתוח במיקור חוץ לארגונים רבים ולחברות, כולל חברות אינטרנט ותוכנה. שימשנו עבורן כקבלן משנה לטובת ביצוע משימות פיתוח ותחזוקה. עבור הלקוחות זה פתרון נהדר, כי אנחנו משמשים עבורם רשת לסקלאביליות בתקופות של עומסים, כשיש 'פיק' בעבודה. זה בדיוק המנגנון שמאפשר להם לגדול. כך, בארה"ב ערכנו פרויקטים רבים עבור חברות פיננסיות, טכנולוגיות וחברות דיגיטל. בתצורה זו פיתחנו מאות פרויקטים, לרבות חברות רבות המדורגות ב-Fortune 500. הבאנו לשוק האמריקני שירותי פיתוח בסטנדרטים ובאיכות חסרי פשרות. אנו פעילים רבות גם בשוק האירופי, וחלק מפרויקטי הדגל של החברה מבוצע בקפריסין עבור חברות גדולות בתחום הפיננסים והמסחר".

את פרויקטי הפיתוח, אמר ברכוביץ, "אנו עושים בעזרת מרכז פיתוח הנמצא בבעלותנו, שבאמצעותו אנו יכולים לספק את השירותים תוך בקרה הדוקה, כי העובדים שלנו אינם מועסקים בחברה חיצונית – אלא בהעסקה ישירה. כך, צורת העבודה הייחודית שלנו משמרת את האיכות בפיתוח, שהיא הגאווה שלנו: לכל פרויקט שכזה מוצמד מנהל פרויקט ישראלי, אשר משמש כ'מנהל התפעול' מול הלקוח הארגוני. הוא ה'פרוקסי' מול ראש צוות במרכז הפיתוח בחו"ל". בדרך זו, הסביר, "אנו פועלים לייעול העבודה. הרוב המוחלט של הפרויקטים מורכבים מ-80% עבודה 'בנאלית' ו-20% 'שכל'. כך, אנחנו מנתבים את מאמצי הפיתוח ויודעים לשמור על איכות גבוהה ומחיר אטרקטיבי".

מה חשוב לך להגיד לסיום?
"אשמח לשבת עם כל אחד לכוס קפה או בירה, כדי להכיר ולראות איך LotemX יכולה לתת מענה לצרכים ולהביא ערך משמעותי".

לפרטים נוספים וליצירת קשר היכנסו לאתר החברה.

 

אירועים קרובים