תוכן שיווקי

CMS תפיץ בישראל את מוצרי Quest

בכך מגדילה ענקית הניהול וההגנה על המידע את נוכחותה בישראל

11/04/2021 12:54
יוסי כהן, מנכ"ל CMS. צילום: יח"צ

CMS, מחברות ההפצה הוותיקות והגדולות בישראל ו-Added Value Distributer, מונתה כמפיצה רשמית על ידי קווסט (Quest), יצרנית תוכנה גלובלית מובילה, עם מעל 135 אלף לקוחות מכל תחומי התעשייה.

קווסט נותנת מענה לאתגרים הטכנולוגיים של ימינו, כגון ניהול תשתיות מידע, מעבר לענן ופתרונות אבטחת מידע מתקדמים. בשנים האחרונות היא מגדילה באופן תדיר את נוכחותה בישראל – דבר שמתבטא בגיוס עובדים, בצמיחה העסקית ובהשקעה הכוללת של החברה בשוק הישראלי. קווסט הינה שותפת פיתוח ISV ותיקה ובכירה של מיקרוסופט ושניים ממוצרי הדגל שלה בתחום הענן – ה-Foglight וה-SpotlightCloud – מפותחים ממרכז הפיתוח שלה בחולון.

לדברי יוסי כהן, מנכ״ל CMS, "החיבור עם קווסט מאפשר לנו להמשיך לחדש, להציע ולהביא לשוק הישראלי את הטכנולוגיות המובילות, המתקדמות והנכונות ביותר לצרכים העסקיים והטכנולוגיים של המחר. הודות לניסיון רב השנים של CMS בעולמות הניהול וההגנה על המידע, בין היתר כמפיצה של מוצרי סופוס, וריטאס, מיקרוסופט ועוד, אנחנו יכולים לנתח לאפיין ולהוביל לפתרונות מתאימים יחד עם השותפים והאינטגרטורים שלנו, ולתת מענה מושלם לצרכים של הלקוחות שלהם עם מוצרי קווסט. במקרה זה, מאחר שחלק מהפתרונות מפותחים בישראל, יש לנו יתרון גדול מאוד עם היצרן בפיתוח רמת מומחיות גבוהה, וכן מתן שירות ומחיר תחרותיים".

גיל באומל, מנהל פעילות קווסט בישראל. צילום: דני שביט

גיל באומל, מנהל פעילות קווסט בישראל. צילום: דני שביט

גיל באומל, מנהל פעילות קווסט בישראל, אמר כי "אנחנו שמחים להכריז על חתימת הסכם ההפצה עם CMS ורואים זאת כביטוי נוסף להמשך הצמיחה שלנו, העמקת פעילותנו עם השוק הישראלי, חיזוק הנראות והגדלת מספר הלקוחות והשותפים. התקופה הקרובה משמעותית מאוד לחברות רבות, שרואות את עתידן העסקי במיגרציה לענן, וקווסט, שקיבלה הכרה מגרטנר כספק התוכנה המקיף ביותר לתחום זה במשפחת מוצרי מיקרוסופט, תוכל לסייע להם במעבר קל, נכון ומהיר יותר לענן. עם הצטרפותה אלינו, CMS תוכל לסייע ללקוחותיה ושותפיה לעמוד ביעדים העסקיים שהציבו לעצמם, בתחום ניהול והגנה על תשתיות מידע ומודרניזציה של תשתיות מיקרוסופט".

CMS מפיצה בישראל יצרנים מהמובילים בעולמות ה-IT ותשתיות המחשוב, בהם מיקרוסופט, לנובו, דל טכנולוגיות, אינטל, וריטאס, סופוס, אדובי, אקרוניס, איטון, מקסל, אלקטל וזירוקס. לדברי כהן, "אנחנו מעניקים למשווקים שלנו ערכים מוספים ומעשירים את הידע שלהם בנגזרות העסקיות והמקצועיות של כל אחד ואחד מהמותגים שאותם אנחנו משווקים. הדבר מתקיים באופן שוטף, על בסיס קבוע ובאמצעות קורסים, שולחנות עגולים, ליווי שוטף בעסקאות, תמיכה שיווקית ויצירת הזדמנויות מכירה חדשות. אין ספק שהיצע מותגים רחב יחד עם ניסיון ומקצועיות רבים תחת מעטפת של יחס אישי למשווקים יסייעו לכולם בצמיחה מואצת ויהפכו את 2021 לשנה טובה יותר. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום, על מנת שנוכל לסייע לכם וללקוחותיכם באתגרי המחר. כמו שאומר הסלוגן של קווסט: When Next Meets Now".

אירועים קרובים