תוכן שיווקי

מיילסייט מציגה פתרון משולב בענן של מצלמות אבטחה ו-IoT לעיר חכמה

חברת מיילסייט (Milesight), המתמחה במצלמות אבטחה מתקדמות לעסקים ומיוצגת בישראל על-ידי קבוצת גטר, מרחיבה את קו המוצרים לעולם ה-IoT (האינטרנט של הדברים), הכולל את כל מרכיבי התקשורת הטכנולוגיים הדרושים – החל מהחיישן, עבור בנקודת הגישה (Gateway IoT) ועד מערכת הניהול בענן לתצוגה, בקרה וניהול תרחישים.

02/03/2021 15:15
ניטור תנועה, לחות, טמפרטורה,תאורה ועוד. מערכת של מיילסייט. צילום: מיילסייט

חברת מיילסייט (Milesight), המתמחה במצלמות אבטחה מתקדמות לעסקים ומיוצגת בישראל על-ידי קבוצת גטר, מרחיבה את קו המוצרים לעולם ה-IoT (האינטרנט של הדברים). פתרון ה-IoT של מיילסייט כולל את כל מרכיבי התקשורת הטכנולוגיים הדרושים – החל מהחיישן, עבור בנקודת הגישה (Gateway IoT) ועד מערכת הניהול בענן לתצוגה, בקרה וניהול תרחישים.

מיילסייט ביססה את הפתרון על קישורית Lorawan, שהופכת פופולרית מאוד בעולם בשנים האחרונות ואושרה לאחרונה לשימוש בישראל על ידי משרד התקשורת במנעד תדרים רחב ביחס לעולם.

בין החישנים השונים ניתן למצוא מכשירים משולבים, הכוללים מד תנועה, לחות, טמפרטורה, תאורה, זיהום אוויר ועוד. כמו כן קיימים סנסורים חקלאיים, לתעשייה ולמשרדים.

מיילסייט עוסקת בתחום כבר כמה שנים, באמצעות החברה האחות שפעלה תחת המותג Ursalink, ולאחרונה הודיעה על איחוד הפעילות תחת המותג המוביל מיילסייט, המשווק בישראל בהצלחה בשנים האחרונות דרך קבוצת גטר. מצלמות האבטחה המתקדמות, האנליטיקה ויחס המחיר לעומת הביצועים הביאו לביקושים נאים של מיילסייט בקרב המתקינים, חברות האינטגרציה בעולמות המתח הנמוך וחברות האבטחה הישראליות.

קבוצת גטר החלה לשווק את המוצרים בישראל ותציע לערים חכמות ולעסקים אפשרות להטמיע בקלות ובפשטות פתרון IoT מקצה לקצה ובעלות שבגטר מבטיחים כי תאפשר להחזיר את ההשקעה בתוך שנה.

צילום: מיילסייט

צילום: מיילסייט

ארז בן חמו, מנהל מותג מיילסייט בגטר: "מעתה נוכל לתת ללקוחותינו פתרון משתלם מספק אחד. מיילסייט מציגה קו מוצרים שנבנה בהדרגה ובחוכמה בשלוש השנים האחרונות תחת המותג Ursalink ועתה מאוחד תחת קורת גג אחת – מיילסייט, המיוצגת בגטר".

במערכת הניהול העננית תציג בהמשך השנה החברה חיבוריות וניהול של מצלמות אבטחה.

בגטר מקיימים בימים אלה הדגמות ללקוחות ומדווחים על שביעות רצון גבוהה מצד הלקוחות.

אירועים קרובים