תוכן שיווקי

"ההאקרים לא נחים לרגע, אלא קופצים כיתה"

28/02/2021 10:42
שריג צור, מנכ"ל ווי-אנקור מקבוצת חילן. צילום: אורי כרמי

מאת: הילל יוסף

"המלחמה בסייבר לא קופאת על השמרים. ההאקרים לא נחים לרגע, אלא להפך, קופצים כיתה. כלי ההגנה שהיו נכונים ומתאימים לפני שנתיים, לא מספיקים היום. נדרשת רמה אחרת לגמרי של הגנה", כך אמר שריג צור, מנכ"ל ווי-אנקור (We Ankor) מקבוצת חילן.

"2020 הייתה עבורנו שנה של צמיחה. הקורונה האיצה תהליכים אצל לקוחות, בעולמות התשתיות, הענן והגנת הסייבר וסייענו להם בכך.
עם פרוץ משבר הקורונה, עסקנו בכמה דברים. האחד, דאגנו לשמר את כוח האדם, ולהשקיע בהון האנושי שלנו. לא הוצאנו עובדים לחל"ת ולא פיטרנו עובדים. מימד נוסף היה בשל המעבר של עובדי ארגונים לעבודה מהבית. מגמה זו הביאה לגידול בכל תחומי הפעילות שלנו – גם בענן פרטי וגם בפתרונות עננים היברידיים. היו ארגונים  בהם הענן סייע להתאים את צריכת שירותי ה-IT לפעילות העסקית ולפעול במתכונת מצומצמת יותר, כגון: ארגוני תיירות ותעופה, והיו כאלה שסייענו להם להתרחב משמעותית, למשל ארגוני בריאות שהעניקו שירותי טלה-רפואה".

"בנוסף", ציין צור, "פעלנו להענקת שירותי DR וגיבוי. השקנו שירותים ומוצרים להגנה וניהול תחנות קצה מבית קראוד סטרייק (CrowdStrike). בנינו קונספט של שירותים מנוהלים, המעניקים תמונה של 360 מעלות על כל פעילות הלקוח, החל מניטור של כל התשתיות, דרך אחסון, גיבויים והגירה לתשתיות וירטואליות, ועד לשירות מנוהל להגנת הסייבר. ראייה רוחבית, של 360 מעלות, היא מאד קריטית, כי היא מספקת למנהלי האבטחה והתשתיות את השקט הנפשי שהם צריכים".

פתרון מקיף בעולמות הגנה הסייבר

"לטובת המרכז לשירותים מנוהלים שהשקנו", אמר צור, "גייסנו עובדים המתמחים בתחום. יש בעיה קשה של מחסור באנשי סייבר. בארבע השנים האחרונות הכשרנו עשרות רבות של אנשי סייבר כבקרים, אינטגרטורים וכאנליסטים. זאת, כמענה למחסור החמור בכוח אדם התחום. אנו גאים להגדיל את הצוותים הללו כל הזמן".

לדבריו, "אנו מעניקים את השירות לארגונים ממגזרים רבים – ביטוח וכלל המגזר הפיננסי, ארגוני היי-טק, חברות בינוניות ועוד.
הערך המוסף שאנו נותנים להן הוא מתן פתרון מקיף בעולמות הגנה הסייבר.
ה-SIEM-SOC המנוהל שלנו הוא שירות לאיתור וניהול אירועי אבטחת מידע. מרכז הבקרה המנוהל מאויש על ידי אנליסטים ובקרי אבטחת מידע 24/7, ומאפשר ניטור של הסביבה הארגונית, על בסיס כלים מתקדמים המאתרים אירועים חריגים ומתקפות סייבר כנגד הארגון. השירות כולל: זיהוי מהיר, הכלה של האירוע וכן ביצוע חקירות המסייעות בטיפול ובמתן המענה לאירועי האבטחה.
אנו גאים לספק את המענה האיכותי ביותר לשירותי MSSP – Managed Security Services Provider – ומנהלים עבור לקוחותינו את מערכות אבטחת האינטרנט ואבטחת גישה לשירותי הענן. ארגונים יכולים לקבל התראות וניתוחים בזמן אמת, על בסיס חוקים מוגדרים מראש, לזהות פעילות חשודה ואנומליות בארגון, להנפיק דו"חות תקופתיים כמענה לדרישות רגולטיביות, וכך ביכולתם לעקוב אחר מגמות בארגון. בנוסף, אנו מספקים אבטחה כשירות מנוהל על בסיס מערכות נוספות. למשל, זו של Okta, המאפשרת ניהול בקרת גישה וניהול משתמשים בצריכת שירותי ענן".

"השירותים המנוהלים", סיכם צור, "עונים למגמות של התגברות מתקפות הסייבר כנגד ארגונים בגודל בינוני, ומנגד – אין להם המשאבים להגנה ולתחזוקת תשתיות ומערכות מורכבות. לנו יש היכולת לפרוס באפס זמן את מגוון השירותים שלנו, בתוך כמה שעות ולכל היותר ימים, עם הקמת אתר DR, והגנה וניטור על תחנות הקצה, עם מערכות התראות וטיפול פרואקטיבי באיומי הסייבר. המגמה תימשך ותתעצם השנה, בוודאי בעולם ההגנה על תחנות הקצה. נחווה גידול משמעותי השנה בפעילויות אבטחת המידע והגנת הסייבר כשירות, עבור ארגונים בסדר גודל בינוני".

ווי-אנקור מקבוצת חילן הינה מהחברות הגדולות והמובילות של שוק ה-IT הישראלי, פורצת דרך בתחומי האינטגרציה, עם התמחות ייחודית בעולמות התשתיות, ענן ואבטחת מידע.

אירועים קרובים