תוכן שיווקי

ניהול מדיניות המידע יהפוך לחובה בארגונים באמצעות כלי DATA CLASSIFICATION

הרמן טכנולוגיות תפיץ בלעדית בישראל את מוצר הסיווג ואבטחת מידע, המבוסס למידת מכונה ובינה מלאכותית, של החברה האירית גטוויזיביליטי, המספקת פתרון ארגוני מקצה לקצה להגנה על מידע בארגון, כולל יישומי Office 365

23/02/2021 10:10
מימין: ליאור הרמן, מנהל מוצר והפצה בלעדי של גטוויזיבילטי בישראל, רונן מרפי, מייסד גטוויזיביליטי, ופטריק רמסר, מנהל אזורי EMEA בגטוויזיביליטי. צילום: גטוויזיביליטי

הרמן טכנולוגיות חתמה לאחרונה על הסכם הפצה בלעדי בישראל למוצר בתחום הסייבר בענן (Data governing and compliance) לסיווג ואבטחת מידע, המבוסס למידת מכונה ובינה מלאכותית (ML/AI),  של החברה האירית גטוויזיביליטי (Getvisibility), המספקת פתרון ארגוני מקצה לקצה להגנה על מידע בארגון, כולל יישומי Office 365 (בתור כלי משלים ל-Azure AIP).

הרמן טכנולוגיות הינה חברת מוצר והפצת מוצרי תוכנה כשירות (SaaS), אשר עובדת בעיקר מול השוק המערב-אירופי: גרמניה, שוויץ, לוקסמבורג, אירלנד וכן ישראל. החברה מובילה בשירותי ניהול מוצר עבור פרויקטי פיתוח ואינטגרציה של פתרונות ענן, IT ואבטחה מתקדמים.

סיכוני הסייבר מתרבים בעולם של עבודה מרחוק

לדברי ליאור הרמן, מנהל מוצר והפצה בלעדי של גטוויזיבילטי בישראל, "עד 2030 – שוק הגנת הסייבר יגיע ליותר מ-430 מיליארד דולר. השוק יגדל פי 3.6 לעומת שנת 2019 – גידול שנתי (כך על פי חברת המחקר P&S Intelligence). גטוויזיבילטי פותחה כדי לענות על צורכי לקוחות בפתרונות ענן מודרניים ובעלי שיעור החזר השקעה (ROI) מהיר יותר. בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית, היכולת לספק הגנה על ליבת הקניין הרוחני (IP) של הארגון נהיה קריטי מאי פעם. כשני שלישים מהחברות כיום מחזיקות ביותר מ-1,000 מסמכים רגישים, אשר זמינים לכל עובד".

מה ייחודי במוצר של גטוויזיבילטי לעומת פתרונות קיימים?

"ראשית, הפתרון של גטוויזיבילטי הפתיע אותי כמנהל מוצר. ממשק המערכת ידידותי למשתמש, המערכת מכילה דשבורד שליטה ל-CISO, הכולל פיצ'רים לניטור ולהטמעת מדיניות מידע ארגונית, היררכיית מידע, ניהול זהויות וניתוח תוכן מבוסס AI, אשר לומד מתוך הטקסט. המוצר בנוי להגנה על מידע שנמצא הן בענן והן במערכות ה-On Prem".

מדיניות מידע, ניהול סיכונים ותאימות ל-Unstructured data

"גטוויזיבילטי מאפשר לזהות נתונים אישיים בנקודת היצירה, בכל מקום שבו הם נמצאים, ולבנות LOG בלתי ניתן לשינוי, מופץ וניתן לתשאול – היכן ומתי הוא משמש, מי משתמש בו ואם הוא סטטי (באחסון) או בתנועה (נשלח או נוצר לפני שנשמר במסד הנתונים). יתרון זה מעניק סט יכולות ייחודיות לשמור על אבטחת נתונים ולהשיג תאימות רגולטורית לניהול תקני המידע המתקדמים, כדוגמת CCPA, GRC, GDPR, ISO 27001, CMMC, ITAR/EAR, ECC 2018".

למידת מכונה (ML) ועיבוד שפות טבעיות (NLP) מובְנים

"מודל ה-ML הראשי של המוצר (זמין גם בעברית) מכיל מערך טקסונומיה נרחב, המכסה למעלה מ-70 תווי סיווג שונים. המערכת מתייגת כל מסמך בקטגוריה הרלוונטית בארגון, כגון משאבי אנוש, פיננסים, מסמכים משפטיים ועוד.

"יכולת זו מאפשרת למנהל המערכת לקבל מבט פרטני על תוכן ה-DATA, באופן שמבין במדויק את התוכן של כל מסמך וקובץ המאוחסן בתוך נכסיה הדיגיטליים של החברה (כגון מסמכי וורד, טקסט, PDF וכיו"ב).

"גטוויזיבילטי מאפשרים ללקוח ליצור מודלים מותאמים אישית מבוססי ML, המשלבים את נקודת ההתייחסות של הארגון לנתונים ואת יצירת התוויות המותאמות".

גטוויזיביליטי משתמשת בלמידת מכונה ובינה מלאכותית לסיווג מידע וניהול מדיניות תוכן בפתרון אנליטי מתקדם מבוסס בינה מלאכותית. צילום: גטוויזיביליטי

גטוויזיביליטי משתמשת בלמידת מכונה ובינה מלאכותית לסיווג מידע וניהול מדיניות תוכן בפתרון אנליטי מתקדם מבוסס בינה מלאכותית. צילום: גטוויזיביליטי

האם היישום של גטוויזיבילטי מחליף שירותי אבטחה בענן, כגון כלי ה-AIP של מיקרוסופט Azure?
"מוצר ה-Synergy Pro של גטוויזיבילטי מתממשק ל-Office 365 ועובד בסנכרון מלא עם שירותי ה-Azure ו-DLP, כך שעובדי הארגון יוכלו לשתף מידע בצורה מאובטחת ובקלות ולהשלים את מערך האבטחה הקיים. כיום גטוויזיבילטי מאיצה את המעבר לענן על ידי אספקת מודיעין לניקוי מערכי הנתונים ועל ידי העברה מאובטחת לענן בצורה מסווגת מורשית נתונים והפחתת משאבי זמן, בניית ארכיטקטורת DLP על ידי תיוג אוטומטי ואישור תגיות, דו"חות גילוי וגישה לנתונים.

"לסיכום, הפתרון הופך למשלים לסביבת הסייבר הארגונית".

האם תוכל לתאר את המודל העסקי של גטוויזיביליטי?
"המחיר אטרקטיבי ומבוסס על Endpoint בחוזה שירות שנתי, שעלותו היא עשרות דולרים בודדים למשתמש. בנוסף, קיימים שירותי ניתוח מידע קיים (LEGACY) במוצר ה-FOCUS של החברה, המותאם לסביבת ה-IT".

לדברי פטריק רמסר, מנהל אזורי EMEA בגטוויזיביליטי, "מוצרי אבטחה כגון McAfee ForeScout מצאו בגטוויזיביליטי מוצר משלים".

לפרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים