תוכן שיווקי

סיידורמלם מרחיבה את סל הפתרונות לחברות יצרניות

החברה, מקבוצת מלם תים, משלבת בפורטפוליו פתרונות מתקדמים של IoT ו-AI

31/01/2021 10:46
משלבת בפורטפוליו פתרונות מתקדמים של IoT ו-AI. סיידורמלם

סיידורמלם (SeidorMalam) מקבוצת מלם תים וחברת סיידור (Seidor) הספרדית הודיעו היום על הרחבת שיתוף הפעולה ביניהן. במסגרת זו, חברת סיידורמלם, שהוקמה לפני כשנה וחצי ומתמחה בפתרונות ענן ודיגיטל של SAP, תספק ללקוחותיה בארץ ובעולם פתרונות IoT מבוססי AI בשיתוף עם חברת הבינה המלאכותית רייזור לאבס (Razor Labs).

הפתרונות החדשים פונים בעיקר לקהל יעד של חברות יצרניות, הנמנות על מגזר התעשייה. פורטפוליו הפתרונות המורחב מתחבר ומתממשק למכונות הייצור, ומספק לחברה מנעד רחב של אפליקציות לרבות: דיווחים בזמן אמת, הסקת תובנות עסקיות מניתוח המידע, תחזוקה מונעת, ייעול שרשרת האספקה, ועוד.

ל-סיידור – חברת ייעוץ בינלאומית המתמחה בשירותים ופתרונות טכנולוגיים – ניסיון רב בהשאת ערך לחברות יצרניות בעולם, במגוון רחב של תעשיות, כדוגמת: מזון, אנרגיה, פארמה ועוד.

רייזור לאבס מביאה עימה ניסיון מגוון בהטמעת פתרונות AI במפעלי תעשייה גדולים באירופה ובאסיה.

ניסיון מצרפי זה, יחד עם מלם תים – שלה ניסיון מוכח ביישום והטמעה של פרויקטים IT – יוצר סינרגיה ושילוב מנצח, שיתועל לטובת הלקוחות ומינוף עסקיהם.

"קפיצת מדרגה בפורטפוליו של מלם תים"

מוטי פנחס, סמנכ"ל טכנולוגיות מלם תים: "אנחנו כל הזמן חותרים לספק ללקוחותינו פתרונות משולבים שישיאו ערך ממשי עבורם. למלם תים שיתוף פעולה עם חברת רייזור לאבס, המובילה בעולמות ה-AI, ואת החיבור הזה אנו מנגישים וממנפים כרגע לטובת לקוחות סיידורמלם בארץ ובעולם. הפתרונות החדשים מהווים קפיצת מדרגה בפורטפוליו של מלם תים שרלוונטי היום יותר מתמיד. בימים אלו שצו השעה הינו 'לייצר יותר בפחות', אין לי ספק שחברות תעשייתיות ירוויחו וייהנו מסל של יכולות חדשות – כגון Predictive Maintenance (תחזוקה מונעת), התראות בזמן אמת, תכנון ואופטימיזציית קווי הייצור ועוד – שיקנה להן יתרון תחרותי ויכולת להתמודד עם האתגרים העסקיים".

אלברט סירה, מנהל חדשנות ופיתוח עסקי בחברת סיידור: "ברית אסטרטגית זו מאפשרת ל-סיידור לחזק את המחויבות שלנו בכל הנוגע לפיתוח פתרונות מבוססי AI ו-IoT, המספקים  מענה מתקדם לאתגרים ולקשיים של לקוחות מעולמות הייצור".

רז רודיטי, מנכ"ל חברת רייזור לאבס: "השותפות ארוכת השנים שלנו עם מלם תים מאפשרת לנו להעניק ערך עצום ללקוחותינו, על ידי מתן פתרונות בינה מלאכותית ייחודיים לשיפור מתמיד בתפוקת הייצור, הפחתת זמני השבתה ותחזוקה חכמה ודינמית. אנו שמחים על השותפות החדשה עם סיידורמלם. באמצעות שותפויות משמעותיות אלו, אנו מאמינים כי נוכל להפיץ את בשורת מהפכת הבינה המלאכותית לחברות תעשייתיות נוספות ברחבי אירופה".

אירועים קרובים