תוכן שיווקי

אקסטרים נטוורקס משיקה את פתרונות הענן שלה בישראל

21/01/2021 11:11
מימין: מאיר פרידמן, מנכ"ל סייבקאסט, מפיצת אקסטרים נטוורקס; ואלי קנדל, מנהל הפעילות העסקית בישראל וברומניה, אקסטרים נטוורקס. צילום: יח"צ

"חברת אקסטרים נטוורקס (Extreme Networks) תשיק בישראל את פתרונות הענן לשוק המקומי כבר במהלך חודש פברואר 2021", כך דיווח אלי קנדל, מנהל הפעילות העסקית של החברה בישראל וברומניה.

אקסטרים נטוורקס היא חברת התקשורת הראשונה בתעשייה שפועלת בענן מקצה לקצה. הפתרונות הטכנולוגיים של החברה – מנקודת הקצה, האלחוט, ה-IoT, ועד לדטה סנטר – הם המתקדמים ביותר, גמישים, זריזים ובטוחים להאצת השינוי הדיגיטלי של הלקוחות.

פתרון הענן הנקרא Extreme Cloud IQ הינו המוביל בפתרונות הענן, שמנהל מקצה לקצה את כל מוצרי החברה, ומכיל מערכת NAC (ר"ת Network Access Control) אינטגרלית בענן.

Extreme Cloud IQ הינה פלטפורמת ענן גלובלית המוצעת כפתרון SaaS (ר"ת Software-as-a-service) עבור ניהול כל מוצרי אקסטרים נטוורקס, ועושה שימוש בכל שלושת ספקי הענק הגלובליים וביניהם זה של אמזון (Amazon AWS), של גוגל (Google GCP) ו-Microsoft Azure של מיקרוסופט (Microsoft), העומדים בדרישות התאימות: SOC 1,2,3, PCI, ISO.

הפלטפורמה משתמשת במרכזי מידע מבוזרים על מנת לספק את התקשורת האופטימלית עבור כל לקוח. מרכזי המידע ממוקמים בצפון אמריקה, דרום אמריקה, אירופה, אסיה ואוסטרליה.

לפלטפורמה Extreme Cloud IQ מספר יישומים, וביניהם יישום המאפשר שליטה, ניתוח והסקת תובנות על כלל המכשירים והיישומים ברשת הארגונית בעזרת בינה מלאכותית, מתחנות הקצה ועד ל-Data Center. באמצעות היישום ניתן לבצע ניהול בענן עבור כל צרכי הרשת שלך: מתגים, נתבים ונקודות גישה, כולל מערכות של חברות אחרות בעזרת Open Ecosystem.

פתרון הענן של חברת אקסטרים נטוורקס – בעל הסמכה ISO 27001

יישום נוסף כולל בין השאר גם מערך NAC מובנה ומאפשר ביצועי רשת יעילים ומאובטחים יותר, המנוטרים באמצעות טכנולוגיית Machine Learning וטכנולוגיית AI, ולכן מאפשרים בעת ובעונה אחת לבצע ניטור של היסטוריית משתמשי הרשת והיישומים השונים, ניטור הרשת בזמן אמת, וניתוח דפוסי התנהגות, תוך יעילות מקסימלית המעניקה למשתמש זרימת עבודה, הגדרה אינטואיטיבית והגדרה אוטומטית, Zero Touch Provision. כל אלו מובילים לתהליך פתרון בעיות מהיר ומקיף. היישום רץ במערכות דור 4 – HYBRID ומאפשר זמן התאוששות מזערי, והינו מוסמך ISO27001.

בנוסף היישום מאפשר השוואת נתונים באופן אנונימי מול ארגונים הדומים לארגון שלך.

פתרון הענן Extreme Cloud IQ יוכל לרוץ במספר וריאציות

  1. ענן ציבורי.
  2. ענן פרטי.
  3. On site.
  4. Hybrid.

כל היישומים מופעלים באמצעות רישיון אחד בלבד, וזהו אחד היתרונות המשמעותיים שאקסטרים נטוורקס מביאה ללקוחותיה – את הפשטות יחד עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בשוק.

בנוסף, כל לקוח שמתחבר לשירות מקבל Unlimited Data, כלומר יכול לשמר את המידע ללא מגבלה לאורך כל תקופת ההתקשרות שלו עם פתרון הענן Extreme Cloud IQ.

כל האקסס פוינט שמאושרים בישראל הינם בטכנולוגיה דור 6 (WIFI 6) והינם Universal HW, כלומר החומרה יכולה להתאים את עצמה למספר מערכות הפעלה (Dual Boot), על מנת להתחבר לענן ציבורי או לפתרון מקומי On Site בטכנולוגית WING.

קנדל, מנהל אזורי באקסטרים נטוורקס: "אני שמח ונרגש להשיק את פתרון הענן לשוק הישראלי. אני גם בטוח שהלקוחות יקבלו ערך נוסף מהטכנולוגיות שאנחנו מספקים. ספקיות התקשורת המובילות בעולם בוחרות את פתרון הענן של חברת אקסטרים נטוורקס, על מנת שיובילו את התשתיות עבור לקוחותיהם, כדוגמת Deutsche Telekom הגרמנית, שתספק את פתרוננו ב-20 מדינות ברחבי אירופה. בכל שאלה ניתן לפנות לצוות הישראלי, או לשותפים והמפיצים שלנו".

לדברי מאיר פרידמן, מנכ"ל סייבקאסט(Cybcast), מפיצת אקסטרים נטוורקס: "אקסטרים היא אחת החברות הבולטות והצומחות בעולם פתרונות התקשורת וניהול הרשתות. פתרון הענן של החברה נועד להתמודד עם האתגרים הקיימים כיום בניהול רשתות תקשורת. פתרונות השליטה והבקרה של אקסטרים מספקים לארגונים את השקט והביטחון כי היישומים ברשת שלהם עובדים במקסימום ביצועים עם מינימום סיכונים".

לפרטים נוספים ולרכישה ניתן לפנות אל סייבקאסט

לקטלוג אקסטרים: https://midd.me/Asb6

 

אירועים קרובים