תוכן שיווקי

פרטנר ו-וויסנטר משיקות את שירות המרכזייה ההיברידית סלולר לעסקים

הפתרון החדש הופך את המכשיר הנייד של הטכנאי בשטח או הנציג שעובד מהבית לחלק בלתי נפרד ממערכת הטלפוניה הארגונית

13/01/2021 13:25
גולן אשטן, מנכ"ל וויסנטר. צילום: עדי זלק וינר

קבוצת פרטנר ו-וויסנטר, שמתמחה בפתרונות תקשורת מבוססי ענן למגזר העסקי, השיקו שירות חדש שמיועד לעסקים ולארגונים בגדלים שונים – שירות "סלולר לעסקים", שמאפשר הרחבה של המרכזייה הארגונית לכל מקום באמצעות הטלפון הנייד או טלפון נייח מבוסס SIM.

באמצעות שירות "סלולר לעסקים" מתאפשר חיבור בין המערכות המתקדמות של וויסנטר בעולם המרכזיות בענן לבין מערכת המתגים של פרטנר עסקים, ובכך הופך מכשיר הסלולר של העובד שנמצא בשטח או בבית לחלק בלתי נפרד ממערך הטלפוניה הארגוני הרבה מעבר למה שניתן בשימוש הבסיסי של שיחה סלולרית בין שני צדדים.

החיבור לשירות "סלולר לעסקים" הוא פשוט ונוח: אין צורך בהגדרות מיוחדות בתשתית האינטרנט כפי שנהוג במרכזייה בענן, אלא רק בחיבור פשוט של כרטיס ה-SIM לטלפון הנייד או לטלפון השולחני שמופעל באמצעות כרטיס SIM. החיבור נעשה לפונקציות מגוונות, כגון: הצגת פירוט שיחות ואחסון הקלטות במערכת הארגונית, וניטור ובקרה על השלוחות הסלולריות בזמן אמת מכל מקום באמצעות ממשק ניהול שמציג נתונים ודו"חות – מה שמאפשר שליטה מלאה על הפעילות הטלפונית, ובאינטגרציה מלאה בין השלוחה הסלולרית למערכת ניהול הלקוחות בעבודה מול מחשב.

יעקב (קוקי) טרוזמן, סמנכ"ל חטיבה עסקית ומכירות בקבוצת פרטנר, אמר כי "העבודה ההיברידית היא חלק בלתי נפרד מהמציאות החדשה שלנו ואין ספק שגם ביום שאחרי הקורונה, מודל העבודה מהבית והחיבור לארגון מחוץ למשרד יישארו אתנו באופן כזה או אחר. השירות החדש של פרטנר ו-וויסנטר יוצר חיבור מלא לארגון, מכל מקום ובאופן שמייצר את חוויית הלקוח הטובה ביותר, לצד בקרה וזמינות מלאה של הידע והיכולות של המרכזייה והמערכות, בדיוק כמו מענה מהמשרד".

גולן אשטן, מנכ"ל וויסנטר, ציין כי "שיתוף הפעולה בינינו לבין פרטנר מביא אתו בשורה אמיתית בעולם התקשורת. פתרון הטלפוניה הארגוני מעולם לא היה פשוט ויעיל יותר עם שלוחות סלולריות, שלא דורשות תשתית אינטרנט וספק כדי להיות חלק מהמרכזייה והמוקד הארגוני מהמתקדמים בארץ ובעולם. השירות הכרחי בכל בית עסק בשגרה, ובמיוחד בימים שבהם יש צורך בגמישות של עבודה מהבית עם יכולת חיבור מיידית למרכזייה הארגונית. השירות פותח כך שיתאים לצרכים שנוצרו באחרונה בשוק בעקבות משבר הקורונה. מדובר בטכנולוגיה חדשנית, שתאפשר לבתי עסק לשפר את הפעילות העסקית שלהם אפילו יותר מכפי שהייתה טרום המשבר".

אירועים קרובים