תוכן שיווקי

בזק בינלאומי משיקה קול סנטר בענן – יעיל, חסכוני ובעיקר משתלם

על רקע הדרישה לעבודה מרחוק מציגה בזק בינלאומי פתרון אידיאלי לעסקים קטנים ובינוניים: קול סנטר בענן ● המוקד החדשני מבוסס על מרכזיות הענן של Ericsson LG והטכנולוגיה של קולטק ● השירות מציע חיבור למרכזיית הענן של בזק בינלאומי, ומאפשר ללקוח אינספור פעולות חכמות במחיר שפוי

27/12/2020 13:00
פתרון מיוחד לקול סנטרים. צילום אילוסטרציה: BigStock

השינויים שנכפו על העולם בעידן הקורונה הובילו חלקים עצומים מהמשק לעבודה מהבית. על רקע זה משיקה בזק בינלאומי, חברת התקשורת הגדולה בישראל, פתרון של מוקד טלפוני בענן, שמותאם ללקוחות קטנים ובינוניים שנדרשים להתאים את עצמם למציאות החדשה של עבודה מהבית ולפתרונות ניהול העבודה והעובדים מרחוק.

"הקול סנטר בענן מציע שירות ייחודי בשוק התקשורת הישראלי", מסביר שבי אשר, מנהל מחלקת מרכזיות (Unified Communication) בבזק בינלאומי. "יש כאן פיתוח מיוחד, שמבוסס על שילוב בין מרכזיית הענן של Ericsson LG לטכנולוגיה המתקדמת של קולטק".

הפיתוח החדש מאפשר לקיים מוקדי תקשורת בסטנדרט שהיה זמין עד כה לגופי ענק, תוך שימוש באפליקציות מתקדמות, המאפשרות להגדיל את השליטה והריכוזיות בעבודת המערכת וליהנות מאבטחת מידע ברמה גבוהה במיוחד. בין עשרות הפיצ'רים המיוחדים שמציעה המערכת ניתן למנות פעולות כגון הקלטת שיחות; אחזור מהיר של ההקלטה; הקלטת מסכים המתעדת את פעילות נציגי השירות במסך; ניהול קמפיינים של שיחות יוצאות; סרגל כלים עשיר בתכונות; פתיח אישי לכל נציג; מערכת BI שמאפשרת הפקת נתונים ואנליטיקה מתקדמת תוך שימוש בכלים ניהוליים בסטנדרט גבוה; וכמובן – מודול עבודה מהבית, שמאפשר לשלוט באופן מלא בכל תכונות המערכת מכל מקום שנבחר.

Ericsson LG

Ericsson LG

שיתוף הפעולה עם Ericsson LG

"הטכנולוגיה שלנו מספקת כבר שנים פתרונות קול סנטר לחברות המובילות במשק הישראלי", אומר אייל חדד, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של קולטק, שבין היתר עובדת עם ארגוני ענק כמו שירותי בריאות כללית, מנורה מבטחים, אלקטרה וחברות עם מוקדי שירות ומכירות המתפעלות עשרות ומאות נציגים בו זמנית.

"האתגר בשיתוף הפעולה עם בזק בינלאומי היה להעביר את היתרונות של המערכת לעבודה בסקייל קטן יותר, ליצור מוקד יעיל גם לעסקים קטנים יחסית, עם יכולות של מוקד גדול, ולחבר אותם למרכזיות הענן שלנו", הוא מוסיף.

קולטק

קולטק

מוקד מקצועי, שמחובר לעובד בבית או בחברה

השינוי שהקול סנטר בענן מאפשר לבעלי העסקים לבצע בתפעול מוקדי התקשורת שלהם עצום. לדברי אשר, "כשמדברים על זה שבעידן הקורונה מוקדנים נאלצו לעבור לעבודה מרחוק שוכחים לרוב את המנהלים. עם הפתרון שלנו, בעל החברה או מנהל המוקד יוכלו לעבוד מהבית ולצפות בעדכונים בזמן אמת בדשבורד: האם העובד מתחבר מהבית או מהמוקד, מתי הוא סיים לעבוד, באיזה שלב הוא היה זמין ומתי הוא פספס שיחות, כמה שיחות הוא קיבל, כמה זמן הוא דיבר בכל שיחה ועוד. בנוסף, אפשר גם לבדוק את השיחה עצמה".

יש בפתרון גם אלמנט משמעותי של ניטור העבודה: "המערכת מאפשרת לתפעל חיוג חזרה אוטומטי לשיחות שלא נענו, שיהיה מבוסס על ניהול לוחות הזמנים של הצוות. מדובר בייעול בעבודה, חדשנות עסקית, שליטה מרכזית, אוטומציה וריכוז משאבים – והכול מבלי שהארגון יזדקק להשקיע בציוד נוסף", אומר אשר.

מודול העבודה מהבית מאפשר למוקדנים להשתמש בציוד הפרטי שלהם כדי להתחבר למערכת, וזאת בניגוד למקובל במערכות תקשורת, המחייבות הצטיידות בטלפוניה חכמה, שעלותה עלולה להגיע למאות ואפילו לאלפי שקלים לטלפוני IP.

"המודול החכם מאפשר חיבור למערכת באמצעות קו ביתי נייח או טלפון סלולרי, ללא תלות בחיבור באינטרנט", אומר חדד, ומסביר את המשמעות הקריטית לעבודה השוטפת: "גם אם בני הבית מצויים בסשן זום שמכביד על הרשת הביתית, או אם יש ניתוקים בתקשורת – זה לא יפגע בעבודת המוקד".

דגש על אבטחת המידע של העובדים בחברה ובבתים

יתרון נוסף במערכת מצוי באבטחת המידע, מאחר שהחיבור המרוחק לא דורש התחברות לאינטרנט – וזה יתרון סופר קריטי בימים של מתקפות סייבר על ישראל. "ברגע שהעבודה נעשית תוך חיבור למערכת מבלי להיחשף לרשת האינטרנט, רמת אבטחת המידע עולה פלאים", אומר חדד. "המידע שמועבר בשיחות לא יכול לגלוש החוצה, שזו סכנה משמעותית כשמדובר בשימוש ברשת ביתית לא מאובטחת. זה יכול להיות משמעותי בארגונים שהמוקד שלהם מבצע עסקאות, סולק כרטיסי אשראי או מעביר מידע רפואי חסוי".

עופר פיבושביץ, מנהל אגף השיווק העסקי, מסכם: "השקנו קול סנטר בענן, שמתאים בדיוק לאלפי מרכזיות ה-LG שהותקנו בעשור האחרון בישראל. בחרנו בפתרון גמיש וחסכוני, שמתאים לארגונים קטנים ובינוניים ויספק להם יתרונות של מוקד חכם בענן, ברמת מחירים שפויה ובסטנדרט שלא היה נגיש עד כה".

המידע בחסות בזק בינלאומי, חברת התקשורת הגדולה בישראל, המספקת פתרונות IT מקצה לקצה לארגוני ענק ולגופים קטנים, ומתמחה בפתרונות פס רחב לכל טכנולוגיה.

אירועים קרובים