תוכן שיווקי

מג'יקפלקס פיתחה דרך חדשנית למניעת תקלות בתשתיות ה-IT

24/12/2020 16:20
מג'יקפלקס - גיים צ'יינג'ר בעולם הדטה סנטרים

תקלות קורות, לגבי זה אין ספק. גם תאגידי ענק וגם עסקים קטנים סובלים מתקלות במערכות הדטה סנטרים והענן שלהם. כשהתקלות מתרחשות, הן יוצרות נזק תדמיתי וכלכלי לחברות, שיכול לעלות להן לא מעט – בכסף ובפגיעה בלקוחות.

בשנים האחרונות התפתח שוק ענק של חברות שמתמחות בניתוח לוגים ומטריקות על מנת למצוא את הסיבות לתקלות. מבין החברות הללו בולטת מג'יקפלקס (MagicFlex) בגישה חדשנית ושונה, שמבדילה אותה מכל השאר. מג'יקפלקס פיתחה שיטה ייחודית, מוגנת פטנט, לאיסוף המידע הרב שקיים ופורסם על ידי חברות החומרה והתוכנה, וכן בפורומים באינטרנט ובמקורות מידע נוספים. רוב התקלות נגרמות על ידי תקלות שכבר קרו בדטה סנטרים אחרים בעולם, כשעל כולן יש דיווח שכחלק ממנו (Advisory notes), הספק נתן דרך לפתרון התקלה.

את כל המידע הזה מג'יקפלקס אוגרת בבסיס מידע, ובעזרתו היא מנטרת את תשתיות ה-IT של מרכזי הנתונים. התוצאה היא שימוש בכל המידע והניסיון שכבר הצטבר בעולם על מנת למצוא את הסיבות לתקלה המקומית, ולהמליץ על הפתרון האופטימלי המותאם לקונפיגורציה המקומית.

החוכמה: טיפול בתקלות לפני שהן מתרחשות

מג'יקפלקס טוענת בצדק שהמערכות הקיימות לטיפול בתקלות פשוט לא מספיקות. מאחר שהיא פיתחה פתרון המבוסס על המידע שכבר נאגר על אלפי סוגי התקלות האפשריות, היא מאפשרת למצוא את הסיבות להן יותר מהר ויותר מדויק מכלי דיאגנוסטיקה אחרים, אבל מעבר לזה, היא מאפשרת לעשות בדיקות למערכות הללו כדי למנוע אותן מראש. זה ממש כמו שאנחנו מבצעים בדיקות דם כדי לגלות ולטפל בבעיות ומחלות לפני שהן מחמירות.

טיפול בתקלות אחרי שהן קורות זה לא חוכמה. טיפול בהן לפני שהן בכלל מתרחשות, לפני שהן פוגעות בלקוחות ובמשתמשים – זה כבר סיפור אחר לגמרי, וזוהי החוזקה של מגיקפלקס בהשוואה לכל המערכות האחרות הקיימות בשוק העולמי.

מג'יקפלקס

מג'יקפלקס

המערכת של מג'יקפלקס היא פתרון ניטור, ניתוח, תיקון תקלות ואופטימיזציה, שמיועדת לדטה סנטרים ולמערכות ענן. בראש ובראשונה, המערכת מנתחת את מערכות החברה באופן אוטומטי, כדי לאתר סיכונים לקריסתן ולירידה בביצועים. לאחר הניתוח, המתבצע בתוך דקות ספורות, המערכת מספקת מענה בזמן אמת ומספקת אנליזה מדויקת על הסיבה לתקלה, וכן תוכנית פרטנית לתיקון כל אחת מהתקלות ומניעת תקלות עתידיות, תוך התחשבות בסביבת המחשוב כולה.

יש לציין שהמערכת של מג'יקפלקס לא מבצעת כל שינוי במערכות החברה, ולכן היא בטוחה לחלוטין. היא Multi-Vendor, ולכן היא מאתרת תקלות שנגרמות מהתנגשויות של תוכנות שמורצות על חומרה של ספקים שונים. אין כיום כמעט אף דטה סנטר שמבוסס כולו על חומרה של ספק יחיד. ברקע, המערכת של מג'יקפלקס ממשיכה לסרוק את מרחבי האינטרנט ואוספת תקלות, מוסיפה אנליזות על סמך הניסיון הנצבר בעולם ואת המידע הזה שולחת כעדכון ללקוח.

מוצר שמקדים בכשנתיים את המתחרים

מג'יקפלקס, במתכונתה הנוכחית, נוסדה ב-2017 על ידי שלום רמדי, שמשמש כ-CTO של החברה. בין לקוחותיה ניתן למצוא כמה גופים מרשימים, כמו בנק לאומי, בזק, עיריית תל אביב-יפו, משרדי ממשלה בארץ ובחו"ל, עיריית קלגרי שבקנדה, DHL ואפילו משרד הביטחון.

רמדי היה טכנולוג בכיר ב-HP ומספר כי במסגרת חברת ייעוץ שהקים לאחר עבודתו שם, תאגידי ענק היו קוראים לו לנתח תקלות ולברר את מקורן. לאחר תקופה הוא הבין שכמות השרתים, המורכבות שלהם ורמת הקשרים בין המחשבים השונים רק עולות, ומכאן גם התקלות ביניהן. על כן הוא החליט לפתח תוכנה שתבצע את אותן אנליזות ותטפל בבעיות לפני שהן מתרחשות. כך נולדה מג'יקפלקס.

מנכ”ל מג'יקפלקס הוא ישראל אהרוני, שמסר כי "המוצר שלנו אוטומטי לחלוטין, מתבסס על בינה מלאכותית ומקדים טכנולוגית בכשנתיים כל מוצר אחר שקיים בשוק העולמי. מג'יקפלקס מאפשרת למנהלי חוות השרתים לאתר את כל התקלות ומציגה את הפתרון האופטימלי בתוך דקות מעטות, עוד לפני שהתרחשה הפגיעה בביצועי המערכת". הוא ציין כי "באחרונה אף הוספנו מנוע אלגוריתמי חזק מאוד וייחודי, המאפשר תיכנון מראש, מוקדם ומדויק של כל הפעילויות והפרויקטים, יחד עם ניתוח והצגת פרצות סייבר שקיימות בחוות השרתים והדרכים לתיקונן".

אירועים קרובים