תוכן שיווקי
השחקן החדש בעולמות הענן - חדשני יותר, מהיר יותר, בטוח יותר

בזק, סיסקו ואמטל השיקו נקודות גישה מתקדמות לקישוריות אלחוטית

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל: "קו מוצרי ה-Meraki מהווה עליית מדרגה בחדשנות הארגונית בישראל" ● "מדובר בפלטפורמה חדשנית, מבוססת ענן, שמאפשרת לארגונים לנהל את הקישוריות שלהם ברמת אבטחה גבוהה יותר ובשקיפות ניהולית מוחלטת", ציין

22/12/2020 12:34
אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל. צילום: ניב קנטור

בזק הכריזה באחרונה על השקת קו פתרונות חדש, המבוסס על מוצרי Meraki של סיסקו ומיועד לספק פתרונות קישוריות מתקדמים לארגונים שנמצאים בעיצומה של טרנספורמציה דיגיטלית.

במציאות הנוכחית, שבה ארגונים רבים מקדמים הנגשה של שירותים עסקיים על גבי הפלטפורמות הדיגיטליות, עולה הצורך לספק קישוריות מאובטחת, מהירה וקלה לניהול עבור כלל הארגון ולקוחותיו.

ההשקה הנוכחית תאפשר לעסקים לפרוש רשתות תקשורת במהירות ובקלות, מבלי לוותר על רמת היציבות והאבטחה הנדרשת. רשתות מבוססות Meraki הוכיחו לא פעם את יעילותן, במיוחד בקרב לקוחות המפעילים סניפים רבים, כמו לקוחות קמעונאיים, ארגונים פיננסיים שיש להם סניפים מרוחקים וקניונים שיש להם פריסה רחבה. קו הפתרונות יכלול בעתיד התממשקות מובנית למוצרי אינטרנט של הדברים וכבר כיום כולל חיישנים מסוגים שונים המסייעים, בין היתר, בהתמודדות עם אתגרי הריחוק החברתי.

קו המוצרים החדש משנה את מרחב התחרות הקיים בזירת הקישוריות הארגונית, שכן אם עד היום פתרונות מתקדמים מסוג זה היו מנת חלקם של ארגונים גדולים ועתירי תקציב בלבד, מודל ההשקה הנוכחי של בזק מאפשר לארגונים מכל הגדלים לאמץ את הפתרון. זאת, תוך יישור קו עם פתרונות שעד היום היו מורכבים מדי לאימוץ. התחרות מתאפשרת בשל הגישה לניהול ופריסת המוצרים, כך שבאמצעות מינוף טכנולוגיית הענן ניתן יהיה לפשט את מערכי הניהול והתחזוקה של הארגון מיום ההקמה ועד להתממשקות לאפליקציות ייעודיות.

בנוסף, אחד האתגרים הגדולים איתם התמודדו ארגונים עד כה התמקד בניהול המורכב של שכבות הקישוריות הדיגיטלית – אתגר שניתן לו פתרון נגיש ונוח במסגרת פלטפורמת ה-Meraki.

"Business Wi-Fi של בזק – שירות מוביל בשוק העסקי"

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל, אמר כי "קו מוצרי ה-Meraki מהווה עליית מדרגה בחדשנות הארגונית בישראל. מדובר בפלטפורמה מתקדמת מבוססת טכנולוגיית ענן שמאפשרת לארגונים קטנים וגדולים לנהל את הקישוריות שלהם ברמת אבטחה גבוהה יותר ובשקיפות ניהולית מוחלטת".

יוסי זיגמון, מנהל אגף שיווק עסקי בבזק. צילום: דוברות בזק

יוסי זיגמון, מנהל אגף שיווק עסקי בבזק. צילום: דוברות בזק

יוסי זיגמון, מנהל אגף שיווק עסקי בבזק, ציין כי "בזק עסקים מציעה מגוון פתרונות תקשורת לעסקים, ומייחסת חשיבות רבה לצרכי העסק המשתנים בהתאם להתפתחויות בעולם הטכנולוגי. שירות ה-Wi-Fi לעסקים החדש מבית Cisco Meraki מאפשר לעסקים קטנים כגדולים ליהנות מתקשורת מאובטחת לצד יכולות ניהול עשירות וכן, בפעם הראשונה, יכולות אנליטיקה מתקדמות, המאפשרות סטטיסטיקה ומידע רב על אופן השימוש ברשת בעסק. מכל הסיבות האלה, שירות Business Wi-Fi של בזק עסקים הינו שירות מוביל בשוק העסקי, מאחר שהוא נותן מענה עסקי, מקצועי וטכנולוגי לארגונים, בתי עסק ולקוחותיהם, לצד חיסכון שוטף בהוצאות תפעוליות של בית העסק."

בזק בחרה באמטל להפצת מוצרי Cisco Meraki ללקוחותיה. אמטל היא מחברות ההפצה המובילות והוותיקות בישראל, ומתמחה בשיווק והפצה (VAD- Value added distributer) של פתרונות תקשורת ואבטחת מידע. החברה מספקת שירותי פריסייל, שמסייעים ללקוחות בזק לאתר פתרון שתואם את צרכיהם.

אירועים קרובים