תוכן שיווקי

אמת מיחשוב: כך תמצאו במידע שלכם את מנועי הצמיחה העסקית ל-2021

יעל רובינשטיין, מנהלת חטיבת Splunk באמת מיחשוב: "כבר 12 שנים אנחנו מפעילים בישראל את יחידת ה-'קומנדו Splunk' הגדולה ביותר באזור המזרח התיכון"

10/12/2020 15:00
יעל רובינשטיין, מנהלת חטיבת Splunk באמת מיחשוב. צילום: יח"צ

"אנליטיקה מתקדמת, בינה מלאכותית ולימודי מכונה יהפכו את הדטה שלכם למנוע הצמיחה העסקית של הארגון – ב-2021 וכנראה בעשור הקרוב כולו", כך אמרה יעל רובינשטיין, מנהלת חטיבת Splunk בחברת האינטגרציה המובילה אמת מיחשוב, בראיון משותף עם ליאור גולשני, הדירקטור הטכנולוגי של Splunk באמת מיחשוב. באחרונה הושקו יכולות AIOps ויכולות ניטור רב ענני חדשות לפלטפורמת הדטה המתקדמת בעולם של Splunk, הלוא היא The Data to Everything Platform, ויצאנו להבין כיצד החדשנות של Splunk בידיים הנכונות של אמת מיחשוב תביא ערך עסקי לארגונים ב-2021.

לדברי גולשני, "2020 היא ללא ספק שנה שבה כמויות המידע הדיגיטלי והמידע בכלל שמייצרים ארגונים הגיעו לשיאים חדשים. בשנים האחרונות חווינו קפיצה טכנולוגית אדירה, שהכניסה מידע לכל תחום והפכה כל מערכת, מוצר או תהליך למקור נתונים. עם זאת, אין ספק שאנחנו רואים רק את קצה הקרחון. עידן המידע בעיצומו. אנחנו צופים בחמישה מנועי חדשנות: מיחשוב ענן והמהפכה שהוא גרם לדרך בה מפתחים ומטמיעים יישומים; גישה מהירה לאינטרנט בכל מקום, וכעת יותר מתמיד, עם ה-5G; טכנולוגיות בינה מלאכותית; לימוד מכונה; והטרנספורמציה הדיגיטלית. מנועים אלה, שעובדים 'שעות נוספות' ובכל התעשיות, מעבירים את הארגונים שינוי קיצוני, אקספוננציאלי, המאתגר את צוותי ה-IT לחפש פתרונות דינמיים כדי לענות על הדרישות העסקיות המתפתחות במהירות".

יעילות והשפעה עסקית בכל סביבה ובכל שוק

גולשני הסביר והעניק בראיון שפע דוגמאות מפרויקטים בתעשיות שונות ובמידת מורכבות גבוהה, שבוצעו על ידי אמת מיחשוב עם Splunk לאורך השנים. "בין אם אתם ישות עסקית שרואה את עצמה מטמיעה פתרונות במתקן אסטרטגי, סטארט-אפ שמפתח טכנולוגיה 'משבשת' (Disruptive technology), או אפילו חברת שירותים או אפליקציה, אתם יודעים שאתם מייצרים דטה, והרבה. אך הדברים הנסתרים מהעין לחברות רבות הם הדרך והמהירות שבה ניתן לייצר מהמידע הזה צמיחה עסקית מהירה".

לדברי רובינשטיין, "הניסיון רב השנים שצברנו שווה זהב, מכיוון שרק תפיסה היקפית והבנה עמוקה – לא רק של התוכנה, אלא של כל האקו-סיסטם ה-'ספלאנקי' – מאפשרות להניב ערך עסקי אמיתי. אמת מיחשוב נחשבת למומחית ל-Splunk ברמה גלובלית. מדובר ביחידה מובחרת של כ-20 מומחים, הגדולה ביותר באזור המזרח התיכון, שנבחרה בקפידה ועובדת כצוות מגובש ומנוהל היטב מזה 12 שנים. כל חברי הצוות עוברים מדי שנה הכשרות מתקדמות, מביאים רמת ידע גבוהה מאוד וניסיון עשיר, ממש כמו יחידת קומנדו מובחרת. הדבר דומה להבדל הדק בין היכולת לרכוש מערכת תופים מאובזרת לבין היכולת לנגן בה ממש, לרדת לעומקים הנדרשים ולנצל את היכולות, הניסיון והשעות שהושקעו".

מייצרים ערך לקהילת Splunk בישראל

יש הטוענים ש-Splunk נחשב למוצר יקר. גולשני סבור שזו תפיסה מוטעית. לדבריו, "לארגונים שחשוב להם לטפל בעתיד ולא רק לדאוג לכסות את האתמול, השימוש בפלטפורמה של Splunk מביא ערך עצום, שעולה באופן ניכר על העלויות שלה ומחזיר את ההשקעה פי כמה וכמה".

הוא חילק את ההסבר לשלושה: "ראשית, שימוש נכון במערכת מפנה את הזמן בארגון לעיסוק בעבודה השוטפת ולא בפתרון תקלות. זאת, על ידי קיצור משמעותי בזמני תגובה וניתוח ארועים, ירידה מהירה לשורשם, מניעתם ועד כדי יכולות זיהוי מראש של תקלות או אירועי אבטחה. שנית, Splunk מציף תובנות חשובות באבטחת מידע, ובכך יכול למנוע מלכתחילה כניסה למצבים מסוכנים לארגון. שלישית, עם שימוש נכון ב-Splunk ניתן לקבל תובנות עסקיות בעלות ערך ניכר, המאפשר לארגונים לקבל ניטור משמעותי ומתודולוגי של תהליכים ושירותים, עסקיים וטכנולוגיים, כדי להקל מאוד על עמידה ביעדי הארגון. כאשר כל אלמנט מייצר תיעוד התרחשות נגיש, ניתן להישען על מידע אמין ורלוונטי בזמן אמת בכל החלטה או פעולה שנלקחים בארגון ולהשיא רווחים".

רובינשטיין ציינה כי "על מנת לכרות מידע ארגוני איכותי יותר ועל מנת לייצר ערך גבוה יותר מכמות מידע נתונה, צריך את הליווי הנכון. צריך לדעת ליישם פרויקט יחד עם הצוות המקצועי ביותר וכמעט ברוב המקרים, זמן ההגעה לשוק (Time to market) הוא קריטי. בנוסף, הגעה למצב של חיזוי ולימוד מכונה מצריך ניסיון וידע מתקדם, וגם בזה אנחנו מצטיינים. אבל אני חושבת שמעל לכל, אנחנו לפעמים קצת כמו 'האבא והאימא' של קהילת ה-Splunk בישראל. כל לקוח הוא עולם ומלואו ואין לקוח אחד דומה למשנהו. אנחנו כאן עבור הלקוחות שלנו, מלווים אותם בדרך לכבוש את העולם״.

לפרטים נוספים צרו קשר כאן.

אירועים קרובים