תוכן שיווקי

הראל ביטוח ופיננסים מאמצת את Teams וענן 365 של מיקרוסופט

החברה סיימה באחרונה להטמיע את הפתרון לכ-5,000 עובדיה, בפריסה ארצית, כחלק ממהלך שדרוג סביבת העבודה השיתופית בארגון והגברת המוכנות לעבודה מרחוק

08/12/2020 13:16
אמיר לוי, סמנכ"ל טכנולוגיות ואבטחת מידע בהראל המשמר מחשבים. צילום: יח"צ

במסגרת פרויקט רחב היקף, שתוכנן היטב בכל הרמות הארגוניות ונמשך חודשים ספורים בלבד, הטמיעה קבוצת הראל ביטוח ופיננסים את סביבת ענן 365 של מיקרוסופט, בדגש על אפליקציית השיתופיות והעבודה מרחוק Teams.

סביבת הענן של מיקרוסופט הוטמעה בפריסה ארצית, בכל אתרי הקבוצה, ומאפשרת לארגון כולו עבודה מרחוק בעידן הקורונה. כחלק מהמעבר לענן הטמיעה הראל כלים ייעודיים לתקשורת פנים וחוץ ארגונית, שבאמצעותם יכולים עובדי החברה לקיים שיחות, פגישות וצ'טים אונליין. בנוסף, הכלים מאפשרים לארגון למנף ולשדרג את ניהול הצוותים ועבודתם, וכן את כל נושא ההדרכות ושיתוף הידע המקצועי בין אגפי הארגון. כל זאת תוך עמידה בקריטריונים המחמירים של אבטחת המידע והרגולציה, מתוקף אופיו של הארגון והדרישות שאליהן הוא מחויב כגוף ביטוחי-פיננסי.

הראל ביטוח ופיננסים

הראל ביטוח ופיננסים

הטמעת טכנולוגיית הענן התנהלה באופן הדרגתי ומחושב, בשיתוף פעולה מלא בין חטיבת התשתיות ומערכות המידע ויחידת ההדרכה בחטיבת משאבי האנוש בהראל, בליווי מומחי הטמעת פתרונות ענן 365 מיוביטק (U-BTech Solutions), שליוותה את הפרויקט. לצד הטמעת הסביבה בהיבט הטכני, הפרויקט כלל הדרכות משתמש לעובדי הארגון, רכישה והפצה של ציוד תקשורת משלים והכשרת מובילי ושגרירי Teams מקרב העובדים, שיסייעו באימוץ צורת העבודה החדשה.

"עבודה מאומצת שהסתיימה בקפיצת מדרגה"

אייל אפרת, מנכ"ל הראל המשמר מחשבים, הזרוע הטכנולוגית של הראל ביטוח ופיננסים, אמר כי "עבודה מאומצת של מספר חודשים הסתיימה בקפיצת מדרגה משמעותית – גם בפן הטכנולוגי וגם בהיבט שינוי צורת העבודה וההתנהגות הארגונית. היכולות הרבות של סביבת 365, ופלטפורמת Teams בפרט, מחזקות את המוכוונות והמיומנות הארגונית של העובדים והמנהלים לעבודה בסביבה עתירת מדיה וטכנולוגיה, ובתוך כך מקדמות את החזון של קבוצת הראל לחדשנות ולמובילות דיגיטלית".

אמיר לוי, סמנכ"ל טכנולוגיות ואבטחת מידע בהראל המשמר מחשבים, ציין כי "אנחנו גאים להיות הגוף הפיננסי הראשון בסדר הגודל הזה להטמיע פתרון ענני חוצה ארגון. הסביבה החדשה מהווה רכיב מרכזי באסטרטגיית השמירה על המשכיות עסקית ועל שגרת העבודה בהראל, למען המשך מתן שירות איכותי ללקוחות החברה. הטמעת הפתרון החדש הצריכה אדפטציה מהירה של כלים ויישומים חדשניים, וגילוי אג'יליות ופתיחות מחשבתית לשינוי ולרעיון של סביבת ענן מצד הארגון, לצד התאמות להנחיות הרגולציה והגנת הסייבר, ללא פשרות. הודות להירתמות המלאה של ההנהלה, העובדים והחברים מיוביטק ומיקרוסופט ישראל, אימצנו את הסביבה החדשה ויכולותיה ביעילות ובזמן קצר".

יוביטק

יוביטק

לדברי נועם הירש, מנהל צוות תשתיות ביוביטק, "ההטמעה של Teams בחברת ביטוח כמו הראל בהחלט הייתה תהליך מאתגר, שבו הבאנו לידי ביטוי את הניסיון והידע שלנו בתשתיות Office 365, תקשורת, אבטחת מידע, הדרכה והטמעת מערכות ארגוניות. הצלחת הפרויקט התאפשרה נוכח ההתגייסות המדהימה ושיתוף הפעולה המוצלח של כלל הגורמים הטכניים והניהוליים בהראל. אתם בהחלט מקור להשראה!"

אלדד בן צבי, מנהל לקוחות מתחום הביטוח במיקרוסופט ישראל, אמר כי "אנחנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה המצוין עם יוביטק ועל סיומו של הפרויקט המוצלח בהראל, שמלווה אותה במסעה אל עבר עצמאות דיגיטלית ויציבות עסקית. המעבר לענן יאפשר להראל להוביל את הארגון ואת עולם ההדרכה אצלו לשיאים חדשים, להעצים את יכולות העבודה המשותפת ולשפר את דרכי העבודה והתקשורת בארגון. הטמעת Teams בהראל מהווה דוגמה נפלאה לשילוב מנצח בין לקוח ושותף, המובילים יחדיו, בהצלחה גדולה, את ניהול השינוי הארגוני, הטכנולוגי והעסקי. אנחנו גאים שהראל בחרה ב-Teams להיות חלק משמעותי בחוויית היומיום של העובדים שלה".

אירועים קרובים