תוכן שיווקי

מטאליק מבית קומוולט – פתרון הגיבוי האולטימטיבי ל-Office 365

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת, המפיצה הבלעדית של פתרונות קומוולט בישראל: "גיבוי Office 365 הוא באחריות המשתמש, וחברות רבות סבורות בטעות שהמידע מגובה מכיוון שהוא מאוחסן בענן"

06/12/2020 11:15
מיזם מטאליק של קומוולט

Office 365 הוא עורק החיים של רוב העסקים והארגונים בישראל, ודריסת הרגל הראשונה שלהם בענן. אך האם תיבות הדואר, הקבצים והמידע העצום שמצטברים בו מוגנים ובטוחים? במקרים רבים ממש לא!

חברות רבות סבורות כי התיבות שלהן מוגנות מעצם אחסונן בענן, אך הנחה זו שגויה והמציאות שונה לגמרי. בהעדר מערכת גיבוי, כל הקבצים והמידע שלהן ב-Office 365 פרוצים למתקפות כופרה ומתקפות אחרות דרך כל אחד מהתקני הקצה של המשתמשים או נקודות חולשה אחרות ברשת. והמתקפות הללו הולכות ומתרבות בקצב מואץ מדי חודש, ובמיוחד בעידן הקורונה והמעבר המסיבי לעבודה מרחוק.

מיזם מטאליק (Metallic), שפותח בענקית הגיבוי קומוולט (Commvault), נולד כדי לנטרל את האיום על קבצי Office 365 ולאפשר לכל עסק לשמר את המידע הקריטי שלו ולשחזרו בעת הצורך, ללא כל איום על ההמשכיות העסקית.

מטאליק הוא שירות ענן בקטגוריית DPaaS (ר"ת Data Protection as a Service – הגנת דטה כשירות), שמספק שירותי גיבוי ושחזור לתיבות הדואר, היומנים, אנשי הקשר ולכל המידע והנתונים של מערכות Exchange Online, OneDrive, SharePoint online, Teams ועוד. עותקי הגיבוי מופרדים מסביבת Office 365 והם מאפשרים שיקום מידי אחרי מתקפות, ומחיקה של קבצים או של הדבקתם בנוזקות. השירות עומד בכל תקני האבטחה והפרטיות, לרבות תקנות ה-GDPR של האיחוד האירופי.

שירות ענני קל ונוח להטמעה

מטאליק הוא שירות גיבוי בענן, ללא חומרה, קל ונוח להטמעה ולקביעת תצורה. הוא מבצע גיבויים אוטומטיים באופן שוטף ומציע מגוון אפשרויות שחזור: כללי, לכל המידע בנקודת זמן מבוקשת או נקודתי למידע ספציפי. ניתן להתאים את המערכת לכל מדיניות ארגונית של שימור מידע דיגיטלי לרבות של תיבות מייל.

סל השירותים ההיברידי של מטאליק כולל בנוסף שירותי גיבוי ואחסון בענן כשירות – Metallic Cloud Storage Services למכונות וירטואליות, קוברנטיס, בסיסי נתונים, נקודות קצה, קבצים ועוד.

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת. צילום: יח"צ

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת. צילום: יח"צ

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת, המפיצה הבלעדית של פתרונות קומוולט בישראל, אמר כי "גיבוי ל-Office 365 הוא באחריות המשתמש, ורבים סבורים בטעות שהוא מגובה מכיוון שהוא מאוחסן בענן. הגיבוי הוא כמעט צורך קיומי של עסקים וארגונים, וכיום אין צורך להתפשר בסוגיה קריטית זו. מטאליק של קומוולט מציע גיבוי ושחזור ברמה ארגונית ובמחיר אטרקטיבי של ארבעה דולר למשתמש לחודש. לשלל היכולות והעוצמות מתווסף נפח אחסון בלתי מוגבל בפלטפורמת הענן Azure של מיקרוסופט, שמאפשר לכל ארגון לבטח את עצמו מפני כל תרחיש קיצוני של איום על קבצי Office 365. המציאות העסקית היא מספיק מאתגרת גם ככה, ואין צורך להוסיף עליה איומים מיותרים על עורק החיים של העסק המתנהל ב-Office 365".

אירועים קרובים