תוכן שיווקי

כלמוביל בוחרת שוב באינפינידט

החברה משדרגת את מערך האחסון עם הדור החדש של InfiniBox, בהיקף של 2 פטה בייט

20/10/2020 10:47
אורן ישרים, מנהל פעילות אזורי באינפינידאט. צילום: יח"צ

קבוצת כלמוביל, יבואנית רכב מובילה בישראל, בוחרת שוב בחברת אינפינידט (Infinidat) ומשדרגת את פתרונות אחסון הנתונים של החברה בהיקף של 2 פטה-בייט. הפרויקט, שהחל לפני כחודש והסתיים בימים אלו, ישרת את כ-1,500 עובדי החברה ולקוחותיה, שמשתמשים ביישומי החברה המתבססים על התשתית של אינפינידט, בהם מערכות ERP, סביבות וירטואליות, CRM, SQL  ועוד.

במהלך הפרויקט שודרגו שני פתרונות InfiniBox לדור החדש של הפתרון. מעבר המידע בוצע בצורה חלקה על ידי שימוש במנגנוני data mobility מובנים עבור מיגרציות שקופות ב-online מלא לכלל המידע. המערכות החדשות הוטמעו בארכיטקטורת 'אקטיב אקטיב' מלאה לכלל המידע, על מנת לספק המשכיות עסקית מלאה.

יורם אברהם, מנהל התשתיות בכלמוביל, אמר כי: "בחרנו שוב ב-InfiniBox מאחר שהוא הוכיח את עצמו במהלך החמש השנים האחרונות כפתרון יעיל וחסכוני מחד, ובעל ביצועים גבוהים מאידך. לצד צריכת חשמל וקירור נמוכה מאד, הוא מאפשר לנו גמישות אדירה ויכולת לגדול בזמן אפס בלחיצת כפתור, ולכן הוא מאפשר לנו לעמוד בדרישות העסקיות ואף לבצע שינויים לפי הדרישות הדינמיות במהירות ובקלות רבה".

אורן ישרים, מנהל אזורי באינפינידט, אמר כי: "כלמוביל מצטרפת לשורת חברות בארץ ובעולם, שחוו את היתרונות הבולטים של InfiniBox ואת ההשפעה המכרעת שלו על היכולות התפעוליות של העסק כולו. אנו גאים בבחירתה של כלמוביל בנו בשנית, כאשר הדור החדש של הפתרון ימשיך לשרת אותה נאמנה, ואף ייעל יותר את ניהול התשתית כדי שכלמוביל תמשיך להעניק שירות מצוין לעובדים וללקוחות".

אירועים קרובים