תוכן שיווקי

דיירקט אקספרטס ביצעה פרויקט ענן מבוסס מיקרוסופט בהרצליה מדיקל סנטר

30/09/2020 13:14
אלדד קורדובה, מנכ"ל דיירקט אקספרטס. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף.

דיירקט אקספרטס, שותפה עסקית של מיקרוסופט, פרסמה הבוקר (ד') בהרצליה מדיקל סנטר את תוצאותיו של סקר אבטחת מידע לתשתיות הענן וה-IT של החברה, כחלק מתוכנית Solution Assessment של הענקית מרדמונד. על בסיס תוצאות הסקר הוטמעו במרכז הרפואי בהצלחה שירותי אבטחה מבוססי תשתיות ענן.

לשם מימוש הפרויקט נעשה שימוש בכלי הערכת האבטחה של מיקרוסופט. ההערכה בוצעה בכל רבדי מערכות המידע – מעולם השרתים ועד לתחנות הקצה, אבטחה רשתית וזיהוי חד-חד ערכי. מטרת ההערכה הייתה למצוא פרצות ונקודות תורפה באזורים הדורשים טיפול מעמיק יותר, על מנת לאבטח ברמה הגבוהה ביותר את נתוני המידע הרגיש בבית החולים. בסוף התהליך הפיקו מומחי דיירקט אקספרטס דו"ח הממפה ומתאר את כל רבדי ה-IT, חולשות, חוזקות והמלצות ליישום בשלוש רמות.

סל פתרונות כולל – ולא מוצר ספציפי

לדברי אלדד קורדובה, מנכ"ל דיירקט אקספרטס, "החברה היא שותפה עסקית וטכנולוגית לעולמות הענן ואבטחת המידע של מיקרוסופט, והיא מתמחה בייעוץ, תכנון, הקמה ושירות של תשתיות IT ואבטחת מידע מבוססות Microsoft Cloud בפרט ותשתיות מערכות מידע בכלל. מאז הקמתה ב-2012, דיירקט אקספרטס פעילה בהקמה של מערכי מחשוב ארגוניים ודטה סנטרים מקצה לקצה, ומספקת שירותים לארגוני אנטרפרייז, SME וסטארט-אפים".

קורדובה ציין כי "בפרויקט זה, על בסיס המידע שאספנו, הצלחנו לטפל בשלושה אזורים מרכזיים בחיי הלקוח: 'ניצחונות מהירים' והטמעת פתרונות ליישום מדיניות האבטחה בהרצליה מדיקל סנטר, על בסיס כלים ותשתיות קיימות – של מיקרוסופט ותשתיות אחרות; טיפול במוצרי אבטחה ענניים של מיקרוסופט, על מנת להתגבר על נקודות תורפה נוספות; וטיפול בפתרונות נראות לאכיפת לוגים תוך מימוש מדיניות אבטחה ברמה גבוהה.

"הרצליה מדיקל סנטר", אמר, "קיבל תמונת מצב מדויקת של תשתיות ה-IT שלו ברמת האבטחה, בהתאמה לאיומים שיש כיום, לצד המלצות להיערכות עתידית טובה יותר". הוא סיים בציינו כי "דיירקט אקספרטס היא אינטגרטור המתמחה בתשתיות בכלל ובתשתיות אבטחת מידע בפרט, והיא מוכוונת לפתרונות הענן של מיקרוסופט. כאשר אנחנו מתכננים ובונים פתרון, אנחנו עושים זאת לא מנקודת מבט של מוצר ספציפי, אלא מספקים סל פתרונות כולל, שיגן על כל הדטה סנטר של הלקוח באמצעות שירותי הענן של מיקרוסופט. יצרנו הגנה כוללת גם על הדטה סנטר בחצר הבית של הרצליה מדיקל סנטר וגם על משאבי המחשוב שלהם בענן".

דורון כרמי, מנמ''ר הרצליה מדיקל סנטר. צילום עצמי

דורון כרמי, מנמ"ר הרצליה מדיקל סנטר. צילום עצמי

לדברי דורון כרמי, מנמ"ר הרצליה מדיקל סנטר, "דיירקט אקספרטס הקימה ומתחזקת עבורנו את סביבת Microsoft Azure. החברה ואנשיה עומדים לרשותנו בכל עת. באחרונה העברנו בעזרתם את האתר המסחרי שלנו מ-AWS ל-Azure. התהליך עבר בצורה חלקה, לשביעות הרצון המלאה של המשתמשים".

הוא ציין כי "מבחינת ביצועים, המערכת השתפרה לאין ערוך ונוספו לה עוד מעגלי אבטחה. מומחי החברה ערכו סקר אבטחת מידע מקיף בשיתוף מיקרוסופט. הסקר סיפק לנו את התמונה הכוללת וההמלצות, שאותן אנחנו מיישמים כדי להעלות את רמת אבטחת המידע, וכדי לשמור ולהגן על נכסי בית החולים. המומחים של דיירקט אקספרטס הראו מקצועיות וידע רב: הם מאפשרים לנו ראש שקט בתחזוקה ובייעוץ מקצועי בכל הנוגע לאבטחת מידע ולתשתיות. לאור הניסיון איתם, אחד היעדים שלנו בשנה הבאה הוא להעביר סביבות נוספות לתשתיות הענן של מיקרוסופט".

איסר אלישקוב, מנהל הערכת פתרונות במיקרוסופט ישראל, אמר ש-"פעילות הערכת הפתרונות שלנו היא אוסף של שיטות עבודה מומלצות בתחום התעשייה, המשלבות אסטרטגיה מוכחת לניהול ואופטימיזציה של נכסי IT ארגוניים. הפעילות מאפשרת ללקוחות לייעל את עבודתם, להגדיל את הפרודוקטיביות שלהם ולשלוט בעלויות. כך, קיימות דרכים רבות יותר לזהות עומסי עבודה ושירותים חדשים, שיתמכו במטרות האסטרטגיות של הלקוחות ויביאו להגדלת הפעילות העסקית שלהם".

אירועים קרובים