תוכן שיווקי

שותפות מנצחת עם אינפינידט

חנן אלטיף, דירקטור השותפים של אינפינידט לאזורי EMEA ו-APJ, מסביר על תוכנית השותפים של החברה ועל יתרונותיה - בתקופת הקורונה ובכלל

22/09/2020 12:52
חנן אלטיף, מנהל שותפים לאזורי EMEA ו-APJ באינפינידט. צילום: יח"צ

חברת אחסון הנתונים הישראלית אינפינידט (Infinidat) דיווחה באחרונה על צמיחה משמעותית בשווקים מגוונים ברחבי העולם. החברה פרסה מאז הקמתה ברחבי העולם נפח אחסון של יותר מ-6 אקסה-בייט, כאשר העלייה מ-5 אקסה-בייט ליותר מ-6 אקסה-בייט התרחשה בתוך פחות מחצי שנה.

באחרונה פרסמה החברה כי למרות המשבר, המכירות שלה ברבעון השני של השנה היו הגבוהות מאז הקמתה. פתרונות אחסון הנתונים שלה, שנועדו לנהל את עומסי העבודה התובעניים ביותר בארגוני אנטרפרייז, זכו להמלצות של לקוחות בשל החדשנות, הגמישות והיכולות הטכניות הנרחבות שלהם.

בשיחה עם חנן אלטיף, דירקטור השותפים של אינפינידט לאזורי EMEA ו-APJ, הוא מספר על גידול גלובלי תלת ספרתי במספר השותפים, ועל התפתחות מרשימה ברשת השותפים ובתוכניות התמיכה של החברה – הן בשגרה והן מאז פרוץ משבר הקורונה.

כמה שותפים עסקיים יש לאינפינידט בעולם בכלל ובאזור EMEA בפרט, וכמה מהם נוספו בשנה האחרונה?
"אינפינידט גדלה מאוד בשנה האחרונה. יש לנו מאות שותפים עסקיים מסביב לעולם, מתוכם כ-200 באזור EMEA. בשנה האחרונה בלבד נוספו כ-100 שותפים עסקיים חדשים, בהם כ-40 מאזור EMEA – ריסיילרים, מפיצים ו-SI’s. העמקנו מאוד את שיתוף הפעולה עם Arrow ECS באירופה, ובארץ הוספנו את Exclusive Networks Israel כמפיץ חדש".

היכן אתם חווים צמיחה גדולה, ומאיזו סיבה?
"הצמיחה גדולה ביותר היא כיום בארצות הברית וביפן, שיחד עם בריטניה, גרמניה וצרפת מהוות מדינות העוגן של החברה. אנחנו משקיעים מאמץ רב במדינות המפתח הללו, ועקב כך רואים שם צמיחה מבורכת בפעילות, שכאמור, מתקיימת בד בבד עם הצטרפות משמעותית של שותפים עסקיים חדשים למשפחת השותפים שלנו".

מהו המודל לשותפות עם אינפינידט?
"פתרונות האחסון והגיבוי המפותחים באינפינידט מיועדים לחברות גדולות. זה מביא אותנו לאתר ולגייס שותפים עסקיים עם ערך מוסף אצל לקוחות אלה. הדבר מחייב אותנו לבחור את שותפינו בקפידה ולהעדיף איכות על כמות. זה מסייע לנו לצמצם עד למינימום את הקונפליקטים האפשריים בין שותפינו ולהרחיב עד למקסימום את יכולתנו לתמוך בהם, מסחרית וטכנולוגית".

איזה סט של כלים מציעה החברה לשותפים החדשים שלה?
"אנחנו מאמינים שהיכולת והרצון של שותפינו להגדיל את היקף העסקים אתנו הוא נגזרת של שלושה גורמים מרכזיים: ידע טכנולוגי, גמישות עסקית ואמון מוחלט בין היצרן לשותף. את הידע הטכנולוגי אנחנו מספקים מיד עם הצטרפותו של השותף, לגמישות העסקית הוא נחשף כבר בהזדמנויות העסקיות הראשונות שיש לו אתנו והאמון נבנה במשך הזמן. זאת, בנוסף לתוכניות יעדים גמישות וברות השגה ותכניות תמריצים נדיבות למדי".

אילו אתגרים חדשים יש לשותפים בתקופת הקורונה?
"חוסר הוודאות שהביא אתו משבר הקורונה יצר מצב חדש ופחות מוכר לנו. הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלנו, שהיו רגילים לתכנן לטווח ארוך ולקבל את החלטותיהם העסקיות והטכנולוגיות על סמך תוכניות אלה, החלו, בלית ברירה, לחשוב, לתכנן ולהחליט לטווח קצר בלבד. עובדה זו חייבה את השותפים שלנו ליישר קו עם הגמישות העסקית שלנו, לקחת סיכונים מחושבים ובעיקר לעבוד מהר יותר מכפי שהתרגלו עד שהקורונה פרצה לחיינו".

כיצד אינפינידט תומכת בשותפים שלה בתקופת הקורונה?
"מעבר להכשרות הטכנולוגיות, שנמשכו כרגיל, הגם שבאופן וירטואלי, קיימנו בתקופת הקורונה מעל ל-60 אירועים וירטואליים יחד עם השותפים העסקיים שלנו. וובינרים, הכרזות, כנסים וקמפיינים וירטואליים, שגם כך היו חלק משגרת יומנו טרום הקורונה, תפסו, באופן טבעי, נפח והיקף משמעותיים בהרבה. בנוסף, הגמישות, שהייתה מאז ומתמיד חלק בלתי נפרד מה-DNA באינפינידט, הפכה בתקופת הקורונה לכלי עבודה שימושי מאוד עבורנו ועבור שותפינו העסקיים".

איך זה בא לידי ביטוי?
"למתודות עסקיות קיימות, דוגמת ה-CoD (ר"ת Capacity on Demand – נפח על פי דרישה), שבה הלקוח מקבל את מלוא קיבולת האחסון מידית, אך משלם רק על הקיבולת שבה הוא משתמש בפועל, הוספנו מתודות נוספות. זה אפשר לנו לתת לשותפים כלים שבאמצעותם הם יכולים להציע ללקוחותיהם פתרונות יצירתיים מחד ומשתלמים פיננסית מאידך, דוגמת מודל התמחור האלסטי שלנו. באמצעות השותפים, ללקוחותינו יש את הפריבילגיה לקבל החלטות ללא לחץ ובידיעה שהשותף העסקי ואינפינידט כיצרן יתמכו בהם, כך שיוכלו להשתמש בטכנולוגיות ובנפחי האחסון הדרושים להם ולשלם עליהם ועליהם בלבד, ללא כל עלות נוספת".

אירועים קרובים