תוכן שיווקי

כיצד לפצח את עלות השירותים הנדרשים לכל עסק?

איך תדעו כמה יעלה לכם פיתוח אפליקציה, כמה עולה אתר וכמה תצטרכו להקצות לסרטון תדמית או אנימציה? המחשבון שייתן לכם את כל התשובות ● מחשבון אפליקציות, אתרים וסרטוני תדמית - והכל במקום אחד

11/08/2020 11:55

היום, בעידן המודרני והטכנולוגי שבו אנחנו נמצאים, ישנם שירותים שכל עסק זקוק להם – אולי אפילו לא יכול בלעדיהם: פיתוח אפליקציה לעסק, הקמת אתר לעסק, ולא פעם גם יצירת סרטון תדמית או סרטון אנימציה עבור העסק. השירותים הללו נדרשים מצד רוב בתי העסק הפועלים כיום, בישראל כמו גם ברחבי העולם, משום שכך הם יוכלו להבטיח לעצמם נוכחות רשתית ועסקית ראויה, ויציעו ללקוחות שלהם נגישות מקוונת מקסימלית. רק בדרך זו יכול בית עסק להתמודד עם התחרות הגדולה שם בחוץ.

הבעיה היא – וזה נכון כמעט לכל עסק בישראל – שקשה מאוד להבין מה הן העלויות של כל אותן שירותים. למרות עודף המידע הקיים ברשת האינטרנט, דווקא את המידע הזה קשה להשיג: כמה עולה אפליקציה או פיתוח אפליקציה? כמה עולה אתר אינטרנט חדש? מה הם המשאבים הכספיים הנדרשים עבור יצירת סרטון תדמית?

עבור בעלי העסקים המידע הזה חיוני מאין כמותו. כמי שמתנהלים דרך קבע בעזרת תזרים מזומנים – כלי פיננסי חשוב שמאפשר לעסק להיערך קדימה להוצאות ולהכנסות צפויות – סימני שאלה גדולים כל כך לגבי שירותים חיוניים כל כך יוצרים בעיה קשה בהתנהלות ובתכנון אשר צופה את פני העתיד. מתברר שכעת יש לכך פתרון.

לדעת מראש, לתכנן מראש, להתנהל בצורה הנכונה ביותר

חשוב להבין עד כמה מדובר בעניין מהותי: כאשר העסק יודע מה הן העלויות הצפויות של השירותים שהוא מתכנן להזמין – ואין כאן כל צורך בחישוב עלויות מדויקות, אלא רק במעין 'טווח עלויות סביר' – הוא יכול להבין מה יהיה היקף ההוצאות הצפויות לו בהמשך הדרך, בין אם בחודש הקרוב או בשנים הקרובות. למתבונן מהצד זה יכול להישמע כמו דבר פעוט, אך כאשר כל הנתונים הללו מונחים על השולחן יכול העסק לתכנן הכל: החל בהזמנת מלאי חדש, דרך דחיית תשלומים ועד לגיוס עובדים חדשים. זהו הבסיס להכל.

אז כמה עולה באמת להפיק היום סרט תדמית או אנימציה? התשובה במחשבון

אז כמה עולה באמת להפיק היום סרט תדמית או אנימציה? התשובה במחשבון

כעת הדבר הזה אפשרי בקלות רבה בהשוואה לעבר, באמצעות מחשבון מיוחד – מחשבון עלויות אשר עונה על שלוש שאלות מרכזיות: 

  1. כמה עולה אפליקציה?
  2. כמה עולה אתר?
  3. כמה עולה הפקת סרט תדמית ואנימציה?
חישוב מהיר של עלויות פיתוח אפליקציה מקצועית

חישוב מהיר של עלויות פיתוח אפליקציה מקצועית

מדובר במחשבון אפליקציות שנמצא באתר, ומציע לכם לגלות בתוך זמן קצר מהן העלויות הצפויות של השירות שאתם רוצים להזמין, על סמך כמה שאלות רלוונטיות שעליהן תענו במסגרת התהליך. בתוך כ־60 שניות תזכו לתוצאות מפורטות, המתבססות על ידע וניסיון רב שנים של מפתחי המחשבון, אנשי מקצוע בעלי מומחיות רבה בעולם זה.

התשובות שתקבלו מהמחשבון יאפשרו לכם לדעת מתי, כיצד ואם בכלל להזמין את השירות שבו אתם מעוניינים, ויותר מזה: המחשבון מאפשר לכם, במידה שאתם מעוניינים, לקבל הצעות מחיר עבור אפליקציה/אתר אינטרנט/סרט תדמית ואנימציה משלושה ספקים מקצועיים המעניקים את השירות הרלוונטי, ולתת להם להתחרות עליכם, כך שלא פעם הצעות המחיר שתקבלו יהיו אף זולות מהמחיר שסיפק המחשבון.

חישוב מהיר של עלות פיתוח אתר אינטרנט מקצועי

חישוב מהיר של עלות פיתוח אתר אינטרנט מקצועי

מחשבון האפליקציות של EXACT! הוא המענה בעבור כמה מהשאלות החשובות ביותר עבור העסק המודרני, שאלות שמשום מה נותרו ללא תשובה במשך שנים רבות. בעלי עסק רבים נהגו לפנות לנותני השירות, תוך תקווה כי אלו יעניקו להם מחיר מניח את הדעת – מבלי לדעת אם אכן מדובר בהצעה הגיונית, הוגנת ומקובלת. המחשבון שבאתר יאפשר כעת לכל אחד לדעת מה הם המחירים הנהוגים והשווי ההוגן לכל שירות – בדרך לשדרוג נוכחות הרשת שלהם, ובהקדם.

לכניסה למחשבון הקישו כאן.

 

אירועים קרובים