תוכן שיווקי

JoinUs – מצטרפים לשירות החדש, שמשנה סדרי ארגון

09/08/2020 13:02

שוק התקשורת מספק מגוון פתרונות טכנולוגיים חדשניים, שמאפשרים לשנות ולייעל את סדרי העבודה בארגונים ובעסקים בינוניים וגדולים. אחד מהם הוא השירות החדש JoinUs, שמושק בימים אלה על ידי פרטנר ומבוסס על פלטפורמת Teams של מיקרוסופט. במסגרת שירות זה ניתן לחייג מכל מחשב, טלפון נייד או טלפון שולחני לכל יעד בארץ. מהו הפתרון? מה הוא כולל? ומהם יתרונותיו? אלה המקום והזמן להרחיב את הדעת, עם הסבר על השירות החדש בכלל ועל Microsoft Teams בפרט.

חוקי המשחק משתנים – חשבו מסלול מחדש

תחום התקשורת מהווה שחקן מרכזי בלוח הפעילות של כל ארגון כיום. חברות התוכנה וחברות התקשורת הבינלאומיות, שמטבע הדברים תמיד ערות ורגישות לצרכיהם המשתנים של ארגונים עסקיים באשר הם, מפתחות מוצרים ושירותים המותאמים לרוח התקופה. זו הקרקע שממנה נולד השירות החדש של פרטנר, JoinUs.

לפני הכול, קבלו הסבר על Microsoft Teams

Teams הינה חלק ממעטפת של פתרונות ענן לעסק שהשיקה מיקרוסופט במסגרת Microsoft Office 365. מדובר ברשת חברתית, שמותאמת לצרכי עבודה ומהווה פלטפורמה לשיתוף פעולה מלא בין העובדים. דרך מערכת Microsoft teams ניתן לקיים שיחות צ'ט בלחיצת כפתור עם כל עובד בארגון, להקים קבוצות, לבצע שיחת וידיאו בלייב עם משתתף אחד או יותר, לשתף בקלות מסכים ולעבור יחד על נתונים בזמן אמת.

החידוש של שירות ה-JoinUs

השירות הזה, שמיועד לארגונים ועסקים בינוניים וגדולים, מאפשר ללקוחות להרחיב את השירות הבסיסי שמסופק להם בחבילות ב-Teams. זאת, כאשר בנוסף לשיחות הווידיאו, הוא מאפשר להם הוצאה וקבלה של שיחות טלפון – לא רק לחברי הארגון אלא גם לכל יעד קווי או סלולרי בישראל, לרבות הקצאה של מספר טלפון קווי לכל משתמש.

משתמשי JoinUs שירכשו את השירות החדש יוכלו לחייג מהמחשב המשרדי, מהנייד או מהסלולרי בדיוק כמו בשלוחה במשרד. ניתן אפילו לשמור על המספרים הקיימים בעסק. למעשה, מדובר בשירות המהווה תחליף (מעולה) לכל דבר למרכזיה המשרדית של הארגון.

תכל'ס, מה כולל השירות?

שירות JoinUs כולל את האלמנטים הבאים:

  • כל הרישיונות הנדרשים – כל חבילת הרישוי של Office 365, המתאימה לשירות.
  • בנק דקות ושלוחות – בנק דקות של מפ"א (מפעיל פנים ארצי).
  • ציוד קצה עשיר – הציוד כולל מגוון של מכשירי טלפון ושל פתרונות לחדרי ועידה. אלה מאפשרים למשתמשים השונים בארגון ליהנות מתקשורת עסקית ברמה הגבוהה ביותר.

ועכשיו, בואו נדבר על היתרונות הגלומים בשירות JoinUs

  • חוויית משתמש מוכרת – השימוש במערכת ה-Teams, ובשירות החדש של פרטנר בכללו, לא דורש למידה מיוחדת של הנושא.
  • ממשק קל ונוח – בתוך מספר שעות, כל הארגון יוכל להשתמש בו כאילו היה כאן תמיד.
  • מרכזיה בענן מכל מכשיר – הלקוחות נהנים מפתרון של מרכזיה בענן, שזמין לכל עובד ועובדת, כאשר הם יכולים להשתמש בו מכל מקום ומכל מכשיר שברשותם – מחשב משרדי, לפטופ, הטלפון השולחני וכמובן הטלפון הסלולרי האישי.
  • התממשקות קלה – ניתן להתממשק בקלות רבה לכל מספרי הטלפון של הארגון.
  • שימוש במספר ישראלי מכל מקום בעולם.
  • שיחות מכל סוג – ניתן לנהל צ'טים שונים ושיחות וידאו.
  • צירוף משתתפים – אפשר להוסיף לשיחות השונות משתתפים נוספים מהארץ ומכל מקום בחו"ל, לא רק דרך ה-Teams.
  • התקנה פשוטה – ההתקנה קלה, מהירה ולא גוזלת זמן יקר.
  • התאמה לצרכי הלקוח – הלקוח יכול לבנות את החבילה שהוא רוצה לפי צרכיו.

כל אחד בוחר את ה-JoinUs שלו

כמו בשירותים רבים המוצעים כיום בשוק העבודה, האיכויות של שירותים, טיבם והערך המוסף שלהם נמדדים לפי היכולת להתאימם לצרכי הלקוחות. הארגון צריך להפיק את התועלת המרבית, אשר תבוא לידי ביטוי בייעול דרכי העבודה והתקשורת בין העובדים. שירות JoinUs מהווה פתרון אידיאלי עבור עסקים מכל סוג. כל ארגון יכול להשתמש בו כפתרון בהתאם לצרכיו ולמה שכבר קיים בארגון.

אתם מוזמנים לשמוע עוד ולהתאים את השירות בהתאם לצרכי הארגון שלכם כאן.

אירועים קרובים