תוכן שיווקי

שותפיה העסקיים של נט-אפ מסייעים ללקוחות לצלוח את משבר הקורונה

13/07/2020 11:44
ינון וטשר, מנהל שותפים בנט-אפ ישראל. צילום: ניב קנטור

כתב: הילל יוסף.

"השותפים העסקיים של נט-אפ (NetApp) מספקים ללקוחותינו הארגוניים את הפתרונות המתקדמים ביותר של החברה ותומכים בהם לאורך כל מחזור החיים – לרבות במצבי חירום. מערך השותפים הוכיח את עצמו במהלך משבר הקורונה: סייענו ללקוחות רבים להתמודד עם אתגרי המצב החדש", כך אמר ינון וטשר, מנהל שותפים בנט-אפ ישראל.

וטשר ציין כי "בין הלקוחות שהסתייעו בטכנולוגיות של נט-אפ ניתן למנות משרדי ממשלה וארגוני בריאות". לדבריו, "באמצעות מערך השותפים שלנו הענקנו יכולות טכנולוגיות נוספות ופתרונות שנדרשו במצב החדש שנוצר. כך, לדוגמה, בעיצומו של משבר הקורונה, לקוח גדול בארץ נדרש להרחיב את שטחי האחסון שלו, המבוססים על פתרונות נט-אפ. הקמת מערך מסוג זה נמשכת בדרך כלל מספר שבועות, אולם התגייסנו יחד עם השותף והקמנו מערך אחסון מורחב על תשתית נט-אפ בענן Azure של מיקרוסופט (Microsoft), וזה קרה בתוך שעות בודדות".

"מערך השותפים שלנו כולל את כל קבוצות המחשוב גדולות בשוק, לרבות חילן, וואן, אמת מיחשוב, בינת תקשורת מחשבים וטלדור. למעט המגזר הביטחוני, כל הפעילות שלנו מתבצעת באמצעות השותפים העסקיים, כאשר ההפצה מתבצעת באמצעות TIE".

השינוי שעברה נט-אפ

"נט-אפ", הסביר וטשר, "שינתה את פניה בשנים האחרונות והפכה מחברת אחסון לחברת ניהול נתונים בסביבות מגוונות ומבוזרות. זאת, בשל השינויים הטכנולוגיים התכופים והצורך הקריטי להפיק ערך כלכלי גבוה יותר מהנתונים. אנחנו מספקים חומרה כחלק מפתרון כולל לניהול נתונים בתצורה כלשהי – לרבות ענן פרטי, ציבורי, היברידי, פתרון מוגדר תוכנה או במסגרת תשתיות משולבות עמוק – Hyper Converged".

הוא אמר כי "המטרה היא לסייע ללקוחות הארגוניים לנצל את הנתונים שלהם ולהפיק מהם ערך כלכלי גבוה יותר. אנחנו מסייעים בשמירת הנתונים, גיבוי והגנה עליהם, ובהעברתם באופן שקוף בין העננים השונים ובין האפליקציות השונות".

תפישת מארג הנתונים של נט-אפ

לדברי וטשר, "תפישת מארג הנתונים (Data Fabric) שפיתחנו מאגדת תחת ארכיטקטורה אחת את כל נתוני הארגון, מספקת גישה אליהם, יכולות ניתוח וניהול ויכולות ניוד של נתונים בין תצורות שונות באופן שקוף לחלוטין. ללקוח הארגוני ניתנת גמישות מלאה להחליט מה הוא עושה עם הנתונים והיכן: ברצותו ישמור עליהם בדטה סנטר שלו וברצותו יעביר אותם לענן ציבורי, פרטי או היברידי. בכל מקום נספק לו שירותים סביב הנתונים, ניתוח, אינטגרציה של נתונים להיפרוויזורים ולתשתיות המחשוב – והכל תחת מעטפת אבטחה אחת, מקצה לקצה".

"כך", אמר וטשר, "ללקוח הארגוני יש חופש בחירה: לבצע חידוש לאפליקציות הקיימות עם עננים ציבורים, או לפתח אפליקציות טבעיות לענן (Cloud Native) ולבחור היכן ליישם אותן. זאת, לצד תמיכה בעולמות החדשים של DevOps , בינה מלאכותית ומחשוב עתיר ביצועים".

"בשל המעבר שלנו ושל השוק לענן, התאמנו גם את תוכנית השותפים למגמות טכנולוגיות אלה", הסביר. "אנחנו מכוונים את השותפים המסורתיים אל הענן, הם נדרשים להשתנות יחד אתנו, ואנחנו עוזרים להם בתמריצים ובתוכניות. הפעילות שלנו ושל השותפים בענן תגדל והיא מגובה בשותפויות אסטרטגיות שחתמנו עם ספקיות הענן המובילות, וכך גם השותפים".

וטשר סיכם באומרו כי "נט-אפ ושותפיה מספקים ללקוחות תמיכה מלאה להתמודדות עם השינויים הטכנולוגיים ושיבושי השווקים, שמתרחשים בקצב גובר והולך. יחד עם השותפים שלנו, יש לנו את כל מה שנדרש על מנת לבצע, בהצלחה ובמהירות, פרויקטים של מעבר לענן – ולמנף את הנתונים הארגוניים לגבהים חדשים".

אירועים קרובים