תוכן שיווקי

מהיום, גם בארגוני SMB פשוט ליישם SAP Business One – בענן של Cloud’em

חברת הענן של אמת מיחשוב מציעה תחזוקה ותפעול שוטף של מערכת ERP, בתקציב חודשי ידוע מראש מה שמוביל להתייעלות וחיסכון בעלויות השוטפות

28/06/2020 12:25
Cloud'em, חברת הענן של אמת מיחשוב

עד היום, על מנת להטמיע מערכת ERP שתנהל את כלל תהליכי הארגון, היה על מנהלים להתנהל מול מספר גורמים, כגון רישוי, פרויקט הטמעה ואפיון, מערכות הפעלה, תקשורת, חומרה וגיבויים – מה שיצר סרבול והימנעות של חברות קטנות יותר להיכנס לתחום ניהול המידע. מהיום, כלל הגורמים מאוחדים במקום אחד, המציע פתרון הן ברמת התשתיתית והן ברמה האפליקטיבית.

שיתוף הפעולה הייחודי בין Cloud’em, חברת הענן של אמת מיחשוב, ו-Complete Business Solutions משנה את כללי המשחק בתחום תכנון וניהול משאבי הארגון, ומאפשר מהיום לחברות ועסקים ליהנות מ-SAP Business One – מערכת מובילה ומקיפה, המספקת פתרון כולל לתהליכי מכירות, רכש, ניהול מלאי, ייצור, שירות, כספים ותחקור נתונים. זאת, תוך צמצום עלויות המחשוב ותחזוקת ה-IT בארגון.

הפתרון של SAP Business one בענן של Cloudem, במודל SLA ותשלום על פי צריכה בפועל (Pay per Use), מאפשר לארגונים לצמצם באופן ניכר את עלות התחזוקה של התשתיות הארגוניות, ולהנות מתשתיות מתקדמות, מתוחזקות ומאובטחת באופן שוטף, כולל תמיכה שוטפת בעברית מסביב לשעון למשתמשי הקצה.

"ארגוני SMB דורשים לקבל כלים שבשימוש החברות הגדולות"

"השוק הוא זה שמכתיב לנו שיתופי פעולה מסוג זה. הפתרון נולד מהצורך של לקוחות לניהול יעיל וחסכוני של המידע הארגוני שלהם בענן. כיום, ארגונים קטנים ובינוניים דורשים לקבל כלים יעילים, שנמצאים בשימוש החברות הגדולות, גם בגלל מורכבות ועלויות של תשתית ותחזוקה וגם מאחר שאין להם את היכולת לתחזק ולממן פתרון מקומי באתר, והם נמנעו עד היום משימוש במוצר המוביל בשוק בגלל מורכבות ועלות התשתית וההטמעה", אמר שלומי קפצון, מנהל Cloud’em.

החברה שמטמיעה את הטכנולוגיה אצל הלקוח היא Complete Business Solutions, שמאז הקמתה ב-2001 הינה שותף עסקי בדרגת Gold של סאפ העולמית, והיא החברה הגדולה והמובילה בישראל במתן שירותי ייעוץ, אינטגרציה, יישום ופיתוח למערכת SAP Business One. החברה מספקת את שירותיה לחברות בארץ ובחו"ל, תוך מתן דגש לשקיפות עם הלקוח בתהליך העבודה, סטנדרט מקצועי גבוה, שותפות ומחויבות לעמידה בלוחות זמנים ובעלויות המתוכננות. ל-Complete Business Solutions יותר מ-850 לקוחות, מתוכם כ-250 פרויקטים בחו"ל.

"הניסיון שצברנו בהטמעת מערכות SAP Business One אצל לקוחות הוביל אותנו למסקנה שהצורך הגובר מצד לקוחותינו במערכת ענן תוך התנהלות מול ספק יחיד בהקשר למערכת ולתשתיות הביא אותנו לחפש שותפות עם החברות המובילות בתחומן", הסביר אבי שטיינהוף, סמנכ"ל מכירות ושיווק ב-Complete Business Solutions.

לפרטים נוספים וליצירת קשר כנסו לאתר או שלחו מייל.

אירועים קרובים