תוכן שיווקי

קומסק אבטחת מידע וסייבר מרחיבה פעילות ועוברת למשרדים חדשים

14/06/2020 11:18

קבוצת קומסק הינה חברת שירותי אבטחת מידע וסייבר גדולה ו-ותיקה בישראל, ובין החלוצות בעולם במספר תחומים. החברה פועלת ביותר מ-40 מדינות והיא כוללת ארבע חברות – שתיים מהן בישראל, לייעוץ ולהפצה, וכן חברות בנות בבריטניה ובהולנד. על לקוחות הקבוצה נכללים חברות ומוסדות פיננסיים בינלאומיים, חברות פורצ'ן 500 ומרבית הארגונים הגדולים בישראל. חוץ מהסקטור הפיננסי, לקוחות קומסק נמנים על מגזרי הטכנולוגיה, התקשורת, התעשייה, המסחר ותשתיות קריטיות. הלקוחות נהנים ממעטפת שירותים כוללת – One Stop Shop – לכל צרכי הסייבר שלהם.

המשרדים החדשים של קומסק בבני ברק. צילום: אורן קאן, אבן השדה יזמות ובנייה

המשרדים החדשים של קומסק בבני ברק. צילום: אורן קאן, מטעם אבן השדה יזמות ובנייה

התקופה האחרונה, שכללה מספר רב של אירועי סייבר חריגים ברחבי העולם, העלתה משמעותית את הביקוש לשירותי החברה. מתחילת השנה, ובייחוד עם ראשית ההגבלות על התנועה והכניסה ההדרגתית לסגר משמעותי ברחבי העולם עקב נגיף הקורונה, ראינו עלייה מובהקת בכמות ניסיונות התקיפה על בסיס התשתית הדיגיטלית.

צילום: אורן קאן, אבן השדה יזמות ובנייה

צילום: אורן קאן, מטעם אבן השדה יזמות ובנייה

תקיפות סייבר של "ימים שבשגרה" היו קיימות תמיד, אבל עם הגעת COVID-19 ומעבר מיליוני אנשים לעבודה ושהייה ממושכת בבית, שטח התקיפה התרחב בצורה משמעותית, בעוד שמנגנוני הבקרה וההגנה לא היו מוכנים לשינוי המהיר. אנחנו יודעים שארגון חזק כמו החולייה החלשה שלו, ואל נקודת התורפה הזו כיוונו התוקפים.

בקומסק חווינו את העלייה בנפח המתקפות על מספר לקוחות, בעיקר בחו"ל, באמצעות מגוון מתקפות כגון פישינג, קישורים זדוניים, מתקפות מסוג Business Email Compromise, הונאות נגד ארגונים מסחריים שמטרתן העיקרית, באמצעות הנדסה חברתית, לגרום לעובד לבצע פעולה תמימה שתאפשר לתוקף גישה למחשב ולפגיעה משמעותית בארגון, כופרה, גישה למידע מסחרי רגיש, הפלת אתר אי-קומרס פעיל ועוד.

צילום: אורן קאן, אבן השדה יזמות ובנייה

צילום: אורן קאן, מטעם אבן השדה יזמות ובנייה

מגוון השירותים שמציעה קומסק הינו הרחב והמגוון בישראל, וכולל את חטיבות התשתיות, אפליקציות, GRC, הסמכת PCI, שירותי תקיפה והסברה. לקומסק חבילות שירותים ייעודיות, שמטרתן קביעת מדיניות סייבר לארגון, הגברת מודעות העובדים לאבטחת מידע, עריכת קמפיינים על בסיס הנדסה חברתית, פלטפורמה מתקדמת לסימולציית DDoS מותאמת לאופי פעילות הלקוח, ביצוע תהליכי Red Team לאורך זמן (APT) לחשיפת נקודות תורפה בארגון ועריכת תרגילי הנהלה לאירועי סייבר מסוגים שונים, על מנת לבחון עמידות תשתית אבטחת מידע, נהלים ומודעות של בעלי תפקידים קריטיים בחברה. שירותים ופתרונות אלה גובשו לאורך שנים רבות של ניסיון בעבודה עם הגופים הגדולים בישראל ועם גופים גדולים בחו"ל, להם עוזרת קומסק לאפיין ולבדוק את מנגנוני ההגנה ואת תהליכי העבודה במטה ובגופי הפיתוח.

חצי השנה הראשונה של 2020 היא קריאת השכמה לחברות שעדיין לא אפיינו או מימשו אסטרטגיית אבטחת מידע, תכנית מודעות לאבטחת מידע בקרב העובדים, ובמקרים של חברות חיוניות ותשתיות קריטיות – ביצוע תרגול הנהלה לאירוע סייבר מורכב, עם תסריט תפור לסקטור ולאופי פעילות החברה.

צילום: אורן קאן, אבן השדה יזמות ובנייה

צילום: אורן קאן, מטעם אבן השדה יזמות ובנייה

אחת החברות בקבוצה היא קומסק הפצה, שהינה חברה מובילה ו-ותיקה בישראל בתחום הפצת פתרונות אבטחת מידע של היצרנים המובילים בעולם זה. קומסק הפצה מייצגת ומפיצה יצרני ופתרונות אבטחת מידע של היצרנים המובילים, דוגמת צ'ק פוינט, פורטינט, רדוור, תופין, סייבונט ובקבוקס.

החברה מעניקה שירותים למאות שותפים עסקיים בישראל, בהם שירותי פריסייל, פוסט סייל, בדיקות הוכחת היתכנות, הדרכות, Sizing ו-First level support. היא דוגלת בהעמקת הידע המכירתי והטכנולוגי באופן שוטף ומוסמכת על ידי היצרנים השונים ברמה הגבוהה ביותר. הקשר עם כלל השותפים מבוסס על כיסוי מלא, שמתחיל באפיון הדרישות של הלקוח הסופי, עובר בהתאמת הפתרון המתאים ביותר ועד לאספקת הציוד עד לחצר הלקוח. קומסק הפצה היא מפיץ בעל ערך נוסף (Value Added Distributor), שמשלב שלושה עקרונות: מקצועיות, שירות ללא פשרות ואיכות.

מגמת הגידול בשוק אבטחת המידע רק הולכת ומתרחבת ועימה גם קומסק, שעברה באחרונה למשרדיה החדשים, המתפרשים על פני כ-1,000 מ"ר בקומה ה-24 של מגדל הכשרת הישוב החדש בבני ברק.

אירועים קרובים