תוכן שיווקי

קומוולט מאפשרת את הגיבוי הטוב ביותר של נתוני הסיילספורס שלכם

03/06/2020 12:12
דודי שוחט, מהנדס מערכות בכיר בקומוולט ישראל. צילום: ניב קנטור

כתב: דודי שוחט, מהנדס מערכות בכיר בקומוולט ישראל.

תחום ה-Customer Relationship Management, או, בשמו בעברית, ניהול קשרי לקוחות, עוסק באינטראקציה של החברה עם לקוחותיה. כל חברה חייבת לנהל קשר עם לקוחותיה, ולכן היא מחזיקה במערכת ארגונית שנותנת פתרון בתחום זה. אותה מערכת מהווה מערכת ליבה בארגון, שכן היא מחזיקה את המידע הכי חשוב ויקר לו – מי הלקוחות, הזדמנויות, רכישות, ניהול הכנסות וכו'…

סיילספורס (Salesforce) היא אחת החברות המובילות שמספקות פתרון עבור עולם ה-CRM וניהול הלקוחות. כמו כל מערכת ליבה ארגונית, גם את סיילספורס נדרש וצריך לגבות. המערכת אמנם עננית, אבל המידע שנמצא בה מחיק, וטעויות אנוש ואירועי כופרה מתרחשים גם בענן.

עד היום, לקוחות סיילספורס יכולים היו להשתמש בכלי הגיבויים הבסיסי (הבילט-אין) שהמערכת מציעה. אך לאחר כשלים ואי עמידה בזמני אחזור המידע, סיילספורס החליטה להפסיק לאלתר את שירות הגיבוי שהיא מספקת ומציעה ללקוחותיה לרכוש פתרון מתוכנה צד שלישי. כך כותבת החברה:

"בסיילספורס, אמון הלקוחות הוא העדיפות הראשונה שלנו. תהליך שחזור הנתונים לא תואם את הסטנדרטים שלנו בכל הנוגע לחוויית הלקוח, בשל אורך הזמן ומהימנות התהליך. נדרשים לפחות בין שישה לשמונה שבועות על מנת להשלים את התהליך הזה ואנחנו לא יכולים להבטיח שחזור של 100% מהנתונים. עקב כך, לא נציע עוד את השירות הזה החל מ-31 ביולי 2020.

יש גם כמה אפשרויות צד שלישי שניתנות על ידי שותפים שלנו ב-AppExchange. כמה מהן יותר מקיפות, בכך שהן מציעות לך אוטומציה של הגיבוי – הן עבור הדטה והן עבור המטה דטה שלך – ומספקות מכניזם שמאפשר לשחזר את הנתונים בקלות".

פלטפורמת קומוולט מאפשרת כיסוי הגנתי מלא עבור תוכנת הסיילספורס, כמו גם אפשרויות שחזור המתאימות לכל תרחיש – שחזור אובייקט, ארגז חול, מטה דטה ועוד.

הפתרון של קומוולט גמיש והוא היחיד שמאפשר ללקוח לבחור את יעד השמירה לגיבוי. יעד השמירה יכול להיות ענני (S3, Blob) או כפתרון גיבוי אל האון-פרמיס, על גבי ספריה מסוג דיסק (NAS, SAN, DAS). פתרון גיבוי און-פרמיס לסיילספורס נדרש לאבטחת מידע בארגונים שכפופים לרגולציה כמו פיננסים, ממשלה וביטחון.

קומוולט משפרת את ההגנה על סיילספורס מפני כל אירוע, ומספקת פתרון מלא להגנה על הנתונים בכלל:

יחד עם זאת, הגיבוי בפתרון מבוסס הצפנה וניהול הרשאות עבור הגנה מרבית, וכולל גם מנגנון דה דופליקציה לחיסכון בשטח דיסק ובהוצאות.

עוד מידע על פתרון גיבוי הסיילספורס של קומוולט ניתן למצוא כאן.

אירועים קרובים