תוכן שיווקי
הסוף לכפילות ולחוסר הסנכרון בבדיקות?

אפלאוז השיקה פתרון שמאחד את עולמות הבדיקות הידניות והאוטומטיות

הפתרון מאפשר לחברות לממש בצורה יעילה יותר את אסטרטגיית הדיגיטל שלהן, להאיץ את תהליכי הפיתוח ולשפר את האיכות של הפתרונות הדיגיטליים שהן משחררות לשוק

01/06/2020 10:53
מארק גרנות, מנכ"ל אפלאוז ישראל. צילום: אמיר זלצר

מציאת האיזון הנכון בין בדיקות אוטומטיות וידניות הוא אתגר משמעותי באסטרטגיית הבדיקות של כל ארגון. בדיקות אוטומטיות ובדיקות ידניות פועלות לעתים קרובות בשני נתיבים שונים, מה שמוביל לעבודה מיותרת, סרבול, בזבוז זמן ומשאבים, כפל תקציבי לשני סוגי הפתרונות וכיסוי חלקי לבדיקת כל המכשירים ומערכות ההפעלה.

אפלאוז הישראלית-אמריקנית, מובילה עולמית בתחום שירותי בדיקות האיכות ובדיקות חוויית המשתמש במודל Crowd Testing (בדיקות המונים), הכריזה על פתרון משולב, שפותר את האיזון שבין שני סוגי בדיקות אלה. הפתרון משלב בין גישת ה-Crowd Testing למימוש הבדיקות הידניות לסביבת בדיקות אוטומטיות. אלה משתלבות בצורה חלקה בתהליכי ה-CI/CD של הארגון, מה שמאפשר קצבי שחרור גרסאות מהירים ברמת ביטחון גבוהה של איכות הפתרון המשוחרר לשוק. באמצעות הפתרון המשולב, כלל התוצאות והדיווחים של תהליכי הבדיקות מנוהלים במערכת אחת, המאפשרת ראייה כוללת של איכות המוצר.

יש לציין שאפלאוז היא חברת שירותי הבדיקות היחידה המציעה כיום פתרון משולב כזה.

דורון ראובני, מייסד ומנכ"ל אפלאוז, אמר כי "פתרון הבדיקות המשולב מספק לחברות וארגונים תובנות ונקודת מבט מלאה ושלמה על שיטות, תהליכי ותוצאות הבדיקות. גישה הוליסטית זו לבדיקות ובקרת איכות חוסכת זמן בכך שהיא מונעת את הסרבול בעבודה עם כמה מערכות לצרכי הבדיקות, וחוסכת עלויות באמצעות הערכת סיכונים מהירה ומלאה לכל שחרור גרסה – יתרונות שלא ניתן להשיג באמצעות שימוש בכלים אוטומטיים".

"גם בישראל אנחנו מזהים את האתגר הארגוני ואת הקושי לנהל מנגנוני קבלת החלטות נפרדים, המחייבים את הצוותים השונים לבזבז זמן רב להבנת תמונת המצב המלאה והשלמה של בדיקות האיכות", אמר מארק גרנות, מנכ"ל אפלאוז ישראל. "הפתרון המשולב החדש שלנו מאפשר ללקוחותינו בעולמות בדיקות ההמונים להרחיב את מערך הבדיקות באמצעות הטמעת בדיקות אוטומטיות בלי לוותר על האופטימיזציה, וחסכון כספי באמצעות איזון משאבים דינמי בין הפתרונות השונים".

סיפור לקוח: חברת התיירות פרייסליין

חברת התיירות המקוונת פרייסליין היא בין הראשונות לאמץ את הפתרון המשולב של אפלאוז. לדברי אריק גולדברג, סמנכ"ל איכות בפרייסליין, "כחברה מובילה בתחום התיירות, הלקוחות שלנו מצפים מאיתנו לחוויית לקוח יוצאת דופן, שתאפשר להם לחפש ולהזמין דילים תיירותיים אטרקטיביים עבורם. לאור כך, אנחנו פועלים באופן מתמיד כדי לשפר את חוויית הלקוח ואת יישומי התוכנה והדיגיטל שלנו באמצעות תהליכי בדיקות איכות קפדניים. הפתרון המשולב של אפלאוז מסייע לנו להשיג יעדים אלה באופן יעיל, המותאם לצרכים המשתנים".

אפלאוז היא המובילה העולמית בתחום בדיקות ההמונים ואיכות היישומים הדיגיטליים. תוכנה ויישומים נמצאים בליבת כל מותג ולכן, החוויה הדיגיטלית חייבת לעבוד בצורה חלקה בכל מקום. באמצעות בודקים מנוסים, הזמינים על פי דרישה ברחבי העולם, אפלאוז מספקת למותגים חבילה שלמה של בדיקות ומשוב. גישה זו משפרת באופן דרמטי את כיסוי הבדיקות, מונעת את המגבלות של אוף-שור ומעבדות QA מסורתיות ומאיצה את זמן היציאה לשוק עבור מפתחי אתרים, אפליקציות מובייל, יישומי אינטרנט של הדברים וחנויות אונליין. לאפלאוז אלפי לקוחות, ביניהם פורד, פוקס, גוגל ודאו ג'ונס, שסומכים על הפתרון שלה כאמצעי לוודא שהן יספקו ללקוחות חוויה דיגיטלית ללא תקלות.

אירועים קרובים