תוכן שיווקי

Datamind מביאה את פלטפורמת ה-AI המתקדמת של Big Squid לישראל

18/05/2020 11:29
דטה מיינד וביג סקוויד

דטה מיינד (Datamind) מקבוצת מג'יק תעשיות תוכנה, המתמחה בהקמה, ניהול והובלה של פרויקטי Power BI & Qlik BI ונותנת שירות לכ-200 לקוחות, מביאה לישראל את פלטפורמת הבינה המלאכותית Kraken.

Kraken, שפותחה על ידי ביג סקוויד (Big Squid), חברה אמריקנית שמתמחה בבינה מלאכותית ובלימודי מכונה (Artificial Intelligence – AI ו-ML – Machine Learning), הינה פלטפורמת AI חדשנית, המאפשרת ביצוע חיזוי וניתוח נתונים מתקדם במהירות, והנגשתם למשתמש העסקי בצורה פשוטה להבנה.

הכלי מסייע להנהלה הזוטרה עד הבכירה ולאנליסטים לנתח את התהליכים המבוצעים בחברה ולבחון תרחישים בהינתן מספר מצבי פעולה. כך, הנהלת הארגון יכולה, גם בתקופות קשות, להיות ורסטילית יותר בקבלת ההחלטות, שכן הפלטפורמה מאפשרת לה לחזות את ההשלכות הפיננסיות של כל תחריש.

כלי חיזוי כזה מהווה יתרון יחסי לכל עסק ומשמש ככלי החלטה, שמרחיב את מוטת השליטה ביכולת התגובה של ההנהלה לצרכי החברה ונותן מענה לשאלות כגון: מה הסבירות שהלקוח יבטל את השירות? מה הסיכוי שהלקוח ירכוש שוב את המוצרים והשרותים שלנו? מה הסיכוי שעובדים יעזבו? כמה המכירות העתידיות יהיו תואמות את התחזית? מה העלות של גיוס מחדש? כמה לידים יהפכו למכירות?

לדברי חיים זוארץ, מנכ"ל דטה מיינד, "כיום, תחום ה-AI מצריך ידע סטטיסטי ומתמטי מתקדם יחד עם הבנה עסקית ויכולות תכנות מתקדמות – אתגר שמהווה חסם משמעותי לארגונים רבים למימוש הטכנולוגיות הנ"ל ולבניית תחזיות קדימה. בחרנו בפלטפורמת Kraken מאחר שהיא מפשטת ומקצרת את כל תהליך בניית מודל החיזוי על ידי שימוש במספר אלגוריתמים מובנים והרצתם על גבי הנתונים, הרצת תרחישים ו-What If. כל זאת מבוצע על גבי ממשק נוח לעבודה, שלא מצריך ידע בכתיבת קוד מסובך. הפלטפורמה מתאימה לכל סוגי החברות, קטנות וגדולות כאחד".

"לאחר שמכינים את הנתונים ויודעים איזו בעיה רוצים לפתור, מתוך הרצת מספר אלגוריתמים ותרחישים על גבי הנתונים, המערכת מזהה בצורה אוטומטית את האלגוריתם הטוב ביותר, ובאמצעותו מאפשרת בניית תחזיות ובחינת השפעתן קדימה על פי מספר תרחישים שונים. בכך היא מאפשרת בניית מנגנון חיזוי, התייעלות ושיפור מתמיד של הארגון", ציין.

לפרטים נוספים כנסו לאתר החברה.

אירועים קרובים