תוכן שיווקי

אירוספייק מעמיקה את אחיזתה בענן

11/05/2020 11:55
עמי אהרונוביץ, מנהל פעילות אירוספייק ישראל. צילום: עזרא לוי

כתב: הילל יוסף.

אירוספייק, ספקית מסד הנתונים NoSQL, מעמיקה את אחיזתה בענן. בימים אלה הכריזה החברה על Aerospike Cloud Foundation – פלטפורמה שמאפשרת למשתמשים לבנות, לנהל, למכן ולנטר את בסיס הנתונים כשירות (Database as a service – DbaaS).

הפלטפורמה העננית של אירוספייק מבוססת ומותאמת לתקני CNCF (ר"ת Cloud Native Computing Foundation). אלה מוגדרים על ידי קרן הלינוקס ומטרתם לפשט את הפריסה, התזמור, הניהול, ההתראה והמעקב אחר יישומי ענן בכל סביבת ענן – ציבורי או פרטי. פלטפורמת ה-Aerospike Cloud Foundation תהיה זמינה במהלך הרבעון הנוכחי, הוא הרבעון השני של השנה. הגרסה הראשונה של הפלטפורמה תהיה מותאמת לעבודה עם מנוע גוגל קוברנטיס (GKE) על גוגל קלאוד, ותשתיות ענן נוספות יוכרזו בהמשך.

הפלטפורמה כוללת מנגנון ניהול בקוברנטיס (Operator) ותוספים ספציפיים המותאמים באופן אישי לממשק ה-API של קוברנטיס; יכולות לפרוס את האשכולות (Clusters) של אירוספייק בסביבת קוברנטיס (Helm Charts) ; ופרומתיאוס: פתרון ניטור מובנה, הכולל אינטגרציה עם Grafana ומשלב יכולות להצגת לוחות מחוונים (דשבורדים) של ניטור בסיס הנתונים בזמן אמת.

היתרונות של ארכיטקטורת הזיכרון ההיברידית מבית אירוספייק

ארכיטקטורת הזיכרון ההיברידית (HMA) הייחודית מבית אירוספייק ממצה את מלוא הפוטנציאל של החומרה המודרנית ומבטלת את כל הקשיים שמונעים מחברות לספק ערך מהכמויות העצומות של הנתונים בקצה, אל הליבה ובענן. עם אחסון הנתונים על רכיבי SSD חדשניים, כשרק האינדקסים מאוחסנים ב-DRAM בעל ביצועים גבוהים, הפתרון מספק את יתרונות הביצועים הגבוהים של זיכרון מטמון (Cache) עם עקביות ואמינות (Reliability and consistency) בנתונים. כך, המערכת מעניקה לארגוני אנטרפרייז "יתרון תחרותי לא הוגן בחלקיק מהעלות ומהמורכבות של פתרונות מהדור הקודם."

באופן זה, אירוספייק מסייעת לארגונים להפעיל יישומים קריטיים בזמן אמת, ותומכת בטרנספורמציה דיגיטלית. בסיס הנתונים שלה מסייע לארגונים למנוע הונאות, לבצע תשלומים דיגיטליים, לערוך פעולות תיווך אונליין בבורסות ולהעניק מבט של 360 מעלות על הלקוחות. הוא משמש תשתית לאפליקציות ארגוניות שדורשות עלייה מהירה לאוויר באופן קיצוני, ביצועים וסקלביליות.

הארכיטקטורה פשוטה וקלה לתחזוקה, ומפחיתה משמעותית את הגידול בשרתים. עם אשכולות שיודעים לרפא את עצמם, שהם בעלי זמינות גבוהה, בסיס הנתונים של אירוספייק הופך לאידיאלי עבור משימות מחשוב קריטיות, עם הסכמי רמת שירות (SLA) קפדניים ועלייה לאוויר מהירה באופן קיצוני.

כך, מסכמים בחברה, "אנחנו מתחייבים לכך שלא יהיה אצלנו אובדן נתונים, ומעניקים לארגונים שכפול מידע מסונכרן ומאובטח, חוצה דטה סנטרים (XDR), עם מנוע אחסון היברידי ומרובה שכבות. עוד אנחנו מעניקים יכולת לדחיסת נתונים ולניהול דינמי של האשכולות. כך, אנחנו מספקים לארגונים עתירי נתונים, בכל סקייל (מדרג), יכולות ביצועים גבוהות ומרובות, עם אבטחת מידע מרבית ואמינות עקבית".

אושרת בן אבי זבלודוביץ, מנהלת הלקוחות של הסניף הישראלי של איירוספייק. צילום: עזרא לוי

אושרת בן אבי זבלודוביץ, מנהלת הלקוחות של הסניף הישראלי של אירוספייק. צילום: עזרא לוי

אירוספייק מרחיבה פעילות בישראל

בוובינר שערך הסניף הישראלי של החברה, שאותו הנחתה אושרת בן אבי זבלודוביץ', מנהלת הלקוחות של הסניף, עלה כי אירוספייק מרחיבה את פעילותה בישראל ומגייסת בימים אלה עובדים נוספים למגוון תפקידים, כולל תפקידי פיתוח למרכז הפיתוח הישראלי שהחברה פתחה באחרונה. את הוובינר פתח עמי אהרונוביץ', מנכ"ל הסניף הישראלי, שהוקם לפני שנתיים. לדבריו, "משבר הקורונה אמנם פגע בארגונים ממגזרים מסוימים, אולם הביא ליותר פעילויות אונליין, למשל לימוד מרחוק או פרסום דיגיטלי".

"מאות הלקוחות של החברה נמנים על מגזרים שונים, ביניהם בריאות, פיננסי, תשלומים וכרטיסי אשראי, לרבות ברקליס קארד, אמריקן אקספרס וקבוצת השירותים הפיננסים מסינגפור DBS. עוד על לקוחותיה נמנית פייפאל, שתהליכי מניעת ההונאות בעת עסקות מקוונות שלה נעשים על שרתי אירוספייק. הבנק המרכזי של האיחוד האירופי מבצע טרנזקציות גלובליות באיחוד על בסיס הנתונים שלנו. כמו כן, פלייטיקה הישראלית הגדילה איתנו את קצב הקריאה והכתיבת של נתונים (IOPS) פי שלושה, וזאת תוך שימוש בכמות שרתים קטנה במיוחד, מה שהניב לה חיסכון שנתי ממוצע של 1.4 מיליון דולר".

אהרונוביץ' סיים בצטטו את תרזה מלווין, ארכיטקטית ראשית של חטיבת פתרונות ביג דטה מונעי בינה מלאכותית ב-HPE, שאמרה כי "לאחר מחקר מעמיק של שנה וחצי, אין בסיס נתונים יותר טוב מאירוספייק, שמאפשר לבצע מיליוני קריאות וכתיבות בשנייה וכדי להגיע לתוצאות טובות פי 10 מהמתחרים".

אירועים קרובים