תוכן שיווקי

לראשונה בישראל: וואן מציגה מערכת נטסוויט בעברית

05/05/2020 11:28
המערכת של נטסוויט. צילום: יח"צ

לאחר שנתיים של פיתוח והשקעה של מיליוני שקלים, וואן חושפת לוקליזציה מלאה לעברית של נטסוויט – מערכת ה-ERP בענן המצליחה והצומחת בישראל. הודות לפיתוח הבלעדי של וואן, מערכת נטסוויט זמינה מעתה בממשק עברי מלא, כולל הפיכת מסכים ימין-שמאל ועמידה בדרישות השוק המקומי ובתקנות המס הנהוגות בישראל.

וואן היא שותפה מובילה ואסטרטגית בישראל של נטסוויט מבית אורקל. שיתוף הפעולה ההדוק בין החברות נרקם לאורך שנים, והוא מתבסס על שילוב מנצח בין הפלטפורמה הטכנולוגית המתקדמת של נטסוויט להיכרות העמוקה של וואן עם השוק וניסיונה הרב בביצוע פרויקטי ERP ו-CRM בישראל. מעתה יוכלו לקוחות מכל מגזרי התעשייה ליהנות מהטכנולוגיה המתקדמת של נטסוויט גם בגרסה עברית מלאה.

שמעון קצובס, מנהל חטיבת אורקל ונטסוויט בוואן, אמר כי "אנחנו מציגים מהפיכה בשוק המקומי, ומנגישים בצורה מלאה ובלעדית את מערכת נטסוויט לשוק הישראלי ולשוק דובר הערבית ברחבי העולם. אנחנו מביאים פתרון בעל עוצמה טכנולוגית, המשתלב עם מערכת נטסוויט בגישה אינטואיטיבית וקלה לשימוש. הפתרון שפיתחנו הופך את כיוון המסכים ומציע לראשונה גרסה מתורגמת לעברית או לערבית, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח".

קצובס הוסיף כי "השקענו משאבים רבים בפיתוח והבאת הלוקליזציה לשוק, וזאת בשל האהדה הגורפת לה זוכה מערכת נטסוויפט בשוק הישראלי. פיתחנו תוסף ייחודי (Add-on), המאפשר לתרגם את המערכת כולה לעברית, כולל אפשרות בלעדית בישראל להפיכת מסכים ימין-שמאל".

וואן

וואן

הלוקליזציה שפיתחה וואן זמינה ומוכנה לשימוש מידי, ללא צורך בביצוע התאמות או עדכונים מיוחדים. אין צורך בגישה לשרתי מערכת המקור או בהתערבות בקוד המקור של מערכת הענן. כמו כן, הגרסה העברית מאפשרת לעבור במהלך השימוש לממשק המקור באנגלית בצורה קלה ומהירה – למשל במקרים שבהם המשתמש מקבל שירות או השתלטות מרחוק למטרות תמיכה.

נטסוויט היא חברת גלובלית המספקת פתרונות ERP ,CRM ואי-קומרס אינטגרטיביים ומבוססי ענן. ארגונים רבים ברחבי העולם משתמשים במערכת לניהול פעילותם העסקית. פתרונות נטסוויט מיועדים למגוון רחב של ארגונים קטנים, בינוניים וגדולים, בשל היותם מנוהלים במודל של תוכנה כשירות, וכן הודות לפונקציונאליות העשירה במערכת, שמיושמת בתהליכי Best Practices שמובנים בה. נטסוויט מספקת את כל היכולות הנדרשות לניהול ארגון צומח, גמיש ומשגשג, בעזרת פונקציונליות עשירה ופלטפורמה גמישה לניהול משאבי הארגון.

וואן מובילה ביישום, תמיכה והטמעה של מערכת נטסוויט בישראל ובחו"ל. באחרונה סיימה החברה פרויקטים בחברות מובילות: גילת תקשורת, סייברארק, זאדארה, נקסט אינשורנס, BigID ,Browse-Wear ורבות אחרות.

אירועים קרובים