תוכן פרסומי
ראשי » תוכן שיווקי » איך מנהלים עסק תקין כאשר כל העובדים נמצאים בבית?

תוכן שיווקי


GoToMeeting - גם במובייל. צילום: אתר החברה

איך מנהלים עסק תקין כאשר כל העובדים נמצאים בבית?

פורסם ב-26 במרץ 2020
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

בעלי עסקים מתמודדים עם מגוון קשיים ביום יום – תזרים המזומנים, מאיפה להביא לקוחות, אתגרים מול המתחרים ועוד. אין ספק ש-2020 מביאה איתה אתגר רציני ביותר: מגפת הקורונה, שפוגעת פגיעה קשה בכל העסקים הקיימים ומכריחה את רוב עובדיהם ומנהליהם לעבוד מהבית.

ישנם עסקים אשר יתקשו מאוד לעבוד מהבית, כמו מוכר שווארמה או מנהלת חנות בגדים, אבל בעידן הטכנולוגי אפשר לעשות הרבה מרחוק, באמצעות טכנולוגיה קיימת, שעבור חלק ממנה לא צריך יותר מאשר הטלפון האישי.

קיימות תוכנות רבות בשוק שמנסות לעזור לבעלי העסקים לעבוד בבטחה מהבית, מבלי לסכן את הסביבה. בארצות הברית, התופעה קיבלה את השם האטרקטיבי Social Distancing, מה שאצלנו תורגם לריחוק חברתי. הכוונה היא להרחיק את עצמנו מהחברה, בשביל לשמור עלינו ועליהם.

נתמקד באחת החברות הוותיקות בשוק – LogMeIn, שמספקת שירות לשני מיליון משתמשים ביום (בטח עכשיו הנתון הזה עלה), עם מוצרים מותאמים לעבודה מרחוק כמו GoToMeeting ו-GoToWebinar, המציגים מגוון פיצ'רים מתקדמים, שיסייעו לבעלי העסקים לקיים יום עבודה רגיל עד כמה שאפשר במציאות הנוכחית.

GoToMeeting. צילום מסך מאתר החברה

GoToMeeting. צילום מסך מאתר החברה

דבר אליי בווידיאו עם אפשרויות מתקדמות

כל מי שניסה לסגור עסקה מול לקוח בשיחת טלפון או דרך מיילים יודע שאין כמו יחס אישי. כיום, כאשר אין באמת אפשרות לתת יחס אישי פיזי, וידאו הוא הדבר הכי קרוב שיש לנו. בין אם מדובר בשיחה מול עובד, שירות לקוחות ואפילו שיחת ועידה של מספר ראשי מחלקות, כמו השיחות הרגילות שהיו מתנהלות בתחילת כל שבוע. אפשר להעביר את כולם לעולם הווירטואלי עם GoToMeeting.

מדובר בהרבה יותר משיחת וידיאו רגילה. ניתן לקיים מספר שיחות במקביל עם עד 3,000 משתתפים בגרסת האנטרפרייז. קיימת אופציה חכמה של "מצב קריין", שנותנת במה לדובר המרכזי, וקיימת אופציית "מצב קבוצה", המאפשרת לצפות בכל מי שיש לו מצלמה קדמית – ומדובר כנראה בכולם. כך ניתן לראות כל משתתף כאילו הוא אתכם בחדר, וגם לתת לו במה ייחודית לשאת את דבריו. כולם משתתפים וכולם מקשיבים.

לשתף מסכים ולהקליט בלי הגבלה

לא תמיד ניתן להעביר במילים את המידע, ולפעמים יש צורך להראות את המסך שלכם למשתתפים אחרים. ב- GoToMeeting ניתן לעשות זאת בלחיצת כפתור. האופציות לשיתוף הן:

  • שיתוף מסך ספציפי מבין מספר מסכים.
  • שיתוף כל המסכים.
  • שיתוף אפליקציה ספציפית.

בכל האופציות ניתן לראות לפני כן את מה שאנחנו משתפים לפני השיתוף עצמו, כדי שלא נשתף דברים לא רלוונטיים או אישיים.

GoToMeeting

GoToMeeting

הרבה תוכנות מאפשרות לשתף מסכים ולהקליט את הפגישה עם המשתתפים, אך בניגוד אליהן, GoToMeeting מאפשרת הקלטה של כל סשן עם כל המשתתפים, ללא הגבלה של כמות ההקלטות.

איכות הקול ב-GoToMeeting טובה מאוד ומאפשרת לנוכחים לשמוע היטב אחד את השני. קיימת גם אפשרות להתקשר למספר ייעודי חינמי בטלפון (תלוי מיקום), במקרה שלעובד אין מחשב זמין והוא רק רוצה להיות נוכח בשיחה. הווידיאו הוא באיכות HD, כך שלא תפספסו אף פרט.

שגר ושכח, אין התקנות מסורבלות

מאוד קל להצטרף לשיחת ועידה ב-GoToMeeting – לא צריך להתקין אפליקציה נפרדת במחשב והתוכנה רצה ישירות על כל הדפדפנים הפופולריים. גם מהטלפון לא צריך הרשמה, וניתן להירשם כאורח ולהצטרף ישירות לשיחה עם קול ותמונה באיכות גבוהה ואיכותית. בעלי טאבלטים? ב-GoToMeeting הרווחתם מסך מלא, כמעט כמו במחשב.

בעידן שבו אנחנו לא יוצאים הרבה מהבית והמחשב הוא כלי העבודה העיקרי שלנו, הזמינות שלנו הפכה להיות גבוהה הרבה יותר מבעבר, וניתן להצטרף לכל שיחה בקלות וללא מאמץ.

חבילת מוצרים

LogMeIn מציעה מספר מוצרים נוספים, לצד ה-GoToMeeting, כמו GoToWebinar, המאפשר ליצור Webinar (הרצאה או קורס מקוון) עם עד 1,000 משתתפים. ניתן להקליט אותו ולייצר קישור שניתן לשלוח ללקוחות לאחר מכן במייל.

קיימות אופציות שיווק מתקדמות עם GoToStage, המאפשר לחשוף את התכנים שלכם למשתמשים נוספים, בהסכמה שלכם, ואף לייצר דף נחיתה דינמי, שמכיל את הקטעים המוקלטים שיצרתם וכמובן אנליטיקות של המוצר – מי לחץ, מי צפה וכן הלאה, כך שמדובר בכלי שיווקי חזק ביותר.

סיכום

אין ספק שעבודה מרחוק הופכת להיות תחום תחרותי הרבה יותר בעידן של היום. LogMeIn יודעת את זה ומציעה את השירותים המתקדמים שלה עבור לקוחות קיימים וחברות הקשורות לתחום הבריאות או ארגונים ללא מטרות רווח.

אנחנו, באינפורמט, שמנו לעצמנו כמטרה לעזור לכם להתחבר לשירות כמה שיותר מהר כדי שתתחילו לעבוד עוד היום מהבית עם העובדים, הספקים והלקוחות שלכם. חשוב להשתמש בשירותים של חברה עם ותק ושירות לקוחות מקצועי ובעל ניסיון.

שנהיה בריאים כולנו ונעבור את זה בקלות, ואם נרצה, גם אחרי, נוכל להמשיך לעבוד מהבית ללא חשש ומבלי לפגוע בתפוקה.

אינפורמט נוסדה ב-1994 והנה אחת מהחברות הוותיקות והמובילות בתחום המחשוב בישראל. אנשינו מחזיקים בהסמכות של היצרנים המובילים בתחום ה-IT בעולם. אנחנו מתמחים במתן פתרונות מחשוב מתקדמים ומהווה One Stop Shop בתחום ה IT ללקוחותינו.

צרו עמנו קשר לתיאום פגישה ולהתאמת פתרון אישי.

איך מנהלים עסק תקין כאשר כל העובדים נמצאים בבית? Reviewed by on . בעלי עסקים מתמודדים עם מגוון קשיים ביום יום - תזרים המזומנים, מאיפה להביא לקוחות, אתגרים מול המתחרים ועוד. אין ספק ש-2020 מביאה איתה אתגר רציני ביותר: מגפת הקור בעלי עסקים מתמודדים עם מגוון קשיים ביום יום - תזרים המזומנים, מאיפה להביא לקוחות, אתגרים מול המתחרים ועוד. אין ספק ש-2020 מביאה איתה אתגר רציני ביותר: מגפת הקור Rating: 0

הגיבו