תוכן שיווקי

IDC: היטאצ'י ונטרה – בראש קטגוריית ה-Leaders בתחום אחסון מבוסס אובייקטים

החברה זוכה בתואר בפעם הרביעית ברציפות ● למעלה מ-2,500 ארגונים ברחבי העולם בחרו ב-Content Platform של היטאצ'י לדרישות התובעניות עבור האפליקציות ואחסון ענן

05/01/2020 13:52
חיים כהן, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל. צילום: אלישר

היטאצ'י ונטרה, חברת-בת בבעלות תאגיד היטאצ'י, דורגה בראש קטגוריית החברות המובילות (Leaders) במחקר MarketScape של חברת המחקר IDC, אשר ביצעה הערכה גלובלית של ספקי אחסון מבוסס אובייקטים לשנת 2019. היטאצ'י זכתה בדירוג בזכות פלטפורמת התוכן שלה – Hitachi Content Platform HCP.

במסגרת המחקר, ביצעו האנליסטים של חברת IDC הערכה של 13 ספקים בולטים בשוק האחסון מבוסס אובייקטים. ההערכה המקיפה מבוססת על מספר פרמטרים שונים המודדים את הצלחת הספק במתן פתרון אחסון מבוסס אובייקטים.

על פי הדו"ח של IDC, "פורטפוליו ה-HCP של היטאצ'י ונטרה מציע ללקוחות החברה גמישות ואת האפשרות לבחור את הפתרון המתאים ביותר לדרישות הארגון, ולהתאים אותו אישית ובאופן מקיף. יחד, פתרון ה-HCP (ר"ת Hitachi Content Platform) וה-Hitachi Cloud Scale Platform יתמקדו בעומסי עבודה כבדים של הדור הבא, כדוגמת: IoT, ניהול מדיה, AI, ML וניהול מאגרי תוכן. לקוחות צריכים לשקול להשתמש בפתרון ה-HCP של היטאצ'י ונטרה כדי להשיג אחסון אובייקטים סקלבילי, מותאם לענן ובעל יכולות ניהול ושליטה – כמו גם פתרונות משולבים עבור ניידות של נתונים, אנליטיקה וגישה לנתונים – כדי לעמוד בדרישות העסקיות הנוכחיות והעתידיות שלהם".

התמונה באדיבות חברת המחקר IDC

התמונה באדיבות חברת המחקר IDC

"פלטפורמת התוכן של היטאצ'י, ה-HCP, מציעה ללקוחות ערך מוסף הכולל מודרניזציה לנתונים באמצעות אספקת תשתית גמישה, יחד עם כלים אשר מעשירים ומגינים על הנתונים", אמרה אמיטה פוטניס, מנהלת המחקר בנושא מערכות אחסון מבוססות קבצים ואובייקטים ב-IDC. "היטאצ'י ונטרה ממשיכה לספק חידושים בפורטפוליו ה-HCP כדי להתמודד עם עומסי העבודה החדשים באמצעות היכולת שלה לארגן את הנתונים על כל סוגי מדיות האחסון, כולל פלאש, דיסקים, קלטות ושירותי אחסון ענן ציבורי. פתרון ה-HCP מוביל את החברה למיצוב חזק בשוק האחסון מבוסס האובייקטים".

פלטפורמת התוכן של היטאצ'י הוא פתרון אחסון מבוסס אובייקטים מתקדם, המוגדר על ידי תוכנה, אשר מאפשר לארגונים לאחסן, להעשיר, להפעיל ולבצע מודרניזציה חכמה של הנתונים באתר המקומי ובענן. פתרון ה-HCP מספק ביצועים ויכולת התרחבות (scalability), במחיר תחרותי ביחס לפתרונות דומים. בנוסף, ניהול נתונים חכם לצורך רגולציות, אוטומציה ואקוסיסטם רחב של תוכנות ואפליקציות של שותפים. פורטפוליו ה-HCP מאחד בין אחסון אובייקטים, סנכרון ושיתוף קבצים, cloud storage gateways, חיפוש ואנליטיקה מתוחכמים, כדי ליצור פתרון אחסון ענן משולב, פשוט וחכם. הפתרון מאפשר למשתמשים להוציא לפעול אסטרטגיות ממוקדות-נתונים ולהפוך את הנתונים למאובטחים, זמינים, המספקים תובנות ואשר ניתן לפעול לפיהם.

חיים כהן, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל, אמר כי, "המיצוב המתמשך של היטאצ'י ונטרה בקטגוריית המובילים, יחד עם השירותים שהיא מספקת עבור למעלה מ-2,500 לקוחות, מהווים עדות להצלחה של פורטפוליו חזק, בר-קיימא ומשולב, אשר ממשיך לספק ערך אמיתי ופתרונות חדשניים לארגונים בכל רחבי העולם".

"פתרונות אחסון מבוססי אובייקטים מבוקשים מאוד, היות שהם מתמודדים עם כמה מאתגרי ניהול הנתונים הגדולים ביותר העומדים בפני ארגונים כיום, כגון אחסון חכם, הגנה על נתונים, ענן היברידי, multi-cloud, וניהול מידע גלובלי", אמר סקוט בייקר, מנהל שיווק מוצר בכיר בהיטאצ'י ונטרה. "המיקום שלנו כמובילים בדו"ח IDC בנושא אחסון מבוסס אובייקטים בפעם הרביעית ברציפות, מהווה אימות נוסף לכך כי היכולות המובילות של היטאצ'י בתחום זה מסייעות ללקוחות לאחסן, להגן ולגשת לנתונים שלהם בעידן ה-DataOps"

להורדת הדו"ח המלא לחצו כאן.

אירועים קרובים