תוכן שיווקי

תיקון תקלות אוטומטי מבוסס AI לסביבות Production? אנחנו בדרך לשם

מובינגאון משיקה את XiteiT - פלטפורמה לניהול סביבות Production מורכבות

19/12/2019 11:26
אבי שליסמן, מנכ"ל ורועי בריהנד, סמנכ"ל הטכנולוגיות, מובינגאון. צילום: גיל נחושתן

"שמירה על ביצועים וזמינות מערכות ה-Production, הינה אחד מעורקי החיים המשמעותיים לארגונים בעת הנוכחית. בניגוד לעבר, זמינות בעידן החדש נמדדת ומנוהלת בממדים רבים ושונים, פנימיים וחיצוניים, כגון: האם השירות עובד בצורה מהירה מספיק, האם הביצועים עומדים במדדים שאתה מצפה להם, האם אתה מצליח לספק את חוויית הלקוח האופטימלית, האם האנליסטים מקבלים את המידע ויודעים באמת לנתח אותו ולשאוב ממנו מידע עסקי. המורכבות הזו לא מאפשרת לנו לעצור לרגע, ויש צורך בסביבה שיודעת לראות את הבעיות ולפתור אותן בצורה פרואקטיבית, לפני שהלקוחות שלנו מושפעים מהן. כדי להשיג זאת, אתה צריך שיהיה לך פתרון כמו XiteiT", כך מספר אבי שליסמן, מנכ"ל מובינגאון, החברה המתמחה באספקת NOC כשירות, ומשיקה בימים אלו את הפתרון החדש שלה.

XiteiT היא פלטפורמה שנולדה לפני כ-3 שנים ככלי המשמש את מובינגאון לצורך השירותים שהיא מעניקה ללקוחותיה באופן שוטף. פלטפורמת XiteiT מאפשרת למובינגאון לספק שירות 24/7 ברמה גבוהה ומנוהלת, ולכן מחובר באופן שוטף לסביבות הפרודקשן של לקוחות החברה תוך התאמה באופן שוטף לדרישות משתנות.

פתרון ללקוחות שרוצים לטפל במערכת התפעול באופן עצמאי

"אנחנו מבינים שיש לקוחות רבים שמתפעלים את ניהול 24/7 של סביבות הפרודקשן שלהם בתוך הבית (In-House) ולכן החלטנו לחשוף את הכלי גם ללקוחות כאלה. עכשיו אנחנו מציעים את XiteiT כפלטפורמה בענן – פתרון המאפשר לכל חברה לתפעל את האופרציה בעצמה, ברמה דומה לרמת השירות שאנחנו מעניקים, ללא צורך בהתקנה ותחזוקה. ללקוחות אשר מבחינה רגולטורית אינם רוצים/יכולים להעביר מידע לענן הציבורי, אנו מאפשרים התקנה ותפעול בענן הפרטי של הלקוח, ובכך גם ליהנות מיכולות וצרכים של לקוחות רבים ועדיין לנהל הכל בתוך הארגון. זהו פתרון שמתאים לכל חברה, לכל גודל, ללקוחות שרוצים לטפל במערכת התפעול באופן עצמאי", הוא מסביר.

הרעיון המרכזי שסביבו נבנתה המערכת של XiteiT הינו הצורך לאפשר ניהול מלא ממקום מרכזי אחד, שמחובר לכל המערכות התפעוליות, החל ממערכות הניטור, מערכות האוטומציה כגון Jenkins, מערכות ניהול פיתוח כגון Jira, תקשורת ארגונית כגון Slack ועוד ."זווית הראייה שלנו היא ניהול התפעול והתהליכים ממקום מרכזי אחד, איך מנהלים את ה-NOC, בהסתכלות מלמעלה, כזה שמשלב את ההון האנושי עם אוטומציה היכן שניתן. המערכת יודעת מתי לבצע אסקלציה לטלפון או סמס, בדומה לכלים אחרים, אבל הרעיון הוא לבצע Self-Healing בעזרת ההון האנושי ו/או אוטומציה, על מנת לאפשר לצוותי ה-DevOps להיות מרוכזים בשוטף ולא בכיבוי שריפות", מספר שליסמן על המערכת.

מובינגאון

מכיוון שכל הפעילות מתנהלת ממקום מרכזי, יש מידע אופרטיבי נרחב גם על ההתראות שמגיעות ממערכות הניטור וגם מידע על אופן הטיפול המלא, הן האוטומטי והן הידני, ולשם כך שולבה גם מערכת BI לניתוח מידע בזמן אמת. "הפתרון שלנו יכול להראות למשתמשים מה רץ טוב ומה לא, ולכל אחד לקבל לוח פיקוד מעודכן. הוא מאפשר לנתח את המידע עבור כל אחד מהמנהלים בארגון, כל אחד לפי הצרכים שלו: מנהל פיתוח, מנהל תפעול וכדומה. כל אחד יכול לקבל לשולחן העבודה שלו נקודת מבט המציגה הסתכלות שונה על המידע שנצבר תוך כדי עבודה", מוסיף שליסמן.

החזון הוא בסופו של דבר לפתח פלטפורמה המשלבת את הידע האנושי, חיזוי בעיות באופן אוטומטי ומנוע המלצות מבוסס למידת מכונה (Machine Learning) על מנת לאפשר פתרון בעיות באופן המהיר ביותר שיאפשר ללקוחות XiteiT לתת שירות טוב יותר ללקוחות שלהם.

"XiteiT הוא פתרון שגדל מהצורך שלנו כחברת שירותים והוא ימשיך לגדול ולהתרחב. הוא נשאר חלק מהעולם שלנו, כי כל הידע שאנחנו לומדים וצוברים בשירות שאנחנו נותנים בסופו של דבר מוטמע גם ב-XiteiT. זה אחד הדברים שמבדילים אותנו: אנחנו לא מפתחים רק מוצר, אנחנו באים מהשוק ונותנים שירותים בשוק, והפלטפורמה היא תולדה של מה שאנחנו יודעים ומה שאנחנו לומדים יום יום מהלקוחות שאנחנו מנהלים", מסכם שליסמן.

מובינגאון מתמחה בשירותי NOC ו-DevOps מאז שנת 2011. בין לקוחותיה ניתן למנות חברות כגון: Sisense, WebPals, BOLT ו-Taboola.

לפרטים נוספים ניתן לגלוש לאתר הבית של XiteiT

אירועים קרובים