תוכן שיווקי

ווי אנקור רותמת את כוח המחשוב של הענן לעצירת מתקפות

16/12/2019 11:31
ווי אנקור

נהוג לדבר על השימוש בענן כחלק משיח על צריכת שירותים, צמצום הוצאות אחזקת דטה סנטר וניצול יכולות העיבוד של מחשוב הענן למגוון שימושים. יצרני אבטחת המידע המובילים בעולם רותמים את יתרונות הענן לצורך שיפור יכולות ההתמודדות עם האיומים ואתגרי האבטחה ההולכים וגדלים.

במסגרת עבודת המומחים של ווי אנקור אצל מגוון רחב של לקוחות ובעשרות פרויקטים שונים, החברה הבינה את הצורך לשפר את המענה הניתן ללקוחות בהתמודדות עם איומי האבטחה הנוכחיים והעתידיים. על בסיס זה, ווי אנקור מציעה פתרון אבטחה מלא, המבוסס על המערכות המובילות בעולם בתחומן כיום – מערכות המתבססות על העוצמה הקיימת בשימוש בחוכמת ההמונים שמאפשר הענן.

המערכות החדשניות מאפשרות לאתר, למנוע ולתחקר בצורה מהירה ויעילה את המתקפות המתקדמות ביותר הקיימות, תוך המשך פיתוח היכולות, צפיית פני עתיד והכנה למתן מענה ליכולות התוקפים ההולכות ומשתפרות.

הפתרון המשולב מתבסס על שימוש ב-CrowdStrike – מערכת אבטחת תחנות הקצה והשרתים המובילה בעולם, יחד עם יכולות מערכת Armis, המגנה על רשת המחשוב הארגונית ומאתרת כל רכיב, כולל אינטרנט של הדברים, ומזהה כל פעילות חריגה ברשת. כל זאת בשילוב מערכת Okta, שמאפשרת הגנה על זהות המשתמש וצריכת שירותי ענן בצורה מאובטחת ונוחה מאוד לשימוש, כולל יכולות SSO (הזדהות אחודה – Single Sign On) ו-MFA (אימות זהות עם מספר גורמים – Multi Factor Authentication).

המערכות נסמכות על יכולות למידת מכונה לזיהוי פעילות עוינת ולהבנת תהליכי העבודה השגרתיים בארגון, ומאפשרות מינימום התראות שווא ומקסימום יעילות במניעת התקיפות וניסיונות החדירה או ההתחזות למערכות הארגון.

כל אחת מהמערכות הנה מערכת מבוססת ענן, כאשר הפתרון כולו מהווה Cloud Delivered Security – פתרון הוליסטי שמנצל בצורה מיטבית את יתרונות השימוש בענן. הפתרון מאפשר הגנה מלאה על מערכות המחשוב בארגון, על רשת הארגון ועל זהות המשתמשים.

לתת פייט לרעים

בעידן הנוכחי, שבו ידם של התוקפים לרוב על העליונה, אנחנו שומעים חדשות לבקרים על פריצות מחשב ותקיפות מוצלחות על חברות וארגונים מכל הגדלים והסוגים. גניבת מידע, הונאות פיננסיות, התחזות למשתמשים, דרישת כופר לשחרור מערכות מחשב שהוצפנו ועוד הפכו, לצערנו, לדבר שבשגרה. סוף סוף, למרגלות שנת 2020, הגענו לשלב שבו ניתן לתת מענה הולם למתקפות המתקדמות ביותר ולהגיע למצב שבו מנהל האבטחה בארגון מסוגל לתת פייט לרעים כמו שצריך.

השימוש במערכות אלה, שכאמור מתבססות על חדשנות טכנולוגית ויכולות הענן, מאפשר להחליף מערכות אבטחה מיושנות או, לחילופין, לעבוד לצדן ולשפר את רמת אבטחת הארגון בכמה מדרגות, בפרק זמן קצר ביותר של ימים בודדים וללא הפרעה לעבודה השוטפת של הארגון. הן מאפשרות התמודדות עם סיכונים המגיעים מרשת האינטרנט, משימוש ברכיבי מדיה מגנטית, רכיבי אינטרנט של הדברים, סיכונים הנובעים משימוש בשירותי ענן ועוד.

אנחנו, ב-ווי אנקור, גאים להיות שותפים מובילים של החברות CrowdStrike, Armis ו-Okta, ולספק ללקוחותינו מענה אבטחתי מתקדם ומקיף.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם ווי אנקור.

אירועים קרובים