תוכן שיווקי

טריפקטה גייסה 100 מיליון דולרים לתמיכה בהמשך צמיחתה

החברה היא ספקית מובילה בתחום ה-Data Quality, וההשקעה מגיעה על רקע גידול של פי שלושה במספר המשתמשים בפלטפורמה של החברה, וגידול של למעלה מפי שניים בהכנסות החברה מפלטפורמת הענן שלה

04/12/2019 11:27

טריפקטה, חלוצת תחום ה-Data Wrangler – ספקית פלטפורמת Data Preparation ו-Data Cleansing מבוססת AI, הודיעה לאחרונה על השלמת גיוס בהיקף של 100 מיליון דולר מסדרה של גופי השקעה אסטרטגיים.

בין הגופים המשקיעים בסבב הגיוס הנוכחי של החברה נמנות החברות והקרנות הבאות: גוגל, אינפוסיס, גריילוק פרטנרס, טלסטרה, NTT DOCOMO Ventures, BMW iVentures, ABN AMRO Digital Impact Fund, ועוד.

הכספים שגויסו מיועדים לסייע לחברה להגדיל את יכולות הפריסה של הפלטפורמה שלה, המאפשרת גישה מודרנית ועצמאית (self service) לביצוע תהליכי טיוב והכנה של מידע לאנליזה. המשקיעים החדשים ישמשו גם שותפים אסטרטגיים של Trifacta ויסייעו לחברה בפיתוח של ורטיקלים ושווקים חדשים – דוגמת: טלקום, רכב, אנרגיה, בנקאות ותשתיות.

טריפקטה מאפשרת ללקוחותיה לבצע מודרניזציה בגישה שלהם לניהול תהליכי טיוב המידע והתאמתם לעידן הדיגיטלי, בדגש שארגונים אינם יכולים יותר לסמוך על מאגרי מידע מבודדים (siloed data). טכנולוגיות חדשות מבוססות AI נדרשות על מנת שארגונים יוכלו לעשות שימוש עסקי נכון במידע. זהו הרקע לגידול המהיר בבסיס הלקוחות של טריפקטה, הכולל כיום למעלה מ-10,000 ארגונים ברחבי העולם, בהם: ויזה, אוטודסק, פפסיקו, סטנלי בלק אנד דקר, סומיטומו בנק, ניו יורק לייף, BNSF Railway ובנק קומונוולת' אוסטרליה.

AWS ו-גוגל קלאוד בחרו טריפקטה

מגזין העסקים Harvard Business Review קבע כי "איכות נתונים נמוכה היא האויב מספר אחד להרחבת השימושיות באפליקציות מבוססות למידת מכונה". ארגונים לומדים במהירות שפרויקטי AI נותרים מיותמים מכיוון ולאלגוריתמים לא זורם מידע 'נקי'. הפלטפורמה של טריפקטה מזהה במהירות מידע 'מלוכלך' ומטייבת אותו באמצעות יישום של תהליך AI על המידע הגולמי.

ענקיות מחשוב ענן, דוגמת AWS ו-גוגל קלאוד – מציעות שירותי Data Preparation סטנדרטיים, המבוססים על הפלטפורמה של טריפקטה, המיועדים לסייע לארגונים לטפל באיכות נתונים נמוכה, ומונעים מארגונים ליישם טכנולוגיות מבוססות AI או ML.

מרסל קריימר, מנהל Data Engineering, בתאגיד הבנקאות ההולנדי ABN AMRO: "כחלק מאסטרטגיית המידע שלנו, אנחנו ממוקדים באיתור פתרונות בהם נוכל להשתמש בתהליכים העסקיים שלנו בטכניקות חכמות לניקוי והכנת המידע. אנו רואים את טריפקטה כ-Enabler מרכזי, שמאפשר לצמצם את הזמנים והעלויות לטיוב מידע גלם. זה יסייע לנו לאמץ תרבות יותר שיתופית של המידע, ויאיץ את היצירה של ערכים חדשים שניתן להפיק מהמידע".

מרקוס ברנדט, שותף בקרן ההון סיכון של תאגיד הרכב BMW iVentures: "אנו מתמודדים בארגון שלנו עם גידול אקספוננציאלי בתחום הביג דטה – ממכונות במפעלי הייצור ועד לקישוריות של רכבים הנמצאים כבר על הכביש. אנו מאמינים שפתרון ה-Data Preparation של טריפקטה יתפוס מקום מרכזי בחיבור בין שלל מקורות המידע ובין יצירת תובנות עסקיות. טריפקטה משמשת Enabler במעבר לארגון דיגיטלי".

יוסי רודריק, מנכ"ל אקורייט מקבוצת UCL, נציגת טריפקטה בישראל. צילום: יח"צ

יוסי רודריק, מנכ"ל אקורייט מקבוצת UCL, נציגת טריפקטה בישראל. צילום: יח"צ

יוסי רודריק, מנכ"ל אקורייט מקבוצת UCL, נציגת טריפקטה בישראל: "קהילת המשתמשים בפלטפורמה בישראל הולכת וגדלה. עד כה הוכשרו מעל 50 אנליסטים בפלטפורמה, והיא נמצאת בשימוש של גופים ביטחוניים ופיננסיים בישראל. הכוח של Trifacta הינו בכך שהיא מאפשרת לאנליסטים, Data Engineers ו-Data Scientists, לבצע את מלאכת טיוב והכנת הנתונים לאנליזה ללא צורך בקידוד. כניסת הפלטפורמה לארגונים הולכת וגוברת, עקב הצורך לנתונים מטוייבים וזמינים, הצורך והדרישה ל-Self Service, והרגולציות החדשות המחייבות הערכות שונה של הנתונים".

אירועים קרובים