תוכן שיווקי

ניידות ואבטחת מידע בארגונים – אתגר המהפכה הדיגיטלית

28/10/2019 10:01
מקור: BigStock

האם אתם בטוחים שאתם דואגים למניעת פרצות אבטחת מידע בכל הגזרות בארגון שלכם?

לפי מחקר של IDC, כבר ב-2015, מספר משתמשי האינטרנט הניידים בארצות הברית עלה על זה של משתמשי האינטרנט הנייחים. שירותי הניידות אותם אנו צורכים כצרכנים פרטיים השתפרו לאין שיעור, וכיום לא ניתן לדמיין את חיינו ללא ביצוע פעולות מהמכשיר הנייד. אולם, במקומות העבודה המהפכה הזו רק החלה. עובדים מצפים לקבל פתרונות ניידות ברמה גבוהה גם במקומות העבודה שלהם וארגונים נאלצים להשתנות כדי להיענות לצרכים אלה.

בעוד שבעבר, ארגוני ה-IT היו "סגורים", כי כך היה קל יותר לשמור על הארגונים ועל המידע, כיום כבר אין ברירה אלא להיפתח ולתת למידע לזרום בנתיבים השונים, כדוגמת הטלפונים החכמים. הרבה ארגונים בארץ ובעולם כבר מאמצים טכנולוגיות מתקדמות, וארגון שלא מתקדם – יפסיד במוקדם או במאוחר. בכל מקום בימינו עסקים שואפים לתת לעובדיהם את המידע ואת המכשור שיאפשר להם לקבל את ההחלטה הנכונה, ולפעול נכון על מנת להעצימם ולתת להם להתנהל בצורה נוחה וחופשית.

איך עושים את זה תוך שמירה על המידע?

האתגר הגדול של ארגוני המחשוב הוא להיפתח ולתת גישה למכשירים ניידים, תוך שמירה דקדקנית על נכסי המידע של הארגון. כך, בארגונים מתקדמים רבים בעולם מתבהרת התובנה כי המכשירים הניידים הינם למעשה חלק ממערך ה-IT בארגון, ויש לתת מענה טכנולוגי לאתגר הניידות תוך אבטחת המידע.

אפל ופתרונותיה מהווים מזה מספר שנים חלק בלתי נפרד מהמהפכה הדיגיטלית בעולם העסקים. למכשירים מבית אפל יתרונות רבים ללקוחות עסקיים, והראשון שבהם הוא אבטחת המידע. אפל היא החברה היחידה בעולם המייצרת בעצמה את החומרה והתוכנה למכשיריה, ומספקת פתרון אחד אינטגרטיבי, הוליסטי ומושלם. רכיבי האבטחה מוטמעים בכל שכבה ושכבה, והופכים את הפריצה למכשיר למשימה בלתי אפשרית. יתרונות נוספים הם קלות השימוש והאינטואיטיביות, החיסכון לטווח ארוך, המתאפשר בשל השמירה על ערך גריטה גבוה, עמידות המכשירים לאורך זמן ומחויבות מערכת ההפעלה לתמוך במכשירים שנים אחורה.

פתרון ה-ABM של אפל. מקור: אפל

פתרון ה-ABM של אפל. מקור: אפל

בנוסף לכל הנזכרים לעיל, אחד היתרונות הגדולים, שכעת זמין גם בישראל על ידי פרטנר עסקים, הוא פלטפורמה חדישה שנקראת Apple Business Manager – או, בקיצור, ABM. פלטפורמה זו, בשילוב עם מגוון כלי UEM לניהול ארגוני של מכשירים, מאפשרת פריסת מכשירים אוטומטית וחכמה, כך שהעובד פותח את הקופסה הסגורה ומיד לאחר הדלקת המכשיר, הציוד "מתקין את עצמו" כבמטה קסם ומתחבר לשרת ניהול המכשירים (UEM). הכל נעשה בדיוק לפי הפרופיל והפוליסות שהארגון דרש והגדיר מראש.

מרגע ההתחברות, המכשיר יישאר מחובר בכל עת לשרת ה-UEM ול-ABM, עד ל-"שחרורו מהשירות״ על ידי הארגון. בדרך זו תתאפשר שליטה מלאה של הארגון במכשיר תוך שמירה על הפרטיות והמידע האישי של המשתמש, שממשיך להיות מנוהל ללא הפרעה על ידי ה-Apple ID שלו. עוד מאפשרת הפלטפורמה הפצת אפליקציות ותוכן באופן חכם, כולל רכישה מרוכזת של אפליקציות באמצעות כרטיס אשראי ארגוני.

עם ABM, ארגונים חוסכים באופן משמעותי את עלויות ההטמעה, ההפצה והניהול של מכשירים ניידים.

למה הכי כדאי לרכוש את שירות ה- Apple Business Manager דרך פרטנר?

  • פרטנר היא ספקית הסלולר היחידה בעלת מערך תמיכה לשירות ABM.
  • יכולת וניסיון עשירים בתמיכה ושירות למערכי UEM.
  • הנציגה הישראלית היחידה המומלצת באתר אפל.

לפרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים