תוכן שיווקי

סינאל הכריזה על גרסה חדשה של המערכת שלה לניהול משאבי האנוש

מדובר בגרסה 8.0.2 של מערכת Harmony V8, שכוללת שלל יתרונות ותוספות

07/10/2019 11:58
ארז בוגנים, משנה וממלא מקום מנכ"ל סינאל. צילום: אלעד גרשגורן

סינאל מלל פייוויי, המספקת פתרונות תוכנה משולבי חומרה לניהול המשאב האנושי בארגון, הכריזה על גרסה 8.0.2 של מערכת Harmony V8. המערכת מספקת פתרונות משולבי תוכנה וחומרה לניהול אינטגרטיבי מקצה לקצה של שכר ומשאבי אנוש, דיווחי נוכחות, סליקה פנסיונית, וכן ניהול מערכי אבטחה ובקרת כניסה. המודולים משולבים במסד נתונים אחד בענן, שמוזן ומתעדכן בזמן אמת ומספק למנהלים תמונת מצב עדכנית על עובדיהם בכל עת ומכל מקום – באמצעות מחשב, טאבלט, סמארטפון או כל התקן אחר.

גרסה 8.0.2 של Harmony V8 בענן מציעה שלל חידושים, שמאפשרים ייעול נוסף בניהול העובדים והמבקרים בארגון, וביניהם:

הקמה יעילה של עובד חדש

  • המערכת מייעלת את חובת ההגדרה של כרטיס עובד לעובדים חדשים. לא מתאפשרת הקמת עובד ללא עדכון מספר כרטיס. אם קיים שעון טביעת אצבע במערכת, יישתל מספר העובד כמספר הכרטיס בצורה אוטומטית.
  • מסך עדכונים מאפשר למנהל לצפות ולעדכן בהרשאה את סידור העבודה, במידה שאינו תואם לשעות בפועל.
  • טופס 101 כלול בתוכנה ומותאם לדרישות משרד האוצר ל-2019.

התממשקות מאובטחת לשירותי ווב ול-BI

  • ניתן לבצע ממשקי קלט/פלט באמצעות Web Service מאובטח. המערכת מאפשרת לממשק את המידע הקיים בענן של Harmony למערכות ביתיות או למערכות BI ארגוניות, ולהפיק מהן תובנות חשובות לשיפור הארגון ותהליכיו.
  • המערכת מתממשקת עם בקרי טביעת אצבע BioEntryX ובקרי SY-420/440, ומרחיבה בכך את אופציות החומרה לבקרות כניסה.

שליטה על שעות נוספות

הגרסה החדשה כוללת הגבלת שעות נוספות ברמה חודשית. ניתן להגדיר במערכת Harmony מכסת שעות נוספות חודשית לכל עובד, שמעבר לה המערכת לא תשלם את השעות הנוספות, אלא אם יש אישור מנהל לחריגה מהמכסה שנקבעה.

שיוך מנהלים לכל רמה בארגון, פתרון לניהול עובדים מושאלים

  • במסך תחזוקה התווסף מסך למנהל המערכת, המאפשר לשייך מנהל לכל רמה בארגון בצורה גמישה, כולל אפשרות החלפת מנהל במנהל אחר באופן גורף.
  • המערכת החדשה מספקת פתרון לניהול עובדים מושאלים. בארגון מרובה סניפים, שחלק מהעובדים שלו עובדים לסירוגין ביותר מסניף אחד, ניתן להגדיר עתה הרשאות עדכון למנהלים השונים, על פי הדיווח בסניף שכפוף למנהל.

התאמה לדרישות המדען הראשי

מערכת Harmony הותאמה לדרישות המדען הראשי העדכניות ועומדת בתקנות הרגולטוריות העדכניות ביותר הנדרשות.

תזמון הרצת ממשקים, חסכון בעבודה ידנית

  • במסך תחזוקה מתאפשר תזמון הרצת ממשקים על פי לוחות זמנים שנקבעו מראש, תוך ייעול משמעותי בהשוואה לעבודה ידנית. באמצעות לשונית חדשה, "מתזמן", הממשקים ניתנים לייצוא ל-FTP או לשליחה באמצעות המייל.
  • ניתן להגדיר התראות "שגויים" לעובד/למנהל בסוף החודש והצורך לאשר דו"ח. ההתראות יוצגו כשמשתמש נכנס למערכת בתקופה שהוגדרה לסיום העדכונים לחודש קודם.

אבטחה ברמה גבוהה, שמירה על פרטיות העובדים

מערכת ה-Harmony עברה, בהצלחה מרובה, בדיקות אבטחת מידע ובדיקות חדירה מקיפות. היא מבטיחה כיום שמירה מלאה על פרטיות העובד, כולל: שם, מספר תעודת זהות, כתובת מגורים, כתובת מייל ופרטים אישיים נוספים.

הטענה יעילה של ארוחות

המערכת מאפשרת לטעון תג במספר ארוחות קבוע. כאשר מכסת הארוחות שנקבעה מסתיימת, ניתן לטעון אותה מחדש דרך מסך העובדים או לטעון ארוחות בכרטיס העובד בעמדת קיוסק ולשלם בכרטיס אשראי.

גישה קלה לפעולות שוטפות

  • בממשק המשתמש שולבו פקדים חדשים בצדו השמאלי של מסך עדכונים, המאפשרים גישה קלה לפעולות שוטפות, כגון: עדכון גלובלי, הוספת רשומה והדפסת כרטיס עובד.
  • כמו כן, שולב תפריט עזרה חדש הכולל מנוע חיפוש לקבלת מידע על התוכנה במלל או בסרטונים. התפריט נוסף לתפריטים הקיימים.

"כחלוצה וכמובילה בפתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי, סינאל קשובה לתמורות המהירות והמשמעותיות שמתחוללות בתחום משאבי האנוש", מסר ארז בוגנים, המשנה וממלא מקום המנכ"ל של סינאל מלל פייוויי. "השקת הגרסה החדשה של מערכת Harmony V8 מבטאת את המחויבות המתמשכת שלנו לאפשר למנהלים ולעובדים בישראל ובעולם למנף את מיטב הטכנולוגיות והפרקטיקות בתחום".

בקרו בעמודי סינאל בפייסבוק ובלינקדאין.

אירועים קרובים