תוכן שיווקי

קבוצת שגריר הטמיעה פתרון הדפסה כלל ארגוני של פרינטר סנטר

הפתרון כולל הצבת מדפסות משולבות מתקדמות מבית HP, מותאמות לצורכי הלקוח, וזאת על פי סקר אתר מקצועי אשר ביצעה פריטנר סנטר טרם אישור הפרויקט

04/07/2019 13:58
שגריר

קבוצת שגריר סיימה באחרונה פרויקט להטמעת פתרון הדפסה כלל ארגוני של

פרינטר סנטר

פרינטר סנטר

לניהול תשתיות ההדפסה. מדובר על פתרון הכולל הצבת מדפסות משולבות מתקדמות מבית HP, מותאמות לצורכי הלקוח, וזאת על פי סקר אתר מקצועי אשר ביצעה פריטנר סנטר טרם אישור הפרויקט.

פתרון התוכנה כולל שני רכיבים: פתרון SaaS (תוכנה כשירות) המאפשר ניטור מרחוק של צי המדפסות על ידי פרינטר סנטר, ומתן שירות החלפת מתכלים וטיפול בתקלות בזמן אמת ברמת SLA גבוהה וללא התערבות או יוזמה מצד הלקוח. השירות ניתן באמצעות מוקד אנושי העוקב אונליין אחר המדפסות ומבצע את הטיפולים / החלפת המתכלים באופן יזום.

הפתרון השני הינו פתרון ניהול ובקרת ההדפסה בארגון, באמצעות בקרי הדפסה מובנים ותוכנת ניהול מנהלת קבוצת שגריר את הרשאות ההדפסה, חוקי ההדפסה בארגון וכן יצירת מערך מאובטח לשליפת עבודה באמצעות הזדהות מול המדפסת (כרטיס קרבה אישי או קוד סודי), ובכך חוסמת פרצת אבטחה בארגון ומוודאת כי אך ורק משתמשים מורשים יכולים לגשת למדפסות ולאסוף עבודתם.

טמזי טבדידישוילי, מנהל הרכש של קבוצת שגריר, מספר: "האתגר הגדול בפרויקט היה שכנוע העובדים לוותר על המדפסת האישית ולעבור לעבודה נכונה וחסכונית במרכזי הדפסה. פרינטר סנטר ואנשיה סיפקו לנו פתרון מא'-ת' לכל תשתית ההדפסה בארגון וליוו אותנו לאורך כל הדרך, עד לפריסת הציוד באופן מלא ולשביעות רצוננו. התנהלותם ברמה המקצועית והאישית ראויה לציון".

יניב שיבק, סמנכ"ל המכירות של פרינטר סנטר, מספר כי האתגר בהטמעה בשגריר היא העובדה כי הארגון פרוס ב-10 אתרים ברחבי הארץ והלקוח דרש אחידות, ניידות וממשק משתמש קל ואחיד לכל המשתמשים. "אנו רואים את צי המדפסות של הלקוח מרחוק ומספקים לו שירות ב'פוש' ובכך נותנים שקט הן לאנשי ה-IT לעסוק בענייני הליבה והן למשתמשים לעבוד ברציפות", אמר.

גורמים בשוק מעריכים את גודל העסקה בכמה מאות אלפי שקלים.

אירועים קרובים