תוכן שיווקי

"הארגון טובע באינספור אקסלים לניהול כוח האדם; SagePeople משנה את התמונה"

כך אמרה לי-מור נבון, מנכ"לית WEDO ● נבון דיברה באירוע ההשקה בישראל של פלטפורמת ניהול משאבי האנוש SagePeople

24/02/2019 13:37
מימין: לי-מור נבון, מנכ"לית WEDO; ומיכל טאוב-עובדיה, מנהלת חטיבת יישומי HR ב-WEDO ובקבוצת Unitask. צילום: מורג ביטן

"החיבור של פלטפורמת Salesforce עם הפתרון של SagePeople והנציגות המקומית בישראל של WEDO מביאים ביחד כלי חזק, שמשנה את האופן בו הארגון מנהל את תחום משאבי האנוש, כמו גם את האינטראקציה של הארגון עם עובדיו. אנו מחויבים לחיבור הזה ומעמידים לטובתו את התשתיות הגלובליות שלנו ואת הפלטפורמה שלנו", כך אמר נועם עזרא, סגן נשיא אזורי ב-Salesforce.

עזרא פתח את אירוע ההשקה של פלטפורמת SagePeople לניהול משאבי האנוש, שערכה WEDO, נציגת החברה בישראל, בשיתוף עם Salesforce. האירוע התקיים בשבוע שעבר בגן האירועים סטוקו בתל אביב, בהשתתפות נציגי לקוחות החברה.

נועם עזרא, סגן נשיא אזורי ב-Salesforce. צילום: מורג ביטן

נועם עזרא, סגן נשיא אזורי ב-Salesforce. צילום: מורג ביטן

לי-מור נבון, מנכ"לית WEDO, ציינה בדבריה כי "פלטפורמת ניהול משאבי האנוש של SagePeople נחשבת מהמובילות והטובות בתחומה בעולם, עם פתרון מקצה לקצה ושותפות ISV בכירה עם Salesforce. מדובר בפלטפורמה שבאה להחליף את אינספור האקסלים בהם נעשה שימוש כיום בניהול המשאב האנושי בארגון. השותפות שלנו עם SagePeople ועם Salesforce היא בפירוש בחירה אסטרטגית שלנו, ומביאה לשוק פתרון שלם, עם פלטפורמה חזקה וגלובלית, ונוכחות מקצועית בישראל".

פעילות ב-142 מדינות

מרטין קארי, Account Executive ב-SagePeople, סקר את התפתחותה של החברה. "SagePeople מצויה בצמיחה אדירה, והפלטפורמה שלנו מאפשרת לארגון לעצב מחדש את הקשר עם העובדים שלו. הפתרון מתאים במיוחד לארגוני Mid Size גלובליים, שגדלים במהירות ומעסיקים 250 עד 5,000 עובדים. יש לנו מאות לקוחות בעולם, שמעסיקים מאות אלפי עובדים ביותר מ-142 מדינות".

מיכל טאוב-עובדיה, מנהלת חטיבת יישומי HR ב-WEDO ובקבוצת Unitask, סקרה את השינויים בעולם משאבי האנוש, ובמיוחד בכל הקשור למאפייני דור ה-Z. "הציפייה העיקרית של עובדי דור זה היא להדדיות מוחלטת בינם לבין הארגון. זו בדיוק העוצמה שמעניקה SagePeople לארגון, שמאפשרת מענה הולם לצורך הזה. כל כך הולם, עד שאפשר היה לקרוא למערכת GenZ-People".

"הרגנו את האקסל"

בשיאו של האירוע הציגו איילה איווניר, דירקטורית בכירה לתחום מערכות מידע בקלטורה, ויעל אשד, דירקטורית משאבי אנוש בחברה, את ההטמעה של פלטפורמת SagePeople שהתבצעה אצלן בארגון. "קלטורה מעסיקה כיום 450 עובדים בשבעה אתרי משרדים ברחבי העולם, בין השאר בישראל, בניו-יורק, בברזיל ובבריטניה. לאורך מרבית שנות הפעילות שלנו, השיטה בה ניהלנו את משאבי האנוש הייתה באמצעות אקסלים רבים ובפורמטים שונים. באמצע 2017 החלטנו לצאת לדרך עם תהליך בחירה במערכת שתאפשר לנו לעבוד בצורה מסודרת יותר", אמרו.

מימין: איילה איווניר, דירקטורית בכירה לתחום מערכות מידע בקלטורה, ויעל אשד, דירקטורית משאבי אנוש בחברה. צילום: מורג ביטן

מימין: איילה איווניר, דירקטורית בכירה לתחום מערכות מידע בקלטורה, ויעל אשד, דירקטורית משאבי אנוש בחברה. צילום: מורג ביטן

איווניר ואשד ציינו כי התהליך כלל בחינה מקיפה של כלל הספקיות בתחום – כולל סאפ, אורקל ואחרות. "לבחירה ב-SagePeople היו כמה סיבות: הראשונה, המערכת מבוססת Salesforce וככזו, היא מציעה יכולות מרשימות. הסיבה השנייה היא הגמישות של המערכת – קלטורה היא ארגון דינמי עם תהליכים ונהלים שמשתנים בצורה תדירה. רצינו מערכת שתיתן לנו יכולת להשתנות במהירות וללא פיתוח. סיבות נוספות כללו: עלות שתאמה לתקציב, זמן הטמעה קצר – עלייה לאוויר בתוך שלושה חודשים בלבד, תמיכה בנהלים גלובליים ובשינויים חוקתיים בין מדינות שונות, יכולת גדילה בכמות העובדים עם המערכת, והניסיון החיובי שהיה לנו בארגון עם מערכת ה-CRM של Salesforce – אנחנו בהחלט סומכים על המותג", ציינו.

"אחד הדברים המרכזיים שהשגנו מההטמעה של SagePeople היה שהרגנו את האקסלים במשאבי האנוש", סיכמו איווניר ואשד. "ייצרנו דו"חות ודשבורדים מדהימים, שבעבר נדרשנו לכמה ימי עבודה על מנת לייצר אותם, וכעת אנחנו מסוגלים לקבל אותם בתוך דקות".

אירועים קרובים