תוכן שיווקי

נגב גז טבעי העלתה לאוויר את פתרון הבינה העסקית Insight 360

הפתרון הוא עבור לקוחות SAP Business One של BICS מקבוצת BDO ● שווי העסקה מוערך בעשרות אלפי שקלים

23/01/2019 11:57
BICS

נגב גז טבעי העלתה לאוויר את פתרון ה- Insight 360 עבור לקוחות SAP Business One של BICS מקבוצת BDO, שווי העסקה מוערך בעשרות אלפי שקלים

מורן עזריה, מנהלת הכספים בנגב גז טבעי, אמרה כי "בנובמבר 2009, נגב גז טבעי קיבלה רישיון להקמה ולהפעלה של רשת חלוקת גז טבעי באזור הנגב, החברה אחראית לחלוקת גז טבעי לעשרות מפעלים ואלפי בתי אב. פתרון ה-BI בנגב גז טבעי מספק פתרון מקיף בעולמות ההנדסית, הרכש, המלאי והפיננסים אשר משמש כפתרון מושלם עבורנו לבקרה תקציבית שוטפת וניהולית וכן לתזרים מפעילות נוכחית ועתידית".

פתרון הבינה העסקית מספק את המידע ממערכת ה- SAP אשר מבוסס על עולמות התוכן Insight360, הכולל תמונת מבט ניהולית אחידה במערכת אחת. בעקבות הטמעת מערכת הבינה העסקית, אנו יכולים לראות תמונה ברורה ומקוונת על מצב הפעילות בחברה, אופן ההתקדמות של הקמת הפרויקטים ובקרה עליהם".

נגב גז טבעי

נגב גז טבעי

נתנאלה עמיר, סמנכ"לית  BICS ציינה: "אנו שמחים להעלות את פתרון Insight 360 בנגב גז, שמחנו על הבחירה בפתרון ה-BI שלנו כפתרון הניהולי והתפעולי לחברה אשר מאפשרת תמונת מבט כוללת על הארגון ועל מערכות המידע שלא הייתה קיימת קודם לכן, אני רוצה להודות ללקוח על עבודה משותפת ,טובה ויעילה, וכמובן למנהל פרויקט ה-BI אמיר לוי, על עבודה איכותית טובה ומהירה".

BICS מקבוצת BDO הינה חברת פתרונות אנליטיים עבור חברות SMB ו-Larger Enterprises, מוצר הדגל של החברה Insight 360 עבור לקוחות SAP Business One הינו המוצר המוביל והאינטגרטיבי ביותר ללקוחות SAP בארץ ובעולם,

BICS עוסקת בפתרונות HANA, HANA Live, HANA B1A\H ושותפה בכירה של SAP בכל הקשור לפתרונות SAP Business Objects

אירועים קרובים