תוכן שיווקי

שלוחה סלולרית של Voicenter הופכת את מכשיר הסלולר לחלק בלתי נפרד מהמרכזיה

מה היא שלוחה סלולרית ומה הבשורה שהיא מביאה איתה?  ● ניצן גוטמן מ-Voicenter, מסביר

01/01/2019 11:13
ניצן גוטמן, מייסד וסמנכ"ל פיתוח עסקי ב-וויסנטר. צילום: עדי זלק וינר

בעבר עסקים היו צריכים להשקיע בתשתית אינטרנט פיזית על מנת ליהנות משרותי טלפוניה עסקיים, עובדה שגוררת עלויות ומורכבויות נוספות, ולעיתים אף אינה אפשרית עקב חוסר כיסוי של ספקי התשתית באזור.

בזכות הפיתוח הייחודי שלנו הנקרא – "שלוחה סלולרית" אין יותר צורך להשקיע בהקמה, תחזוקה ותפעול של תשתיות טלפוניות או אינטרנטיות על מנת להבטיח את חיבור הטלפונים למרכזיה הארגונית. כל אלה הופכים את החיבור למרכזיה לפשוט הרבה יותר ומהווה שובר שוק לצרכים עסקיים רבים ושונים.

הופך את המכשיר הסלולרי של העובד לחלק בלתי נפרד מהמרכזיה הארגונית

שלוחה סלולרית היא פתרון חכם וייחודי, אשר הופך את מכשיר הסלולרי של העובד שנמצא בשטח לחלק בלתי נפרד מהמרכזיה הארגונית ומאפשר לו לעשות שימוש בכל היכולות המתקדמות שלה. באמצעות כך המכשירים הנמצאים אצל העובד בשטח הופכים לשלוחה נוספת של המרכזיה, מה שמאפשר לו מעבר לשימוש הבסיסי של שיחה קולית בין שני צדדים, שירותי טלפוניה עסקיים שכוללים עשרות תכונות שונות שאינן ניתנות ליישום בקווי טלפון נייחים כמו העברת שיחות, תפריט נתב קולי, הקלטת שיחות, חיבור למערכות מידע עסקיות ועוד.

 איזה סוג של ארגונים יוכלו להנות ממנה?

כל ארגון שמנהל קשר עם לקוחות או ספקים באופן טלפוני יכול ליהנות מיתרונות השלוחה הסלולרית. ניתן לחלק את הלקוחות שיפיקו את המרב מהפתרון החדיש שאנו מציעים למספר קהלי יעד עיקריים:

ארגונים בעלי ריבוי סניפים קטנים, כגון רשתות חנויות, מסעדות וכדומה – להם אנו חוסכים הקמה של תשתית טלפונית או אינטרנטית בכל אחד מהסניפים.

אנשי מכירות ועובדי שטח – יוכלו ליהנות מהקלטת השיחות והצגתן במערכת ה-CRM באופן אוטומטי ושירות שיחה מזוהה של העסק שמבטיחה את הצגת מספר הטלפון של הארגון ללקוח ולא את המספר הפרטי של איש המכירות.

עובדים מהבית – השלוחה הסלולרית מייתרת את הצורך של הארגון להתעסק עם תשתית האינטרנט הביתית של העובד, הן ברמה הטכנית והן ברמה הכספית ומבודדת את השלוחה העסקית מסביבת האינטרנט הביתית.

האם השרות החדש שלכם מחליף בעצם את המרכזיה העסקית המסורתית? האם נראה בקרוב שירותים נוספים מעניינים?

הוא לא מחליף אלא משלים ומעצים. למערכת שלנו לא משנה אם משתמש הקצה עושה שימוש בטלפון נייח, נייד או דרך המחשב האישי- כלל השימושים הינם חלק ממרכזיה ארגונית אחת. לראשונה, הארגון יכול לקבל מספק אחד ומערכת אחת את שני סוגי השירותים- שלוחות סלולריות ונייחות.

אירועים קרובים