תוכן שיווקי

גלובל דטה סנטר תספק שירותי דטה סנטר ל-DSP Group

06/09/2018 11:55
משה לסמן, מנכ"ל גלובל דטה סנטר. צילום: קובי קנטור ז"ל

גלובל דטה סנטר, המפעילה מתקן מתקדם למרכזי מחשוב בהרצליה פיתוח, החלה לספק שירותי דטה סנטר מלאים ל-DSP Group, המפתחת ומספקת שבבים ליישומי תקשורת. במסגרת ההסכם מארחת גלובל דטה סנטר תשתיות IT מרכזיות של DSP במתקן שלה. המתקן מספק לחברה אפשרות לניהול מלא של תשתיות ה-IT באתר ממוגן, מאובטח, יציב, אמין וחדשני, באזור קל לגישה במרכז הארץ. גלובל דטה סנטר נמצאת בימים אלה במהלך של הכפלת שטח המתקן מ-2,250 מ"ר ל-4,500 מ"ר, ו-DSP היא אחת החברות הראשונות שתשתיות ה-IT שלה מתארחות באזור החדש שלו.

שירותי הדטה סנטר שמסופקים ל-DSP עומדים ברגולציות העולמיות עבור מרכזי מחשוב ב-Tier 3 Uptime וכוללים, בין היתר: מתחם אירוח ייעודי שנבנה באופן תפור ומיוחד עבור הלקוח, המספק יכולות DRP / BCP לצורך התאוששות מאירוע כשל או אסון והמשכיות עסקית מלאה לתהליכים העסקיים המרכזיים של הארגון; ליווי מלא לכל אורך מחזור חיי הפרויקט; שירותי אירוח למערכות המחשב של DSP; מגוון שירותי בקרה ותפעול על פי דרישה; ושירותי אצבע.

כמו כן, גלובל דטה סנטר מספקת ל-DSP בתוך המתקן את כל תשתיות החשמל, מיזוג האוויר והאנרגיה הנדרשות לפעולה מיטבית של מרכז המחשוב. האתר מאויש, מצולם ומבוקר 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע, ומאובטח במספר מעגלי אבטחה ובאמצעים מתקדמים, כגון מערך עתיר חיישנים ואמצעים ביומטריים. המתקן של גלובל דטה סנטר הוכר לא מכבר בידי הרשויות בישראל כמפעל חיוני והוסמך רשמית לתקני ISO 9000 לניהול איכות ו-ISO 27000 לניהול אבטחת מידע.

משה לסמן, מייסד ומנכ"ל גלובל דטה סנטר, אמר כי "DSP Group היא לא רק אחת מספינות הדגל של ההיי-טק הישראלי וחברה ציבורית צומחת שצריכה לעמוד בדרישות נסדא"ק, אלא גם חברה שחייבת להפעיל באופן רציף שרשרת אספקה מורכבת של מוצרים זמינים לענף המובייל. DSP Group חיפשה דטה סנטר לרגל מעבר משרדים בתוך הרצליה ובחרה בנו לאחר שבחנה מספר ספקים. העברנו את תשתיות ה-IT של החברה לאולם חדש במתקן שלנו, תוך עמידה בסד זמנים צפוף מאוד ושמירה על האיכות הגבוהה המאפיינת את שירותינו. הצטרפותה של החברה לבסיס הלקוחות שלנו היא נדבך נוסף בתנופה העסקית שממנה נהנית גלובל דטה סנטר ושאנחנו צופים שתימשך בשנים הקרובות".

לסמן, שכיהן בעברו כמנהל חטיבת מיקור-החוץ ביבמ ישראל וכמנהל HP Global Services בארץ, הקים את גלובל דטה סנטר ב-2013 בשיתוף ובגיבוי פיננסי של קבוצת ויולה וחברת ההשקעות גלנרוק של ליאון רקנאטי. צוות ההנהלה של החברה כולל מנהלים עתירי ניסיון רלוונטי מחברות מובילות נוספות במשק הישראלי, כגון טבע וסלקום. לקוחות גלובל דטה סנטר כוללים שורה של חברות ישראליות מובילות בתחומי הטכנולוגיה, הביטוח והפיננסים, והתעשייה.

למידע נוסף אודות גלובל דטה סנטר ניתן לבקר באתר החברה.

אירועים קרובים