תוכן שיווקי

ראובן מייסטר, פרטנר: "המעבר ל-mobile מצריך לתת מענה לתחומי שליטה, ניהול ואבטחה. פתרונות MobileIron מוכיחים את עצמם בשלושת התחומים"

כך אמר ראובן מייסטר, מנהל אגף פתרונות תקשורת לעסקים בחברת פרטנר, בראיון משותף עם יונתן טורצקי, מנכ"ל חברת Extend, שותף עסקי של פרטנר והנציג בישראל של חברת MobileIron ● הראיון התבצע במלאות שנה לשיתוף הפעולה בין החברות פרטנר ו-Extend בהפצת פתרונות ה-MDM של MobileIron, המתמחה בניהול mobility ואבטחת מידע

01/09/2013 13:07

"המגמה בעולם העסקי היא מעבר לפלטפורמות mobile. אחד האתגרים המרכזיים שארגונים נתקלים בהם הוא כיצד לייצא את סביבת העבודה לסביבת mobile, אך במקביל להיות מסוגל לשלוט במידע, לאבטח אותו ולמנוע חדירה למשאבים הארגוניים. ככול שהארגון גדול יותר כך גדלה המורכבות של המעבר ל-mobile, והדרישה היא להתחבר מכול מכשיר קצה לאפליקציות הארגוניות", אמר ראובן מייסטר, מנהל אגף פתרונות תקשורת לעסקים בחברת פרטנר, בראיון משותף עם יונתן טורצקי, מנכ"ל חברת Extend, הנציגה של חברת MobileIron בישראל. זאת, לציון שנה של פעילות משותפת להפצת פתרונות ניהול ה-mobility ואבטחת המידע של MobileIron בישראל.

האגף לפתרונות תקשורת לעסקים בחברת פרטנר עוסק בפעילויות בעולמות ה-mobile, אינטרנט ותקשורת קווית. הפעילות כוללת מכירה והטמעה של פתרונות עסקיים, לדוגמה: רשתות תקשורת לארגונים המשולבות תשתית קווית וסלולרית, וכוללות פתרונות אבטחת מידע ושרידות. פעילויות האגף כוללות אפיון פתרונות ושירות, presale מכירה ואינטגרציה ותמיכה טכנית עם Helpdesk מקצועי, הן לארגונים המשתייכים ללקוחות חברת פרטנר וחברת הבת סמייל 012, והן לארגונים שאינם לקוחות שלהן.

ראובן, איך ולמה נוצר החיבור בין פרטנר ובין פתרונות MobileIron?

העיסוק בפתרונות ל-mobile נמצא עמוק ב-DNA של orange, והאגף שלנו עוסק בפעילויות שהן משלימות ובעלות סינרגיה גבוהה לעולמות אלו. התהליך של כניסת פלטפורמות ניהול חכמות לסמארטפונים שהחל לפני כשנתיים, לווה מצדנו בלימוד מעמיק של ניצני המגמות העולמיות. מכאן צמחה ההחלטה שלנו להיכנס לתחום ה-MDM בארגונים. לאחר בחינת עומק של מספר פתרונות שונים שקיימים בשוק, החלטנו לבחור בפתרון של MobileIron. מדובר בפתרון שמצאנו כי הוא הבשל והמתאים ביותר לשוק הארגוני בישראל. הפתרון של MobileIron נחשב גם מוביל עולמית, ואומץ גם על ידי מפעילות סלולר גדולות כפתרון הבית, כגון: AT&T, Orange UK ועוד. MobileIron מובילה בתחומה, חברה חדשנית, קשובה מאוד לצרכי הלקוחות, עוקבת אחרי שינויי מגמות בשוק וכתוצאה מכך גם מקדימה באופן עקבי את מתחרותיה.

יונתן טורצקי, מנכ"ל חברת Extend, הנציגה של חברת MobileIron בישראלמה לדעתך הסיבות להצלחה של פלטפורמת MobileIron בשוק המקומי?
הפלטפורמה מתאימה הן לדרישות של מנהלי ה-IT והן לאלו של המשתמשים. כך לדוגמא, מנהלי ה-IT מציינים את היכולות הגבוהות של הפתרון בהטמעה שתהיה לוקאלית (on-premise). כמו כן, הם גם מציינים את היכולת של MobileIron לבצע חציצה והפרדה מוחלטת בין החלק הארגוני במכשיר החכם ובין החלק הפרטי. יכולת זו נחשבת קריטית במיוחד בשוק הישראלי בו מצד אחד המשתמשים מבקשים לגשת למערכות הארגוניות, אך באותה עת גם להיות מסוגלים לצלם את מסיבות הסיום בגן במכשיר שקיבלו ממקום העבודה, ולהפיץ את התמונות ברשתות החברתיות או באמצעות המייל הפרטי.

יונתן טורצקי, מנכ"ל חברת Extend, הנציגה הבלעדית של MobileIron בישראל, מציין ש-"שיתוף הפעולה המשולש של פרטנר, MobileIron ו-Extend, מייצר ערך רב ללקוחותינו. הדבר ניכר בעשרות הרבות של ארגונים שבחרו בנו בשנה האחרונה בלבד, ממגוון של ארגונים ומגזרים: בריאות, תעשייה, retail, היי-טק, ביטוח, פיננסים וביטחון. בנוסף חברת המחקר STKI ציינה בחקר השוק השנתי שלה את ההובלה של MobileIron בישראל זו שנה שנייה ברציפות".

לפרטים נוספים לחצו כאן

אירועים קרובים