דדי פרלמוטר מונה למנהל המוצרים הראשי באינטל העולמית; מולי אדן ינהל את אינטל ישראל

במסגרת תפקידו ימשיך פרלמוטר להוביל את קבוצת הארכיטקטורה של אינטל וימשיך לדווח לנשיא ומנכ"ל החברה, פול אוטוליני ● אינטל מסרה, כי היא בחרה לקדם את פרלמוטר כ-"הוקרה על עבודתו המצוינת בפיתוח הארכיטקטורות וקווי המוצרים בחברה" ● אדן יחזור לארץ וישמש כמנכ"ל אינטל ישראל במקומה של מקסין פסברג, שתמשיך לנהל את מערך הייצור של החברה בארץ

אינטל (Intel) הכריזה בסוף השבוע על סדרה של קידום בכירים ורוטציות בין בכירים אחרים, שלא פסחה גם על שני ישראלים בכירים: דדי פרלמוטר מונה למנהל המוצרים הראשי באינטל העולמית ומולי אדן יהיה מנכ"ל החברה בישראל.

במסגרת תפקידו ימשיך פרלמוטר להוביל את קבוצת הארכיטקטורה של אינטל וימשיך לדווח לנשיא ומנכ"ל החברה, פול אוטוליני. בהודעה הרשמית של אינטל נמסר, כי החברה בחרה לקדם את פרלמוטר כ-"הוקרה על עבודתו המצוינת בפיתוח הארכיטקטורות וקווי המוצרים בחברה".

מולי אדן, המנכ"ל החדש של אינטל ישראל. צילום: ישראל הדריואולם, במפתיע, דווחה אינטל על מינוי נוסף – של קירק סקאוגן, ראש עסקי הדטה סנטר, שיהפוך לראש חטיבת ה-PCCC (ר"ת PC Client Group) של החברה. הישראלי מולי אדן, שממלא תפקיד זה מאז 2009, יחזור ארצה וימונה לתפקיד מנהל אינטל ישראל במקומה של מקסין פסברג. מאינטל נמסר, כי הוא ידווח לפרלמוטר.

ההערכה היא שאדן, שהינו חסר ניסיון בתחום הייצור, יחליף, לפחות בשלב זה, את פסברג רק בתפקידה כמנכ"לית אינטל ישראל וכי פסברג תמשיך לכהן כמנהלת חטיבת הייצור של אינטל בישראל. לשניים צפויה עבודה רבה בשכנוע הנהלת אינטל מצד אחד וממשלת ישראל מצד שני להקים את המפעל הבא של החברה בקריית גת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים