בעלי המניות של 013-נטוויז'ן וסלקום אישרו את המיזוג בין החברות

החברות קיבלו את גם אישור משרד התקשורת למיזוג, אך השלמתו כפופה לאישורים נוספים ● עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום ומי שינהל את הקבוצה הממוזגת, ביקש מניר שטרן, מנכ"ל 013-נטוויז'ן, שינהל צוותי עבודה של שתי החברות, בסיוע חברת הייעוץ הבינלאומית מקינזי, במטרה לבחון את המטרות האסטרטגיות של הקבוצה הממוזגת ואת תהליכי העבודה הנדרשים

אסיפות בעלי המניות של 013-נטוויז'ן וסלקום אישרו אמש (ד') את מיזוג 013-נטוויז'ן לחברה בת של סלקום. החברות קיבלו את גם אישור משרד התקשורת למיזוג, אך השלמתו כפופה לאישורים נוספים. כזכור, בחודש מרץ קיבלה נטוויז'ן הצעת רכש מסלקום לפי שווי חברה של 1.5 מיליארד שקלים, או מחיר למניה של 47.47 שקלים.

עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום ומי שינהל את הקבוצה הממוזגת, הוציא היום (ה') מכתב למנהלי שתי החברות ובו התחייב לשקיפות מקסימלית מול ציבור העובדים והמנהלים של שתי החברות במסגרת התהליך.

שפירא ביקש מניר שטרן, מנכ"ל 013-נטוויז'ן, שינהל צוותי עבודה של שתי החברות, בסיוע חברת הייעוץ הבינלאומית מקינזי, במטרה לבחון את המטרות האסטרטגיות של הקבוצה הממוזגת ואת תהליכי העבודה הנדרשים.

במכתבו ציין שפירא, כי "יצירת כושר תחרות טוב יותר וצמיחה, הינה המטרה העליונה של המיזוג. תהליך של מיזוג הכולל שני ארגונים בסדר גודל של סלקום ו-013-נטוויז'ן הוא מהלך מורכב, שכן מדובר בחברות שעובדים בהן בני אדם עם רצונות, מאוויים וחששות מובנים, אותם עלינו לקחת בחשבון יום יום ושעה שעה".

עוד כתב שפירא, כי "זהו הליך שייקח מספר חודשים ומצריך בחינה מעמיקה של התהליכים בשתי החברות עוד בטרם קבלת החלטות כיצד תראה הקבוצה לאחר המיזוג. אני יכול להבטיחכם שכל השינויים, אם יהיו, יתבצעו בשקיפות, בהגינות, בסבלנות ובאורך רוח".

ניר שטרן הביע תקווה במכתב לעובדי 013-נטוויז'ן, כי "בקרוב נוכל לאחד כוחות עם סלקום ויחד להאיץ את צמיחת החברה, להגדיל את היצע השירותים ולשפר את איכות השירות ללקוח".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ענבל

    חבל. נטויז'ן - לדעתי חברת התקשורת הנוראית בישראל. בלתי אמינה וחסרת מקצועית. מנסיון אישי כואב.

אירועים קרובים