SQLink ודלק השיקו ארנק דיגיטלי משותף לכל הקבוצה

"פיתחנו את מועדון הנאמנות תוך חיבור בין עולמות השיווק והטכנולוגיה, על מנת ליצור ערך מוסף לחברים", אמרה סלעית גולני, סמנכ"לית טכנולוגיה וחדשנות בדלק ישראל

סלעית גולני, סמנכ"לית טכנולוגיות וחדשנות בדלק ישראל.
צילום מסך מהארנק הדיגיטלי החדש

צילום מסך מהארנק הדיגיטלי החדש

חטיבת הדיגיטל של SQLink ודלק השיקו ארנק דיגיטלי חדש, המהווה גרסה חדשה לאפליקציית דלק, והוא יאחד תחת פלטפורמה אחת את כל מועדוני ההטבות של הקבוצה. הוא יכלול גם את אפליקציית התדלוק הפופולרית של דלק.

עד היום, לכל אחד מהמותגים של דלק היה מועדון הטבות אחר, והאתגר הטכנולוגי בפרויקט היה יצירת ארנק אחיד, שיאפשר מימוש הטבות וביצוע פעולות בכל אחד ממותגי החברה, ללא צורך במעבר מכרטיס או אפליקציה אחרת. בין המותגים של דלק, מלבד תחנות התדלוק, ניתן למצוא את קפה ג'ו ובורגר קינג.

סלעית גולני, סמנכ"לית טכנולוגיות וחדשנות בדלק ישראל, הסבירה כי "פיתחנו את מועדון הנאמנות תוך חיבור בין עולמות השיווק והטכנולוגיה, על מנת ליצור ערך מוסף לחברי המועדון". לדבריה, "ביססנו תשתית טכנולוגית דינמית, המאפשרת צמיחה בקנה מידה רחב תוך יצירת ערך עסקי מדיד ומובהק, התאמות מהירות לצרכים, חוויית משתמש אינטואיטיבית וחיבור למותג דלק".

היא ציינה כי האפליקציה פותחה בטכנולוגיית React Native בגרסה מתקדמת, שמאפשרת חוויית שימוש זהה ב-iOS ובאנדרואיד. בנוסף, שולבו אופטימיזציות מתקדמות לטעינה מהירה ואבטחה מוגברת עם הצפנה.

"זיהינו צורך אמיתי במועדון שמתגמל את הלקוח על כל פעולה שהוא עושה מולנו – מתדלוק ועד להזמנת ארוחת המבורגר – ופישטנו את התהליך", אמרה קרן קופרמינץ, סמנכ"לית שיווק, סחר ופיתוח עסקי בדלק ישראל.

רועי דימניק, מנכ"ל חטיבת הדיגיטל של קבוצת SQLink, אמר כי "הגרסה החדשה של האפליקציה מוכיחה איך פתרונות דיגיטליים יכולים להפוך אסטרטגיה שיווקית למציאות בשטח ולחבר בין מותגים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים